abonnement Unibet Coolblue
pi_203614991
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:46 schreef fathank het volgende:

[..]
Hoe kunnen ze met 50+% bitcoins 'het netwerk kraken?'

Volgens mij ben je een beetje in de war met hashrate.
Hashrate idd
https://www.investopedia.com/terms/1/51-attack.asp

The attackers would be able to prevent new transactions from gaining confirmations, allowing them to halt payments between some or all users. They would also be able to reverse transactions that were completed while they were in control of the network, meaning they could double-spend coins.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615010
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het is technisch mogelijk, ik zie nu tegenstribbeling van je over het "hoe en waarom" terwijl dit een duidelijke flaw is. Maar ik ga hier wel op in:

Bijvoorbeeld BlackRock, zij kunnen gemakkelijk alle beschikbare Bitcoins blijven bijkopen. Hoeveel geld er hiervoor nodig is? Je hebt continu een stroom nodig van tientallen/honderden miljarden om alles op te kopen van de miners en de exchanges leeg te kopen.
Je verhaal klopt niet. Er zijn geloof ik maar iets van 4 miljard Bitcoins in omloop. (verplaatst over de afgelopen 5 jaar). Die kan je kopen. Waarmee geld hoe meer je er koopt, hoe durder de volgende zal zijn. Het verhaal van stroom, dat je wil gebuiken om te minen neem ik aan? Er zijn minder dan 2 miljoen Bitcoin nog maar te minen, en dit gaat je nog tientallen jaren kosten

Het kraken kan alleen door meer dan 50% van de haspower te hebben. Niet door een aantal Bitcoins te hebben
pi_203615038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
En hoe komt blackrock dan aan honderden miljarden?

Het enige wat kapot gaat bij deze actie is de buying power van die honderden miljarden... Je maakt namelijk het fiat papieren systeem kapot en niet de bitcoin die gewoon precies 1 bitcoin waard blijven....
Je kunt Bitcoin onbruikbaar maken, en BlackRock heeft genoeg geld.

https://www.investopedia.com/terms/1/51-attack.asp
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615080
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef firefly3 het volgende:
BlackRock, heeft ongeveer 20% van
Begrijp je uberhaupt wel wat Blackrock is?

Blackrock beheerd vermogens. Niet hun hebben 20% van al deze bedrijven. Ze beheren de vermogens van andere mensen....

Het is geen centrale bank wat even 10 miljard print en dan vrolijk aandelen microsoft voor zichzelf gaat kopen...
pi_203615092
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je verhaal klopt niet. Er zijn geloof ik maar iets van 4 miljard Bitcoins in omloop. (verplaatst over de afgelopen 5 jaar). Die kan je kopen.

Ja, als je die allemaal opkoopt dan kun je toch uiteindelijk 51% van alle Bitcoin bezitten?
quote:
Waarmee geld hoe meer je er koopt, hoe durder de volgende zal zijn.

Klopt, maar dan is het technisch toch nog mogelijk?
quote:
Het verhaal van stroom, dat je wil gebuiken om te minen neem ik aan? Er zijn minder dan 2 miljoen Bitcoin nog maar te minen, en dit gaat je nog tientallen jaren kosten
Tijdens het minen kan er toch ingekocht worden, zoveel mogelijk?
quote:
Het kraken kan alleen door meer dan 50% van de haspower te hebben. Niet door een aantal Bitcoins te hebben
Ja dat is waar. Dan maar bitcoins verkopen en meer hashpower verkrijgen ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615117
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je kunt Bitcoin onbruikbaar maken, en BlackRock heeft genoeg geld.

https://www.investopedia.com/terms/1/51-attack.asp
Je trolt weer lekker op niveau
pi_203615121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:55 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Begrijp je uberhaupt wel wat Blackrock is?

Blackrock beheerd vermogens. Niet hun hebben 20% van al deze bedrijven. Ze beheren de vermogens van andere mensen....

Het is geen centrale bank wat even 10 miljard print en dan vrolijk aandelen microsoft voor zichzelf gaat kopen...
Ja, de vermogens van de rijkste families van de wereld die zelf een orgaan vormen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja, de vermogens van de rijkste families van de wereld die zelf een orgaan vormen
Ik heb nog ergens 500 euro in ishares SPY etf, dan hoor ik nu ook wel bij deze groep zeker?
pi_203615223
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik heb nog ergens 500 euro in ishares SPY etf, dan hoor ik nu ook wel bij deze groep zeker?
Tja je hebt twee opties. Of trollen of in je achterhoofd houden dat het Bitcoin netwerk niet perfect is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef SuperNeger het volgende:
Laat die bearmarket maar weer terugkomen ik vind deze tijdelijke pump maar niks.

[ afbeelding ]
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:08:38 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203615285
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hashrate idd
https://www.investopedia.com/terms/1/51-attack.asp

The attackers would be able to prevent new transactions from gaining confirmations, allowing them to halt payments between some or all users. They would also be able to reverse transactions that were completed while they were in control of the network, meaning they could double-spend coins.
Wat een genie ben je ook.

Brb ff een datacenter zo groot als 3 Gigafactories bouwen en alle miningcapaciteit opkopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:10:16 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203615322
Blackrock kan dat. Die zijn het rijkste van iedereen.

Dat ze daarmee honderden miljarden vernietigen doet er verder niet toe, maar het kan.

Bitcoin is kapot _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203615328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Tja je hebt twee opties. Of trollen of in je achterhoofd houden dat het Bitcoin netwerk niet perfect is.
Ja omdat teoretisch gezien bitcoin opgekocht kan worden door één partij werkt bitcoin niet.

Maar hoe dat dan in de praktijk zou moeten weet deze troll helaas niet.

Beetje jammer dat ze jou nog een platform geven in dit topic eigenlijk.
pi_203615334
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef fathank het volgende:

[..]
Wat een genie ben je ook.

Brb ff een datacenter zo groot als 3 Gigafactories bouwen en alle miningcapaciteit opkopen.

Trollen over iets dat technisch mogelijk is. Apart. Weleens van Malware gehoord? Er zijn genoeg doemscenario's te bedenken. Maar je wilt hier liever niet over nadenken, ik begrijp het.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Trollen over iets dat technisch mogelijk is. Apart. Weleens van Malware gehoord? Er zijn genoeg doemscenario's te bedenken. Maar je wilt hier liever niet over nadenken, ik begrijp het.
Je fantasie de loop laten staat niet 1-1 met nadenken fyi.

Wat is je nieuwe plan, een malware dat alle asiqs in de wereld hacked en laat minen voor de grote boze families?
pi_203615370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:10 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ja omdat teoretisch gezien bitcoin opgekocht kan worden door één partij werkt bitcoin niet.

Maar hoe dat dan in de praktijk zou moeten weet deze troll helaas niet.

Beetje jammer dat ze jou nog een platform geven in dit topic eigenlijk.
Wat nu niet gebeurt betekent niet dat het in de toekomst nooit zou kunnen. En wie zegt dat het met écht geld opgekocht moet worden? Wat dacht je van exchanges die gehackt worden en dergelijke? Er zijn honderden manieren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je fantasie de loop laten staat niet 1-1 met nadenken fyi.

Wat is je nieuwe plan, een malware dat alle asiqs in de wereld hacked en laat minen voor de grote boze families?
Met Bitcoin vecht je tegen de FED. Wat denk je zelf, dat zij tevreden zijn met Bitcoin?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:14:55 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203615397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Trollen over iets dat technisch mogelijk is. Apart. Weleens van Malware gehoord? Er zijn genoeg doemscenario's te bedenken. Maar je wilt hier liever niet over nadenken, ik begrijp het.
Ik denk liever na over zinnige dingen IPV dat één entiteit honderden miljarden gaat spenderen om Bitcoin proberen kapot te maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203615408
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]
Ik denk liever na over zinnige dingen IPV dat één entiteit honderden miljarden gaat spenderen om Bitcoin proberen kapot te maken.
Als de centrale bank echt genoeg heeft van Bitcoin gaat dit gebeuren, de machthebbers moeten immers machtig blijven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:17:48 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203615431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als de centrale bank echt genoeg heeft van Bitcoin gaat dit gebeuren, de machthebbers moeten immers machtig blijven.
En het volk dom.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203615445
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat nu niet gebeurt betekent niet dat het in de toekomst nooit zou kunnen. En wie zegt dat het met écht geld opgekocht moet worden? Wat dacht je van exchanges die gehackt worden en dergelijke? Er zijn honderden manieren.
Exchanges hebben niet alle of de helft van alle bitcoin beschikbaar.

Je hebt duidelijk niet echt heel diep over je eigen troll acties nagedacht nog.

Not your keys, not your bitcoin btw, een les die je waarschijnlijk nog niet kent
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]
Ik denk liever na over zinnige dingen IPV dat één entiteit honderden miljarden gaat spenderen om Bitcoin proberen kapot te maken.
Jonge dan ken jij Blackrock nog niet. Die verkopen hun 10 biljoen AUM gewoon even voor 10x en daarmee kopen ze dan bitcoin puur om het kapot te maken. Ohja dan hacken ze ook nog even alle miners en nodes. En dan zetten ze bitcoin gewoon offline weet je wel.

En als mensen echt niet willen verkopen, want dat doen die bitcoiners helemaal niet eens. Dan hacken we gewoon alle exchanges en doen de verkoop orders zelf wel!

Theoretish zie ik geen probleem in mijn getroll

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2022 14:18:57 ]
pi_203615489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Exchanges hebben niet alle of de helft van alle bitcoin beschikbaar.

Je hebt duidelijk niet echt heel diep over je eigen troll acties nagedacht nog.

Not your keys, not your bitcoin btw, een les die je waarschijnlijk nog niet kent

Al een paar keer heb ik verwoord dat er continu Bitcoin bijgekocht moet worden over een langere tijdsperiode, inclusief wat de miners telkens produceren.
quote:
[..]
Jonge dan ken jij Blackrock nog niet. Die verkopen hun 10 biljoen AUM gewoon even voor 10x en daarmee kopen ze dan bitcoin puur om het kapot te maken. Ohja dan hacken ze ook nog even alle miners en nodes. En dan zetten ze bitcoin gewoon offline weet je wel.

En als mensen echt niet willen verkopen, want dat doen die bitcoiners helemaal niet eens. Dan hacken we gewoon alle exchanges en doen de verkoop orders zelf wel!

Theoretish zie ik geen probleem in mijn getroll
Je hoeft niet zo dramatisch te doen, ik ben het er mee eens dat de kans klein is. Maar technisch is het mogelijk. Wat snap je hier niet aan? Waarom moet je hierover emotioneel doen in plaats van toegeven dat het niet 100% waterdicht is?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615513
De kans is 0.000001% dat Amerika aangevallen wordt vanwege een zombie apocalypse. Maar alsnog oefenen zij hierop op om een zombie apocalypse te bestrijden:

https://www.history.com/n(...)he-u-s-government-is

En ik denk dat de kans op een zombie apocalypse kleiner is dan de Bitcoin scenario die ik opnoemde.

Jullie verwarren wat technisch mogelijk is, en wat waarschijnlijk is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203615772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Mee eens, in plaats van ideeën uit te wisselen gaan ze je persoonlijk aanvallen. Bitcoin is helaas "kapot te kopen" en lijkt ironisch genoeg een zwakheid van Bitcoin te zijn. Is niet echt iets om grappig over te doen of persoonlijk aan te vallen.
Gast de enige die dit topic verziekt met onzin ben jij. Je loopt al vanaf dag 1 te janken over Bitcoin(maxi's). Of je trollt echt mega hard of je loopt hier poep te verkondigen omdat je kennis niet toereikend is. Dan niet gaan huilen omdat mensen ook op die manier op jou reageren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203615779
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Mee eens, in plaats van ideeën uit te wisselen gaan ze je persoonlijk aanvallen. Bitcoin is helaas "kapot te kopen" en lijkt ironisch genoeg een zwakheid van Bitcoin te zijn. Is niet echt iets om grappig over te doen of persoonlijk aan te vallen.
Koop een spiegel. Ik schaar jou ook onder die opgeblazen egootjes. Je laat geen mogelijkheid onbenut om uit de hoogte te vertellen hoe gelijk jij hebt en hoe erg anderen het mis hebben. Echt hoor, je maakt deze reeks er vaak niet leuker op.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')