Over dat van dat refrein kan ik wel inkomen... Jammer dat er zo weinig uit zijn stem wordt gehaald terwijl hij zo een goede stem heeft, maar nogmaals je moet hem wat vaker gehoord hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef Patrijz het volgende:
ja best geinig nummertje iddmis wel 'iets' int refrein nog (op de 1 of andere manier) maar zeker niet verkeerd
al blijf ik intwine zelf (dat laatste album
) toch net iets beter vinden
Dan heeft linkin park toch veel MINDER muzikale inhoud en orginaliteit dan intwine vind ik... Linkin park is een beetje voor wat jonger publiek, aan linkin park vind ik echt niets... Beetje overgewaardeerde gasten...quote:Op donderdag 8 november 2007 19:13 schreef morgane het volgende:
Intwine heeft echt goede platen gemaakt! Heb ze ook een paar keer live gezien, was ook erg goed! Het nieuwe vind ik best wel een Linkin Park rip-off eigenlijk...maar dat zal wel door de combo rap-rock komen, dan leg je die link nou eenmaal snel haha.
Voorlopig nog niet.. Er komt eerst nog een single uit van dit album 'solo' Waarschijnlijk eind december.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:57 schreef Thomasumo het volgende:
Weten we al wanneer er weer een nieuwe plaat van deze gasten uitkomt?
kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 19:28 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dan heeft linkin park toch veel MINDER muzikale inhoud en orginaliteit dan intwine vind ik... Linkin park is een beetje voor wat jonger publiek, aan linkin park vind ik echt niets... Beetje overgewaardeerde gasten...
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef Ziewoarut het volgende:
De nieuwe video!
'Cut me loose'
Helaas niet de albumversie, check hem zelf maar!
Blijf een top nummer, ik hou van die donkere kant die ze op hun laatste album hebben aangenomen.
Tja het derde album blijft gewoon een veel ruigere en volwassenere plaat zonder carrbische invloeden, ik denk dat een hoop mensen die combinatie van rock en regea, funk en latin zo appart vonden...quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Ik vind dat laatste album, Pyrrhic Victory toch? niet zo leuk. De vorige had ik helemaal grijsgedraaid, dat vond (en vind trouwens) ik echt een superplaat. Maar als ik de singles dan zo hoor vind ik de liedjes toch eigenlijk wel weer leuk (stom eigenlijk, want het blijven dezelfde songs).
Inderdaad. Een goeie zet van ze dat ze het elders gaan proberen. Het is ongeloofelijk dat zo een talentvolle band zo ondergewaardeerd wordt in dit bekrompen land.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Haunter het volgende:
Zo, even een flinke kick dan maar.
Begin dit jaar komen ze met hun nieuwe cd genaamd "Kingdom of Contradiction" waarmee ze hopen Duitsland te kunnen veroveren. Ze hebben nu een platencontract met het Duitse label Tiefdruck Musik/Universal. Ze spelen nog wel wat gigs in Nederland (oa in de P90), maar toch groot gelijk dat ze het buitenland opzoeken. Ze zijn wat dat betreft veel te ondergewaardeerd in Nederland en krijgen veel te weinig aandacht van de media. Hieronder de (m.i foeilelijke) cover van de plaat:
[ afbeelding ]
Daarnaast is het misschien wel bekend dat Touché en Rocheteau al een tijdje vertrokken zijn, daarvoor zijn er weer 2 nieuwe (waaronder de bassist van Alain Clark). De eerste foto van de nieuwe formatie is ook al opgedoken:
[ afbeelding ]
Voor de rest zwerft er een 2009 versie van Cruel Man op internet rond. De link waar hij stond werkt alleen niet meer, maar als hij het weer doet plaats ik hem wel hier. Ik vind hem overigens toffer dan de normale versie, waar ik niet veel mee heb eigenlijk.
Voor zover de Intwine-update. Hopelijk wordt 2009 een beter jaar voor hun
Nouja, ik luister in ieder geval een versie waar duidelijk de bass te horen is. Hier vandaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:44 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goeie zet van ze dat ze het elders gaan proberen. Het is ongeloofelijk dat zo een talentvolle band zo ondergewaardeerd wordt in dit bekrompen land.
Wel bijzonder jammer dat Touché weg is. Ik ken weinig bassisten die zo een stempel op het geluid van een band konden drukken dan hij.
Haunter die nieuwe versie van Cruel man is nog gewoon te beluisteren hoor. Die versie is alleen nog niet af. Er zat nog helemaal geen bas in. Alleen de gitaren waren afgemixed.
Maar die nieuwe bassist dat is toch niet de bassist van Alain Clark? Dat is volgens mij de bassist van 'Seperate chain reaction.'
Oooooh hij is dat!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, ik luister in ieder geval een versie waar duidelijk de bass te horen is. Hier vandaan.
En about Pablo Penton, hij heeft inderdaad in Seperate Chain Reaction gespeeld, maar is nu de vaste bassist van Alain Clark.
Waar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Hier de nieuwe versie van 'Cookie jar' Damn wat knalt die zeg!
Hier herken je gewoon niets meer in terug van het intwine van 7 jaar geleden.
![]()
Oeps linkje vergeten te plakkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |