abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 februari 2022 @ 10:51:49 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203656420
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:04 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat bord wat de vent was houd maakt mij goed pissed. als hij voor me had gestaan had hij een tik met mijn stok voor zijn hoofd gehad
Er word zat lelijke dingen gezegd naar ongevaccineerden, maar dit is het toppunt.
Als het andersom was geweest dan was de wereld te klein. Nu hoor je niemand erover.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 14 februari 2022 @ 11:28:17 #177
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203656885
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Als het andersom was geweest dan was de wereld te klein. Nu hoor je niemand erover.
Zulke mensen is een van de reden waarom het zo eng is dat Hugo een lijst heeft van alle ongevaccineerden inclusief adressen. Voor de gemiddelde hacker niet moeilijk om aan te komen of als ze die lijst al niet ergens per ongeluk of expres ergens laten slingeren. Er zijn gekken bij en daarom hang ik niet aan de grote klok wat mijn 'status' is. En dat ik geen vinkje heb is dan omdat ik niet mee wil werken aan een QR maatschappij, wat ook zo is, maar ik zeg dus niet dat dat ook is omdat ik geen spuit(en) heb genomen.

Er lopen gekken rond :X
To BG or not to BG!
pi_203657205
quote:
0s.gif [b]Op maandag 14 februari 2022 11:28 schreef oppiedoppie het volgende:[/

Er lopen gekken rond :X
Sommige zelfs met fakkels
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203657225
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Sommige zelfs met fakkels
De Olympische Spelen zijn weer begonnen inderdaad. *O*
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 14 februari 2022 @ 11:55:14 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657235
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zulke mensen is een van de reden waarom het zo eng is dat Hugo een lijst heeft van alle ongevaccineerden inclusief adressen. Voor de gemiddelde hacker niet moeilijk om aan te komen of als ze die lijst al niet ergens per ongeluk of expres ergens laten slingeren. Er zijn gekken bij en daarom hang ik niet aan de grote klok wat mijn 'status' is. En dat ik geen vinkje heb is dan omdat ik niet mee wil werken aan een QR maatschappij, wat ook zo is, maar ik zeg dus niet dat dat ook is omdat ik geen spuit(en) heb genomen.

Er lopen gekken rond :X
Alleen zijn dat voornamelijk gekken die raaskallen over tribunalen en genocide, politici thuis opzoeken, en GGD-medewerkers intimideren.
Huilen dan.
pi_203657289
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Alleen zijn dat voornamelijk gekken die raaskallen over tribunalen, politici thuis opzoeken, en GGD-medewerkers intimideren.
Precies, als zulke gekken al daartoe in staat zijn.. Tot wat is een overheid dan in staat met virtueel oneindige middelen en beschikt over een geweldsmonopolie?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 14 februari 2022 @ 12:04:59 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657366
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:00 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Precies, als zulke gekken al daartoe in staat zijn.. Tot wat is een overheid dan in staat met virtueel oneindige middelen en beschikt over een geweldsmonopolie?
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.
Huilen dan.
pi_203657426
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.
Ja hoi. Die hebben we enkele jaren geleden al afgeschaft. Ik ben daar nog steeds boos over.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:15:08 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657520
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja hoi.
Hey meid O+
quote:
Die hebben we enkele jaren geleden al afgeschaft. Ik ben daar nog steeds boos over.
We hebben de democratische rechtsstaat afgeschaft? Dat memo heb ik even gemist.
Huilen dan.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:15:32 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657526
Of gaat het weer over dat referendum?
Huilen dan.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:16:29 #186
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203657539
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Sommige zelfs met fakkels
Gekken heb je aan beide kanten van het spectrum natuurlijk.
To BG or not to BG!
pi_203657588
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

zo veel passie!!!
mooi
Genoeg is genoeg !
:(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203657595
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wie of wat is er verantwoordelijk voor de constante stroom van zulke berichten? :')
Goede zakenmensen ?
:7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:23:33 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657628
twitter


8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door Isdatzo op 14-02-2022 18:24:45 ]
Huilen dan.
pi_203657630
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
een functionerende democratische rechtsstaat
Uit welk theorie boekje heb je dat over genomen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:24:38 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657643
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Uit welk theorie boekje heb je dat over genomen ?
Stond op Twitter dus moet het waar zijn.
Huilen dan.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:24:50 #192
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203657649
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.
Vind het momenteel niet echt een FUNCTIONERENDE democratische rechtstaat.

Voor een democratie heb je goede journalisten nodig die alles bekritiseren en uitzoeken. Daar is momenteel geen sprake van. Ze zijn bijna allemaal in een angstpsychose geschoten en menen dat er maar een mening uitgedragen dient te worden om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Alles wat niet in dat stramien pastte werd gelijk 'misinformatie'. -O-

Helemaal triest dat ze 'misinformatie' en 'fakenews' willen verbieden of reguleren.

Gaat echt helemaal richting 1984. :{
To BG or not to BG!
  maandag 14 februari 2022 @ 12:27:46 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657689
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vind het momenteel niet echt een FUNCIONERENDE democratische rechtstaat.

Voor een democratie heb je goede journalisten nodig die alles bekritiseren en uitzoeken. Daar is momenteel geen sprake van. Ze zijn bijna allemaal in een angstpsychose geschoten en menen dat er maar een mening uitgedragen dient te worden om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Alles wat niet in dat stramien pastte werd gelijk 'misinformatie'. -O-

Helemaal triest dat ze 'misinformatie' en 'fakenews' willen verbieden of reguleren.

Gaat echt helemaal richting 1984. :{
Talloze voorbeelden van journalisten die van alles uitzoeken mbt corona. Dat dat niet de resultaten oplevert die jij graag ziet betekent niet dat de media niet functioneert als luis in de pels.
Huilen dan.
pi_203657720
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Talloze voorbeelden van journalisten die van alles uitzoeken mbt corona. Dat dat niet de resultaten oplevert die jij graag ziet betekent niet dat de media niet functioneert als luis in de pels.
Bedoel je de "fact checkers" ? :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:35:13 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203657816
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bedoel je de "fact checkers" ? :')
Nee, die bedoel ik niet.

Maar vertel, wat is er mis met de fact checkers? De fact checkers die de de facts checken geven doorgaans bijzonder duidelijk aan welke informatie ze hebben gebruikt om de facts te checken. Dit zorgt ervoor dat jij eigenhandig de facts van de fact checker kan checken. Dan ben ik benieuwd: welke door jou gecheckte facts bleken niet te kloppen, en hoe kwam je tot die conclusie?
Huilen dan.
pi_203657967
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, die bedoel ik niet.

Maar vertel, wat is er mis met de fact checkers? De fact checkers die de de facts checken geven doorgaans bijzonder duidelijk aan welke informatie ze hebben gebruikt om de facts te checken. Dit zorgt ervoor dat jij eigenhandig de facts van de fact checker kan checken. Dan ben ik benieuwd: welke door jou gecheckte facts bleken niet te kloppen, en hoe kwam je tot die conclusie?
Er wordt alleen official-narrative informatie gebruikt.
Het algemeen narratief wordt nooit gefactcheckt ...
Daarom ook geen open debatten/discussies/praatprogramma's op tv ofzo ... de meute moet afgeschermd worden van alle informatie (waar of onwaar) die ingaat tegen de propaganda.

Dus nu krijg je braafjes direct fact-check sites voorgesteld wanneer je ook maar iets van anti-covid probeert op te zoeken.
Nice toch ... works charming
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203658097
quote:
Maar vertel, wat is er mis met de fact checkers? De fact checkers die de de facts checken geven doorgaans bijzonder duidelijk aan welke informatie ze hebben gebruikt om de facts te checken. Dit zorgt ervoor dat jij eigenhandig de facts van de fact checker kan checken. Dan ben ik benieuwd: welke door jou gecheckte facts bleken niet te kloppen, en hoe kwam je tot die conclusie?
Wat er is mis mee is? Dat ze hyper subjectief "fact checken" en letterlijk hersengymnastiek bedrijven om tot de juiste uitkomst te komen.

Het is pure propaganda, dat jij dat niet ziet is beangstigend, word wakker.

Ik hoef idd alleen maar het artikel te lezen en waarom zij denken bepaalde conclusies te kunnen trekken om koppijn te krijgen van het gebrek aan ratio van die journalistjes.

Laat me niet lachen man, een wetenschapper als Malone wordt wel even op zijn plek gezet hoor door een 25 jarig journalistje zonder wetenschappelijke achtergrond _O-

Neem jij jezelf wel serieus?

Als je deductief kan redeneren kom je tot de conclusie dat de gedachtesprongen van linkse journalistjes niet rationeel is. Daar hoef je alleen voor te lezen, al kost het wel moeite om door te blijven lezen als iets echt incongruent is met realiteitszin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 14 februari 2022 @ 12:59:49 #198
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203658159
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Talloze voorbeelden van journalisten die van alles uitzoeken mbt corona. Dat dat niet de resultaten oplevert die jij graag ziet betekent niet dat de media niet functioneert als luis in de pels.
De laatste tijd beginnen er eindelijk sommige journalisten goede vragen te stellen maar in het begin schoten ze m.i. enorm tekort.
To BG or not to BG!
pi_203658178
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De laatste tijd beginnen er eindelijk sommige journalisten goede vragen te stellen maar in het begin schoten ze m.i. enorm tekort.
De grootste grap was deze:

Heel twitter / social media had vragen m.b.t. false positives.

Wat gaat journalistje vragen aan El PRESIDENTE.
"Is het geen risico dat er misschien veel false negatives zijn?"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 14 februari 2022 @ 13:02:35 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203658194
De fact checkers van facebook hebben in een rechtzaak ook toegegeven dat het meningen waren.

Als je ziet dat dingen als "false" worden weggezet als ze niet de hoofdzaak waren, maar weldegelijk onderdeel van de stelling. Zie de gratis crack pipes die Biden gaat uitdelen aan zielige verslaafden van kleur. Dat werd doodleuk als mostly false weggezet, want ze deden ook nog andere dingen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')