abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:28:02 #151
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72209843
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:56 schreef Ziewoarut het volgende:

Inderdaad, zo veel dingen die er op duiden dat ze de CD niet eens beluisterd hebben, niet normaal.
Op deze manier bedoelde ik inderdaad dat de review zeer slecht is, niet omdat er negatief gepraat wordt.

Heb vandaag de cd nog een kans gegeven maar ik vind het echt he-le-maal niks
Roger zingt iedere zin als een oude zeur, alles klinkt hetzelfde en als je de originele songs gewend bent, is dit gewoon pure verkrachting. Heb echt met grote ergernis zitten luisteren, bah.

Ben wel benieuwd hoe iemand die de eerste cd's niet kent, het vindt.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72225741
Ik ben het met je eens Zapper. Ik vond Intwine normaal geweldig, maar heb ze laatst ergens zien optreden en vond het toen 3x niks. Roger zingt alles op een verschrikkelijke manier. Ik was toen al benieuwd hoe het op het album zou klinken.. net dus geluisterd. Echt, ik vind het zó zonde hoe iemand met zo'n goede stem zijn stem gewoon verpest op een album. Al die 'eeeeeh-eeeeeh-eehhhhh's in elk nummer -> zing de noten gewoon recht! En zing gewoon de volle uithalen, van hoog tot laag! Of haalt Roger het niet meer qua zang, dat hij het zo op moet lossen? Het verbaast me dat ik het album heb afgeluisterd, want ik heb minstens 4x gedacht: ik zet het af. Ik ben inderdaad benieuwd hoe mensen het album vinden die nog nooit Intwine nummers gehoord hebben, misschien sta je er dan anders tegenover... maar echt ik vind het zo zonde, want vond hun muziek altijd goed!
pi_72246369
Tja ik begrijp de reacties wel. Zelf ben ik een liefhebber van de wat stevigere en alternatievere rock en daarom vind ik dat album gewoon echt tof. Ze zijn nu definitief hun pop geluid kwijt en dat zorgt gewoon voor een veel spannender geluid vind ik dan.
pi_72538688
Nog iemand die naar 013 gaat?
pi_72661700
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Nog iemand die naar 013 gaat?
Aangezien het nu ongeveer was... nee helaas niet! haha kon niemand vinden die mee wilde!

Ervaringen?
pi_72701399
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Patrijz het volgende:

[..]

Aangezien het nu ongeveer was... nee helaas niet! haha kon niemand vinden die mee wilde!

Ervaringen?
Ik ben gegaan en het was geweldig . Een van de meest strakke optredens die ik ze tot nu toe heb zien geven.
Het begon een beetje twijfelachtig met Raven claw die niet helemaal lekker uit de verf kwam maar na 'Cut me loose' en het heeeel mooi uitgevoerde 'Sorry' voelde gewoon alles aan het optreden geweldig! Van Roger's bewerkte stem merkte je vrijwel niets live en hij was weer echt de oude frontman van hoe we hem kennen. Hij lachte, grapte er op los, danste als vanouds en zijn stem... was zooo mooi, krachtig, hard en puur, gewoon heerlijk. Het was een wereld van verschil met de try outs waar hij heel vaak met gesloten ogen stond, niets zei tegen het publiek en volledig in zijn eigen wereldje leek te leven...
Ook chapeau voor de andere bandleden. Eric sloeg er lekker op los, Jon lijkt steeds beter te worden, Jacob zag je echt genieten en die nieuwe bassist was heeel erg goed.
Het publiek deed ook goed mee en het geluid was prima.
Er waren ook nog enkele verassingen; er werd een prachtige acoustic versie van het nummer 'Foolishly' gespeeld en het nummer 'So long' werd weer eens uit de kast gehaald.

Hoogtepunten: 'Perfect', 'Sleep in silence', 'Glory' en 'Jack in a box'
pi_73199837
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ik ben gegaan en het was geweldig . Een van de meest strakke optredens die ik ze tot nu toe heb zien geven.
Het begon een beetje twijfelachtig met Raven claw die niet helemaal lekker uit de verf kwam maar na 'Cut me loose' en het heeeel mooi uitgevoerde 'Sorry' voelde gewoon alles aan het optreden geweldig! Van Roger's bewerkte stem merkte je vrijwel niets live en hij was weer echt de oude frontman van hoe we hem kennen. Hij lachte, grapte er op los, danste als vanouds en zijn stem... was zooo mooi, krachtig, hard en puur, gewoon heerlijk. Het was een wereld van verschil met de try outs waar hij heel vaak met gesloten ogen stond, niets zei tegen het publiek en volledig in zijn eigen wereldje leek te leven...
Ook chapeau voor de andere bandleden. Eric sloeg er lekker op los, Jon lijkt steeds beter te worden, Jacob zag je echt genieten en die nieuwe bassist was heeel erg goed.
Het publiek deed ook goed mee en het geluid was prima.
Er waren ook nog enkele verassingen; er werd een prachtige acoustic versie van het nummer 'Foolishly' gespeeld en het nummer 'So long' werd weer eens uit de kast gehaald.

Hoogtepunten: 'Perfect', 'Sleep in silence', 'Glory' en 'Jack in a box'
Jack in a box... cool!

Haha nou mooi dat het als vanouds was ;-)! Blijft een geweldige live band !
pi_87611538
En toen gingen ze uit elkaar :'(

http://www.intwine.nl/
pi_87627047
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:28 schreef Ziewoarut het volgende:
En toen gingen ze uit elkaar :'(

http://www.intwine.nl/
okay.... nou ja er kwam ook weinig meer uit hun handen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:35:14 #160
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_87628578
Kingdom of Contradiction was ook niet veel soeps inderdaad. Ik had stiekem de hoop dat ze nog een album a lá Pyrrhic Victory zouden maken, maar helaas. Ik hoop in ieder geval wel dat Roger muziek blijft maken in de vorm van een soloplaat of whatever.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:15:08 #161
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_87631853
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:35 schreef Haunter het volgende:
Kingdom of Contradiction was ook niet veel soeps inderdaad. Ik had stiekem de hoop dat ze nog een album a lá Pyrrhic Victory zouden maken, maar helaas. Ik hoop in ieder geval wel dat Roger muziek blijft maken in de vorm van een soloplaat of whatever.
Muzikaal vond ik KOC heel erg sterk maar op PV vond ik het totaal het sterkste. Agja ondanks dat ik het heel erg jammer vind is het misschien maar beter zo. De band viel al jaren tussen schip en wal. Te hard voor hun eerste publiek en het rock/alternatieve publiek had hun al afgeschreven en wou ze geen eerlijke kans geven dankzij het beeld wat de band rond de 'happy tijd' over zichzelf gevormd had.

Ben erg benieuwd benieuwd wat Roger nu gaat doen. In een intervieuw heeft hij ooit gezegd dat hij zichzelf alleen maar in een band kan voorstellen en niet solo. Hoop snel nog wat te horen want hij blijft toch een van de sterkste zangers die ik ken. Hopelijk laat hij dat reagea accent wat hij zich de laatste jaren heeft aangeleerd dan wel een beetje valllen...
pi_87703151
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Muzikaal vond ik KOC heel erg sterk maar op PV vond ik het totaal het sterkste. Agja ondanks dat ik het heel erg jammer vind is het misschien maar beter zo. De band viel al jaren tussen schip en wal. Te hard voor hun eerste publiek en het rock/alternatieve publiek had hun al afgeschreven en wou ze geen eerlijke kans geven dankzij het beeld wat de band rond de 'happy tijd' over zichzelf gevormd had.

Ben erg benieuwd benieuwd wat Roger nu gaat doen. In een intervieuw heeft hij ooit gezegd dat hij zichzelf alleen maar in een band kan voorstellen en niet solo. Hoop snel nog wat te horen want hij blijft toch een van de sterkste zangers die ik ken. Hopelijk laat hij dat reagea accent wat hij zich de laatste jaren heeft aangeleerd dan wel een beetje valllen...
Agreed!
Het stemgebruik van Roger is wat KoC eigenlijk een beetje verpeste voor mij... origineel geluid is prima, maar dat had hij (vond ik) daarvoor ook al!
Wel jammer, geen rumshop dus! :(
  zondag 27 februari 2011 @ 19:13:16 #163
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_93403347
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2010 12:35 schreef Haunter het volgende:
Nou, dus toch. Ben wel benieuwd wat hij uit gaat brengen, aan z'n strot ligt het in ieder geval niet.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:01:03 #164
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_93501994
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:13 schreef Haunter het volgende:

[..]

Nou, dus toch. Ben wel benieuwd wat hij uit gaat brengen, aan z'n strot ligt het in ieder geval niet.
Nice *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')