Dan ga ik daar even loeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maak wel even een topicje in MUZ.
Ik zal jou en aloa en pullup taggen. Het is niets bijzonders verder.quote:
Nu je het zegt...waar is die gebleven?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef -Shii- het volgende:
Ik heb wel zin in muziekjes, lekker het weekend mee beginnen.![]()
En over muziekjes gesproken, ik heb GOA al even niet meer gezien.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal jou en aloa en pullup taggen. Het is niets bijzonders verder.
Hopelijk gewoon druk met andere leuke dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu je het zegt...waar is die gebleven?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
Aiii Klennis Krrees... bij Johnny ... zapp
Groetjes aan Loesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Bij Loes in Antwerpen. Zij is jarig.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Bij Loes in Antwerpen. Zij is jarig.
Ik had mijn lijst met elpees nog niet gepost. Maar Boney M zit er ook bij.quote:
Misschien moet ik iets doen met mijn gavequote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had mijn lijst met elpees nog niet gepost. Maar Boney M zit er ook bij.
Poetin?quote:
Romanoooooquote:
Wat voor topic ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal jou en aloa en pullup taggen. Het is niets bijzonders verder.
Op sommige foto's van die MCH leek hij er echt wel opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Romanooooo is in ieder geval onschuldiger dan Poetin.
Die Poetin is echt levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Romanooooo is in ieder geval onschuldiger dan Poetin.
Ik doe een paar elpees weg. Daar maak ik een topicje voor.quote:
Ah prima ga dan idd wel kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik doe een paar elpees weg. Daar maak ik een topicje voor.
quote:
Zelfverrijking...quote:Door het toekennen van lucratieve banen en handelscontracten aan zijn medestanders die hem vervolgens ook de bal toespelen is Poetin een van de rijkste Russen aller tijden geworden met een geschat vermogen van 200 miljard dollar
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah prima ga dan idd wel kijken![]()
Mijn verzameling reggae zal je denk ik niet kunnen aanvullen
Die hele bende Olichargen. Is in Oekraïne net zo erg overigensquote:
Draait allemaal om geld..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die hele bende Olichargen. Is in Oekraïne net zo erg overigens
Wat voor dip?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd of ik over m'n dip heen kom vandaag
https://en.wikipedia.org/wiki/Rumquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd of ik over m'n dip heen kom vandaag
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rum
Ah, bij mij altijd wat later.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Altijd een vermoeidheidsklap rond een uur of 8
* Aoibhin schenkt wat rum in bij Koenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Altijd een vermoeidheidsklap rond een uur of 8
Lekkahquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een mini vakantie geboekt! Ik ga een weekje (8 dagen) naar Madeira![]()
Jaaa leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
Laatste vakantie was 2 jaar geleden, net voor het Corona gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa leuk!Altijd ook zo heerlijk om naar zo'n vakantie uit te kijken en voor te bereiden
Inclusief Koen over het algemeenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:48 schreef pullup het volgende:
Iedereen wil Koen ineens volproppen met rum
Zo lekker om er even uit te zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laatste vakantie was 2 jaar geleden, net voor het Corona gebeuren.
Zon ontzettende zin in. Ahhhhhhhhhh zon! Vakantieeeeeeeeeee![]()
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laatste vakantie was 2 jaar geleden, net voor het Corona gebeuren.
Zon ontzettende zin in. Ahhhhhhhhhh zon! Vakantieeeeeeeeeee![]()
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ik zit aan de theequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin schenkt wat rum in bij Koen
Ditquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inclusief Koen over het algemeen
Rum is wel lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:48 schreef pullup het volgende:
Iedereen wil Koen ineens volproppen met rum
Toch nog een beetje voorspelbaarquote:
Wisselend, goedkope shit voor in de thee en wat betere in puur te drinkenquote:
En toch zit je altijd weer vol verrassingenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik schijn sowieso vrij voorspelbaar te zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch zit je altijd weer vol verrassingen
Lekker vooruitzicht zegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ja heerlijk. Helemaal blijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht zeg![]()
Wanneer ga je?
Dat is al heel snel, heerlijk, het bloemeneiland noemen ze Madeira toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Helemaal blijIk ga de eerste week van maart. En dan 8 dagen.
Ja dat schijnt echt prachtig te zijn. En je kan er heel goed hiken/wandelen. Lekkere hoogteverschilletjes. Watervallen ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al heel snel, heerlijk, het bloemeneiland noemen ze Madeira toch?
Genoeg mooie dingen om te zien en een lekker klimaat ook, volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat schijnt echt prachtig te zijn. En je kan er heel goed hiken/wandelen. Lekkere hoogteverschilletjes. Watervallen ook.
Mini hehehehe miniquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
8 dagen net lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Helemaal blijIk ga de eerste week van maart. En dan 8 dagen.
Mijn zusje is er een paar jaar geleden geweest en die heeft inderdaad heerlijk gewandeld/ gehikedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat schijnt echt prachtig te zijn. En je kan er heel goed hiken/wandelen. Lekkere hoogteverschilletjes. Watervallen ook.
Goed ideequote:
Echt iets voor jou .. enjoyquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil zooooo graag @Prisha ontmoeten om te zien of de verhalen kloppenquote:
Als voorbereiding voor de junglequote:
Heb je al een idee waar jullie heen zouden willen? (Ik las over eventuele plannen met je ouders)quote:
ja heerlijk. Het er zo rond de 20 graden zijn. Als je flinke stukken aan het hiken ben, is dat een hele fijne temperatuur.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg mooie dingen om te zien en een lekker klimaat ook, volgens mij.
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil zooooo graag @:Prisha ontmoeten om te zien of de verhalen kloppen![]()
Nou, nee, ik wil gewoon Prisha ontmoeten omdat Prisha
tnx chuf dat gaat zeker lukkenquote:
Omdat er een punt achter staat.quote:
Dat is inderdaad een prima temperatuur. En nu lekker al genieten van de voorpretquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heerlijk. Het er zo rond de 20 graden zijn. Als je flinke stukken aan het hiken ben, is dat een hele fijne temperatuur.
Ohh zo'n zin in. Bizar gewoon.
We wilden twee jaar geleden naar Sicilië, maar dat ging niet door vanwege corona. Dus dat is alsnog de eerste keuzequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al een idee waar jullie heen zouden willen? (Ik las over eventuele plannen met je ouders)
Ik vond het meevallenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil zooooo graag @:Prisha ontmoeten om te zien of de verhalen kloppen![]()
Nou, nee, ik wil gewoon Prisha ontmoeten omdat Prisha
Mijn eerste zinnetje naar een Fok!er ooit, irl was, 'wow, jij bent inderdaad echt lang!'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vond het meevallenHeb nog staan te stamelen met: Ben jij Prisha? Maar je bent helemaal niet zo klein??!!!?!?!?
Dan is het inderdaad een heel gevogel om het rondom je broer geregeld te krijgen, ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen, want het lijkt me voor je ouders en voor jou best wel weer fijn om er uit te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We wilden twee jaar geleden naar Sicilië, maar dat ging niet door vanwege corona. Dus dat is alsnog de eerste keuze![]()
Met mijn broer is het lastig omdat er altijd iemand thuis moet zijn (lang verhaal, maar de 'dagelijkse dingen' zijn voor hem nogal lastig. dus dan blijft er wel eens een gaspit aan staan, of de achterdeur staat nog open als hij gaat slapen, etc.) om de boel in de gaten te houden. Dus hebben we zo deze constructie bedacht dat ik later over kom vliegen.
Papa is vooral heel lang niet naar de zon geweest en mijn ouders ook al heel lang niet meer met hun tweeën lang weg, dus die kunnen dan ergens een hotelletje bij zee nemen. Mama en ik willen dan een huisje ook redelijk in de buurt van de zee, maar vanwaar we ook tochtjes kunnen maken.
.quote:
Ik hoop dat ik die zondag erbij kan zijn. Ik ben mijn best aan het doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn eerste zinnetje naar een Fok!er ooit, irl was, 'wow, jij bent inderdaad echt lang!'![]()
@D. heeft een punt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand hier mag getagd worden en ook even een punt hebben
Tof!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die zondag erbij kan zijn. Ik ben mijn best aan het doen.
#metooquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen probleem, we hebben hier al op geanticipeerd. De looproute is langs je voordeur.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:02 schreef Prisha het volgende:
Ik heb weer nieuwe schoenen gekochtof had ik dat al verteld
Hoeveel cm dit keer?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:02 schreef Prisha het volgende:
Ze kwamen voorbij in de sale. Dit zijn enkelboots met platte hak. Beetje sportief, maar wel camelkleurig nubuck leer.quote:
Schoenenfetish?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:02 schreef Prisha het volgende:
Fijn! Die zou ik ook wel willen bedacht ik van de week, ik heb camelkleurige enkelboots, maar met hoge hak en dat is niet altijd even fijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kwamen voorbij in de sale. Dit zijn enkelboots met platte hak. Beetje sportief, maar wel camelkleurig nubuck leer.
Ik hou van mooie schoenen. Vooral laarzenquote:
Mijn broer is op zich geen klier hoor, maar hij is gewoon wat apart in dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een heel gevogel om het rondom je broer geregeld te krijgen, ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen, want het lijkt me voor je ouders en voor jou best wel weer fijn om er uit te zijn.
En nu snap ik ook dat je niet een klier van een broer hebt, omdat hij weleens over je eten moppert
Hoeveel cm schelen jij en Prish? 10 cm?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Die zou ik ook wel willen bedacht ik van de week, ik heb camelkleurige enkelboots, maar met hoge hak en dat is niet altijd even fijn.
Dat is dan ook een blauwequote:
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn broer is op zich geen klier hoor, maar hij is gewoon wat apart in dingenWe hopen vooral voor hem ook dat hij de boel wat meer op de rit krijgt. In de dagelijkse dingen heeft hij wat moeilijkheden, maar verder op veel vlakken een slimme gast. En hij bedoelt het ook niet verkeerd, maar opmerkingen komen er extra grof uit en hij vergeet vaak hoe dagelijkse handelingen werken.
Zou heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dat was het hem precies! Ik heb camel lange laarzen tot de knie, met hak. En camel enkelboots, ook met hak. Maar eentje die plat is, die ontbreekt en als je veel loopt, maar net iets gekleder wil dan hiking boots.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Die zou ik ook wel willen bedacht ik van de week, ik heb camelkleurige enkelboots, maar met hoge hak en dat is niet altijd even fijn.
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kwamen voorbij in de sale. Dit zijn enkelboots met platte hak. Beetje sportief, maar wel camelkleurig nubuck leer.
Ik heb geen idee, ik ga even de foto erbij zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoeveel cm schelen jij en Prish? 10 cm?
Ik ben 1.56 zonder hakken. Met hakken smokkel ik er wat bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoeveel cm schelen jij en Prish? 10 cm?
Ik voel nu toch een dringende behoefte om eens rond te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dat was het hem precies! Ik heb camel lange laarzen tot de knie, met hak. En camel enkelboots, ook met hak. Maar eentje die plat is, die ontbreekt en als je veel loopt, maar net iets gekleder wil dan hiking boots.....
en toen kwam deze in de sale voorbij. Ik dacht, oeh!! Die is voor mij.
Dan zal het idd zo'n 10 cm zijn, ik was altijd 1.68, maar toen ik laatst gemeten werd was ik ineens 1.67. Dit ouwe wijf is aan het krimpenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben 1.56 zonder hakken. Met hakken smokkel ik er wat bij.
Ja daar kende ik jou in eerste instantie van. Was toch mijn favo topic. En idd, lieve lieve atoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha en ik ken jou ook nog van de paar keren dat ik bij ER meetypte! Daar wasato
ook nog bij
Vrouwen met laarzenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou van mooie schoenen. Vooral laarzen
Komt al heel snel weer nieuw seizoen. Klinkt erg leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha en ik ken jou ook nog van de paar keren dat ik bij ER meetypte! Daar wasato
ook nog bij
Prima lengte. Jullie boffen dat jullie vrouwen zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal het idd zo'n 10 cm zijn, ik was altijd 1.68, maar toen ik laatst gemeten werd was ik ineens 1.67. Dit ouwe wijf is aan het krimpen
Nou, de mannen in ONZ zijn allemaal erg trots op hun 50 cmquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima lengte. Jullie boffen dat jullie vrouwen zijnMannen hebben veel meer moeite met gebrek aan lengte
Ja dat had ik begrepen. Dat is wel heel snel. Is het weer in Croatie dan? Ik heb van het afgelopen seizoen niks meegekregen. Echt, maar 2 afleveringen gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Komt al heel snel weer nieuw seizoen. Klinkt erg leuk!
Draaien in een belquote:
vooral Fokkers toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima lengte. Jullie boffen dat jullie vrouwen zijnMannen hebben veel meer moeite met gebrek aan lengte
We gaan al richting maart....lentequote:
Ja ato is inderdaad dé definitie van een échte lieverdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja daar kende ik jou in eerste instantie van. Was toch mijn favo topic. En idd, lieve lieve ato
Goedenavond Sode!quote:
Gelukkig wel. Ben wel weer toe aan lekker weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
We gaan al richting maart....lente
owjjj dat is mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ato is inderdaad dé definitie van een échte lieverd![]()
![]()
Irl ook echt een schat. Heb hem een paar keer op ESF meets ontmoet.
Bij de laatste meet van ESF waar hij bij was, had hij een ESF-mok gekocht van een andere ESF'er, maar die was hij bij het weggaan vergeten. Ik had toen die mok meegenomen met het idee 'ik woon ook in Utrecht, ik kan die wel een keer bij hem thuis afleveren, of we spreken even in de stad af en dan kan ik hem die mok geven'.
Ik appte hem toen 'ik heb je mok', en meteen een antwoord terug "lieve schat, ik geef hem JOU CADEAU'. Ik probeerde nog wat te argumenteren van 'ja, maar jij hebt ervoor betaald', maar hij hield voet bij stuk dat hij wilde dat ik hem zou houden.
Die mok heb ik nog steeds en ik durf er haast niet uit te drinken, want wil niet dat hij kapot gaat
Zanzibar!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen. Dat is wel heel snel. Is het weer in Croatie dan? Ik heb van het afgelopen seizoen niks meegekregen. Echt, maar 2 afleveringen gezien
Ja he. Dat grijze grauwe. Blech. Ik ga over 20 dagen op vakantie. Naar de zon!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben wel weer toe aan lekker weer.
DIt klinkt best wel verkeerd eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Lekker geschoten en een goede daad gedaan
Nee is in Zanzibar opgenomen meen ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen. Dat is wel heel snel. Is het weer in Croatie dan? Ik heb van het afgelopen seizoen niks meegekregen. Echt, maar 2 afleveringen gezien
Lekkerrrr. Doe je goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja he. Dat grijze grauwe. Blech. Ik ga over 20 dagen op vakantie. Naar de zon!
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIt klinkt best wel verkeerd eigenlijk?
Nog efkes en dan is het lente, al was het vandaag ook al een mooie dagquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben wel weer toe aan lekker weer.
owjjjjjj dat is leuk. Beter!quote:
Was zeker lekker vandaag. Heb ook even heerlijk buiten gelopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog efkes en dan is het lente, al was het vandaag ook al een mooie dag
Dat klinkt spannendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Lekker geschoten en een goede daad gedaan
Gelijk zo'n contrast met de hoge bergtopquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjjjjj dat is leuk. Beter!
Ik had erheen gekund twee jaar terug maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik zag het niet zo zitten in mijn eentje op zo'n tropisch eiland
Welke? Ik ken minstens 2 liedjes over Zanzibar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb meteen dat liedje in mijn hoofd
Valt mee hoor. Dat schieten doe ik twee avonden per week.quote:
Zat ik maar op Zanzibarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke? Ik ken minstens 2 liedjes over Zanzibar.
Kwamen ze ervoor langs?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Dat schieten doe ik twee avonden per week.
En die goede daad was 112 bellen voor wat uitschot dat lachgas aan het happen was terwijl ze met hun auto’s een weg blokkeerden
ha jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelijk zo'n contrast met de hoge bergtop
Goed van je dat je dat gedaan hebt!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Dat schieten doe ik twee avonden per week.
En die goede daad was 112 bellen voor wat uitschot dat lachgas aan het happen was terwijl ze met hun auto’s een weg blokkeerden
Vreselijkquote:
Ja als je daar toch bent is een safari ook wel een must jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. Ik had wel na afloop een safari van drie dagen gedaan. Was lekker warm na die kou.
Ik hou wel van warmte eigenlijk.
quote:
quote:
Onder invloed van lachgas kunnen die mafkezen inderdaad veel schade aanrichten. Politie is ook erg blij als je zoiets meldt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed van je dat je dat gedaan hebt!Lachgas kan ook zoveel schade aanrichten...
Vakantieplannen?quote:
Er gebeuren zoveel ongelukken door in het verkeer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Onder invloed van lachgas kunnen die mafkezen inderdaad veel schade aanrichten. Politie is ook erg blij als je zoiets meldt.
quote:
quote:
Die ken ik nietquote:
Echt wel. In de wijk Kanaleneiland zie ik het zo vaak gebeuren en de capriolen die ze dan uithalen…quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er gebeuren zoveel ongelukken door in het verkeer.
Heb ik jou nu alweer geshockeerd?quote:
Voor de tweede keer deze weekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik jou nu alweer geshockeerd?
Ik denk dat er veel in shock zijnquote:
quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel in shock zijn
Welke buren?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Altijd
Ook bij de buren wel lachen vanavond
KSC in dit gevalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
[..]
Welke buren?
Nee ik ben daar effe mee gestoptquote:
Discussie over bestellen in restaurant van Balquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar was ik een paar uur geleden nog. Even kijken.
Oh.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Discussie over bestellen in restaurant van Bal
Ik moet nog nieuwe hebben, regel jij dat voor me?quote:
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Nee ik heb niet zoveel tasjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb je eigenlijk? Heb je ook zoveel tasjes?
met hakjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe hebben, regel jij dat voor me?
En dan zoiets? Wel blijven kijken, niet te snel afhakenquote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:18 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we het maar weer over Romano hebben
quote:
Echt hequote:
Is dat beter dan parmazaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt heDit heb ik liever dan parmezaan
Ook lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je mijn platen gezien?quote:
Kaasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet persé beter, het is een beetje wat je voorkeur heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat beter dan parmazaan?![]()
Overigens is deze romano ook erg lekker: https://www.dr-romano-esthetique.com/en/
Nee hoor.quote:
Oh oke. Nou dat past prima in de context.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die opmerking over vol tafeltje hoorde op KSC
De hoofdreden dat ik nooit vegan kan wordenquote:
Ja dat kan ik ook niet laten staan net als een eitje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De hoofdreden dat ik nooit vegan kan worden![]()
komijn sla ik overquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:40 schreef engine het volgende:
Mozzerala, komijnkaas, feta. Plankje compleet
Ei ook heerlijk jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook niet laten staan net als een eitje.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hou echt van alle kazen![]()
Ik vind echt van die kaasplankjes heerlijk met van alle soorten kaasjes wat (jong, oud, geiten, blauw, verschillende smaakjes erin, etc.) met wat vruchten erbij zoals druiven en vijgen, en noten, en crackers of wat stokbroodOf met van die kweeperenjam erbij
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hou echt van alle kazen![]()
Ik vind echt van die kaasplankjes heerlijk met van alle soorten kaasjes wat (jong, oud, geiten, blauw, verschillende smaakjes erin, etc.) met wat vruchten erbij zoals druiven en vijgen, en noten, en crackers of wat stokbroodOf met van die kweeperenjam erbij
Mag lekker wat schimmel aan zittenquote:
Die loopt wel naar mij toe, geen zorgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Alleen de blauwe sla ik over.
Ik kan niet zo heel veel bedenken wat blauw en lekker is.quote:
Smurfinnetje ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel veel bedenken wat blauw en lekker is.
Ik heb vandaag ook 2 soorten blue Cheese gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hahaha geweldig ditquote:
Ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die loopt wel naar mij toe, geen zorgen
Blauwe bessenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat blauwe kaasje druipt helemaal af, en denkt "ha, die Jobi vindt mij volgens mij wel om op te vreten"quote:
Ja. Die heb ik ook altijd wel in huis.quote:
Gaat hier 's ochtends altijd door de yoghurt heenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik ook altijd wel in huis.
Hier elke avond kefir en yoghurt met blauwe bessenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat hier 's ochtends altijd door de yoghurt heenSoms ook met aardbeitjes en frambozen, maar die zijn in het seizoen lekkerder
Ook lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier elke avond kefir en yoghurt met blauwe bessen
Trusten!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zoek mijn bed op.
Een fijne avond nog
Elke avond yoghurt en vaak met iets van fruitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier elke avond kefir en yoghurt met blauwe bessen
Dat ga ik zo ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zoek mijn bed op.
Een fijne avond nog
Slaapt meestal wel goed na een 40km skidagquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Elke avond yoghurt en vaak met iets van fruit![]()
M'n ouders plukken in de zomer altijd een halve vriezer vol aan blauwe bessen dus daar eet ik ze wel regelmatig
[..]
Dat ga ik zo ook maar eens proberen
Morguh BDS, de piano als wip wap gebruikenquote:
quote:
Morguh herenquote:
Blue Curacao.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Morguh Engine, vandaag terug naar huis?quote:
Jup zit alweer een paar uur in de auto maar hoef niet rijden dus lekker beetje slapen nogquote:Op zaterdag 12 februari 2022 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, vandaag terug naar huis?
O das zeker niet handig. Hopelijk is het gewoon een verkoudheidje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 05:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jup zit alweer een paar uur in de auto maar hoef niet rijden dus lekker beetje slapen nog
Alleen heeft één van m'n vrienden waarschijnlijk corona dus dat is wat minder handig.
Nou dat verwacht ik niet want zijn zelftest was ook positief. Maar komt vast goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das zeker niet handig. Hopelijk is het gewoon een verkoudheidje.
Veilige reis en hopelijk coronavrij allemaal
Die vriend zit dan toch niet bij jullie inde auto mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat verwacht ik niet want zijn zelftest was ook positief. Maar komt vast goed
Heb ik in BB nog wat gemist? Niks gezien alleen af en toe de stream verslagen gelezen afgelopen week.
Oeps en dan in een auto?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat verwacht ik niet want zijn zelftest was ook positief. Maar komt vast goed
Heb ik in BB nog wat gemist? Niks gezien alleen af en toe de stream verslagen gelezen afgelopen week.
Kunnen hem moeilijk daar laten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vriend zit dan toch niet bij jullie inde auto mag ik hopen?
quote:
Ja het is niet anders. Dat risico was natuurlijk al vrij groot na al het zitten in gondels en aprčs skiën. Dat er gisteren maar één van de elf een positieve zelftest had verbaasde mij al.quote:
Morguh D.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:40 schreef D. het volgende:
Ik ben negatief
Da’s positief
Goedemorgen
Dan moeten jullie allemaal in quarantaine voor 5 dagen?quote:
Dat was het risico voor ons allemaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal in quarantaine voor 5 dagen?
Ik had hem daar gelaten dat is het risico van het op vakantie gaan op dit moment
Dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal in quarantaine voor 5 dagen?
Ik had hem daar gelaten dat is het risico van het op vakantie gaan op dit moment
IK denk ditquote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het risico voor ons allemaal.
Ja denk het. Weet eigenlijk niet precies wat die regels zijn.
Zit ook even te lezen. Zolang ik geen klachten heb is er geen quarantaine noodzakelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dit
https://lci.rivm.nl/covid-19-nauwe-contacten
Alleen vrienden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:51 schreef pullup het volgende:
Was ie ook in het vliegtuig gestapt als jullie daarmee waren gegaan of besmet hij alleen vrienden?
Hey Sodequote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Corona komt naar je toe dit voorjaar!![]()
Mogge
Eerste festival kaartjes al gekochtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Corona komt naar je toe dit voorjaar!![]()
Mogge
ook al zijn er klachten, maar je ignored ze dan is er niets aan de hand ....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zit ook even te lezen. Zolang ik geen klachten heb is er geen quarantaine noodzakelijk.
[..]
Alleen vrienden.
Dan was hij sowieso al niet het vliegtuig in gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |