abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:34:33 #126
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67144341
wowwww vette sjit!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:34:42 #127
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67144345
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:30 schreef Haunter het volgende:
Ik vind het niet wat. Beetje chaotisch, en niet zo anders tov het origineel.

Ik hoop dus niet dat het nieuwe album alleen maar gepimpte versies van oude nummers worden Nieuwe website is ook online trouwens, ook een beetje chaos.
Ik vind het instrumenteel wel beter zo eigenlijk... Vind alleen de zang bij de vorige versie iets beter uit de verf komen.

Volgens mij zal dat helaas wel het geval zijn denk ik wat je zei over 'KOC'...
Ja ik had de site al gezien, die is nog under construction.
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:07:45 #128
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67663361
http://www.myspace.com/intwinemusic

Staan nu tijdelijk 4 nummers op van KOC!

Alsof je een totaal andere band hoort...

Het is een veel 'platter.' Minder bas-loopjes en gitaarrifjes maar wel meer toegevoegde geluidseffecten. De gitaren klinken ook veel harder.

Ik hoor vooral veel invloeden van Deftones, POD en A perfect circle
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:49:23 #129
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67666610
Is die DVD van 013 ooit uitgebracht?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:21:44 #130
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67670696
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:49 schreef Zapper het volgende:
Is die DVD van 013 ooit uitgebracht?
Nee, dat is een van de velen tegenslagen die de band in 2008 heeft gehad. Wegens een conflict met 'derden' is deze nooit uitgekomen ondanks alle kosten en moeite die ze erin hebben gestoken op financieel en juridisch gebied.

Voor weinig bands zal 2008 zo een zwaar jaar zijn geweest...
Maar goed in 2009 zal dat vast beter worden !
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:24:18 #131
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67670783
Dat introotje van Cookie Jar is net Chelsea Dagger verder mis ik de Caribische invloed heel erg, dat maakte hun muziek juist zo uniek. Erg jammer
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:29:36 #132
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67670964
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef morgane het volgende:
Dat introotje van Cookie Jar is net Chelsea Dagger verder mis ik de Caribische invloed heel erg, dat maakte hun muziek juist zo uniek. Erg jammer
Over die carribische invloeden ben ik het eens. Touché was toch de man die hier vooral voor zorgde naar mijn gevoel en tja die is nu weg...
Echt ongeloofelijk dat elk album zo totaal anders klinkt.
  zondag 12 april 2009 @ 23:31:11 #133
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_67964608
Ze zijn nu toch wel erg van stijl veranderd zeg... het is nu een soort reggae-heavy metal geworden. Roger rekt alle uithalen heel erg uit, en de gitaarsound is een stuk dikker. Check hun Myspace voor een aantal "nieuwe" nummers. Ook op YouTube kun je wat recente filmpjes kijken van de try-outs.

Ik vond het eerst verschrikkelijk, maar ik begin er behoorlijk aan te wennen nu. Vooral Raven Claw die op hun Myspace staat vind ik erg lekker.
  maandag 13 april 2009 @ 00:50:10 #134
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67967087
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:31 schreef Haunter het volgende:
Ze zijn nu toch wel erg van stijl veranderd zeg... het is nu een soort reggae-heavy metal geworden. Roger rekt alle uithalen heel erg uit, en de gitaarsound is een stuk dikker. Check hun Myspace voor een aantal "nieuwe" nummers. Ook op YouTube kun je wat recente filmpjes kijken van de try-outs.

Ik vond het eerst verschrikkelijk, maar ik begin er behoorlijk aan te wennen nu. Vooral Raven Claw die op hun Myspace staat vind ik erg lekker.
Ja die uitrekkingen vind ik wat minder, maar het schijnt dat hij dat alweer iets minder deed de derde try out in vergelijking met de eerste try out.
Die Raven claw vind ik niet zo...

Als ik puur na de youtube filmpjes kijk vind ik sleep in silence en jack in a box het lekkerste klinken.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:43:19 #136
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_71295900
Ze zouden ook nog op rockinvasion.de komen halverwege juli, ook niks van gezien
  maandag 27 juli 2009 @ 17:54:56 #137
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_71371259
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:43 schreef Haunter het volgende:
Ze zouden ook nog op rockinvasion.de komen halverwege juli, ook niks van gezien
Ja inderdaad beetje vreemd, maargoed het bericht hieronder maakt veel goed:
quote:
It's that first day of the week and we thought let's start it off with a bang, we combined al news, reviews and interviews that came in in the last few days into this one message
We hope you have a irrie day ..
Greets, INTWINE

For starters, a couple of interviews and reviews:
http://www.flamingyouth.de/index.php?id=view&cid=konzertrezensionen&tid=2301&dovote=1&bewertung=7

http://www.musikansich.de/review.php?id=7009

http://www.dosenmusik.de/infos/cdreviews.php?review=3025

http://www.autona.com/interview_con.php?lang=de&int=15

Hieronder 2 reviews, uit 2 toon aangevende rock/metla magazines in Duitsland/Europa

METAL HAMMER
The Germany debut KINGDOM OF CONTRADICTION of the dutch band Intwine is an album that will take some time - which is not alone by more than one season is justified. This CD will unfold its full effect only after multiple listening. The first pass retrieves no enthusiasms out, but rather a neutral shrug. But the voice of singer Roger Peterson is not to be despised, and were there not these catchy choruses? The second concentrated listening makes it slow, finally click. If we look at the usually very spherical melodies, the heavy guitars, ska rhythms here and there sometimes sounds Indian to be supplemented to realize its effect can be, we quickly asked the question: Why does the band only six years after its founding the way to Germany? But no matter: Luckily, they arrived here and now present experimental alternative rock with catchy nature, which was long time not heard. In addition to many new pieces which are on the album, some songs of their earlier records ( 'Perfect', 'Cruel Man'), this allows the listener to get to know the band from the beginning on. So you take a little time for Intwine - it is worth it.

Simone Bösch

6 out of 7 points

--------------------------------------------------------------------------------

ROCKHARD
INTWINE (not the be mistaken with the Finish Entwine) are already stars in Holland with regular chart spots in the past, arena shows and several awards.Their new album will now be released here in Germany, and that's areal good thing too!The five-piece from coffeshop country produces a one of a kind crossover, with amazing dynamics between the ambient melow passages and the heavily grooving outbursts. The most important thing is that the sound never looses it's power or is affected.Deep down tuned Nu- metal riffs meet with TOOL'isch amtosphericalprog, merged Reggae/dub/break beat rythms and some distinctive vocals, that remind of HR (Bad Brains). For everyone that likes bands like P.O.D., the Deftones, Incubus or Dub War, Skindred, will definitly love tracks like "Cookie Jar", "Feel it" or "No Ones"....

MARCUS SCHLEUTERMANN

9 out of 10 points

pi_72003973
Ik hoor goede geluiden/reviews van KoC, ondanks dat de sound me eerst niet zo aansprak ga ik het wel een kans geven. Erg heavy (top), maar vooral de langere zanglijnen spreken me (nog) niet zo aan... misschien een kwestie van wennen! Phyrric Victory was zo briljant, Intwine blijft de meest ondergewaardeerde band van NL m.i.!

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrijz op 19-08-2009 15:15:47 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:50:01 #139
266696 Tobey
ignorance is bliss....
pi_72007202
Ik vind de muziek toch eigenlijk wel wat minder geworden dan vroeger,
pi_72011391
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Tobey het volgende:
vroeger was alles beter he
pi_72048803
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Tobey het volgende:
Ja dat kan natuurlijk altijd he.
Ik denk dat intwine met de nieuwe sound redelijk fans zal verliezen maar ik denk ook er een hoop nieuwe bij zal krijgen .

Ik vind het een tof album, echt een te gekke sound. Er zit veel meer spanning in dan de vorige albums alleen vind ik die constante vervorming van de mooie stem van Roger wat minder.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:33:52 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72050317
Waar hebben jullie die MP3's vandaan?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72053131
Ik heb m maar gekocht, kon m online zo snel niet vinden

Geen spijt van moet ik zeggen! Alleen ben het met ziewoarut eens, die stemvervorming (ook wel stemgebruik) is gewoon jammer, want de rest van de sound is (om het maar duits te zeggen) über!

edit: Abyss

[ Bericht 11% gewijzigd door Patrijz op 20-08-2009 20:57:31 ]
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:03:54 #144
266696 Tobey
ignorance is bliss....
pi_72092278
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef Patrijz het volgende:

[..]

vroeger was alles beter he
Moah, oke. Je hebt daar misschien gelijk in. Maar juist dat rauwe van intwine de jaren na de Idols perikelen vond ik wel tof. Hek, ik heb zelfs toen weer een album gekocht, en dat was van intwine. Terwijl ik normaliter niet zo snel een album koop.

Dat zal ik alleen met het nieuwe album niet doen, vind het altijd jammer als een band een nieuwe richting probeert op te gaan.
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:45:31 #145
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72111820
Gevonden, geluisterd, gematigd positief
pi_72145504
Zo ben sinds gister officieel helemaal ingeluisterd in KOC. Liep door de stad met mijn iPod op na het werk en was dankzij KOC 2 uur later thuis dan gepland! Wat een geweldig album! Veel meer spanning dan de vorige albums, echt gewoon top!

1 Cookie jar: blijft natuurlijk gewoon een ontzettend lekkere opener! Klinkt wel een beetje rommelig maar de power vna het nummer maakt het helemaal goed.
2 Cut me loose: Geweldig die nieuwe versie! Alles klopt gewoon, het tweede couplet is zo vet ingezongen en die climax op het einde is gewoon meesterlijk.
3 Feel it: Veel beter dan het orgineel!
4 Perfect: Goed nummer, niet mijn favoriet maar ja.
5 For goodness sake: lijkt net alsof er veel meer gevoel in zit dit keer, erg mooi!
6 Raven claw: kan dit nummer uberhaubt wel verkeerd klinken? Don't think so.
7 Solo: meesterlijk die intro! Ook de rest van het nummer heeft veel meer power en spanning als voorheen.
8 No ones: lekker om voor de afwisseling weer een wat minder serieus nummer te horen. Toffe plaat.
9 Glory: blijft toch een beetje mijn favo, had eerst een beetje mijn twijfels maar dankzij de nieuwe meesterlijke climax op het einde toch weer geniaal nummer. Had hem alleen iets liever aan het einde van het album willen zien ofzo denk ik.
10 Abyss: echt suupervet, vanaf die intro tot het einde. Dit nummer knalt gewoon, heel erg lekker!
11 Walking on the moon: mooi nummer, niet erg speciaal, ik persoonlijk zelf had hem niet als single gekozen want er staan veel betere platen op, maar ej, wie ben ik he
12 Sorry: nooit heel veel aan het nummer gevonden maar deze versie; zooooo mooi! De coupletten vind ik zo mooi, het lijkt net alsof ze alle negatieve dingen die ze hebben meegemaakt in 2008 in die coupletten hebben gestopt. Op dit moment mijn favorietje denk ik
13 Cruel man: ook sterk erop vooruitgegaan.
14 Sleep in Silence: oude versie was goed, deze ook.
15 Slow down Heerlijk die gitaren! Dit nummer knalt me echt even helemaal wakker.
16 You: waar alle nummers iets meer opgepimped zijn lijkt dit nummer net simpeler gemaakt en dat maakt deze nieuwe versie zooo mooi. Mooi moment als op een gegeven moment de drums erbij komen.
Grappig dat een album wat zo vol staat van duistere heavy dingen wordt afgesloten door een mooi ingetogen versie van No Ones.

Conclusie: het beste album wat Intwine tog nu toe gemaakt heeft
pi_72148237
Eens, het is lekker stevig en goed in elkaar gezet. Prima album.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:43:39 #148
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72178657
Nog nooit zo'n slechte recensie gelezen:

http://www.nu.nl/cd-recen(...)f-contradiction.html

pi_72178699
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef Zapper het volgende:

Ik begrijp niet waarom iedereen altijd zo negatief is/schrijft over Intwine en die eeuwige Idols actie hem zo blijft achtervolgen.
NU.nl
pi_72182635
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef Zapper het volgende:

Inderdaad, zo veel dingen die er op duiden dat ze de CD niet eens beluisterd hebben, niet normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')