Hoewel mijn tocht naar het spirituele uiteindelijk ook wel zonder de gothic scene op gang gekomen zou zijn, maar het zou veel minder diep gegaan zijn, en ehhh.....met veel pech zou het allemaal heel fucked up gelopen zijn, maar ik denk dat ik mezelf daar wel van had weerhouden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja !!! Maar wel interessant allemaal hoor !![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
Bedankt @:greysbones ... maar ook echt
Ja gedeelde smart is halve smart zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
te grappig dit
vergeet niet
ik heb het zelf ook gezien en gelezen
Blijft dan niks van zo'n kut-autootje over!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja gedeelde smart is halve smart zeker?
krijg je van die schoonvader verhalen van jequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja gedeelde smart is halve smart zeker?
Dat was het al.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijft dan niks van zo'n kut-autootje over!Dat wordt dan een brommer!
en je bent veel te leuk om alleen in een topic te zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja andere topics liepen leeg
Nou dat viel nog wel mee in verhouding!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijg je van die schoonvader verhalen van je
Sommige dingen/periodes zijn gewoon een katalysator voor je groei als persoon, en voor de soulgrowth...mijn depressie van afgelopen jaar heeft me ook héél veel geleerd over mezelf en ben dingen gaan ontdekken op spiritueel vlak en andere vlakken , en dat heeft toch een ander en (imo) rijker mens gemaaktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel mijn tocht naar het spirituele uiteindelijk ook wel zonder de gothic scene op gang gekomen zou zijn, maar het zou veel minder diep gegaan zijn, en ehhh.....met veel pech zou het allemaal heel fucked up gelopen zijn, maar ik denk dat ik mezelf daar wel van had weerhouden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je bent veel te leuk om alleen in een topic te zitten
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Niet terug gelezen, hallo lieverdjes!
Ik heb er nog nooit eentje gedragen dus ik zou het niet weten haha.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
1x in zo'n ding gereden. Ik stond doodsangsten uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |