abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:57:03 #101
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_54417561
De nieuwe single! Speciaal gemaakt voor de game Asasin's creed Samen met... brainpower hmm... Gelukkig klinkt het wel lekker! Het typische diepe geluid van het derde album maar dan iets sneller!

http://www.youtube.com/watch?v=u-9zMttjxV0
pi_54427386
ja best geinig nummertje idd mis wel 'iets' int refrein nog (op de 1 of andere manier) maar zeker niet verkeerd al blijf ik intwine zelf (dat laatste album ) toch net iets beter vinden
pi_54429779
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef Patrijz het volgende:
ja best geinig nummertje idd mis wel 'iets' int refrein nog (op de 1 of andere manier) maar zeker niet verkeerd al blijf ik intwine zelf (dat laatste album ) toch net iets beter vinden
Over dat van dat refrein kan ik wel inkomen... Jammer dat er zo weinig uit zijn stem wordt gehaald terwijl hij zo een goede stem heeft, maar nogmaals je moet hem wat vaker gehoord hebben.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:13:53 #104
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_54462539
Intwine heeft echt goede platen gemaakt! Heb ze ook een paar keer live gezien, was ook erg goed! Het nieuwe vind ik best wel een Linkin Park rip-off eigenlijk...maar dat zal wel door de combo rap-rock komen, dan leg je die link nou eenmaal snel haha.
pi_54462646
Ik vind ze tof
Aids.
pi_54462940
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:13 schreef morgane het volgende:
Intwine heeft echt goede platen gemaakt! Heb ze ook een paar keer live gezien, was ook erg goed! Het nieuwe vind ik best wel een Linkin Park rip-off eigenlijk...maar dat zal wel door de combo rap-rock komen, dan leg je die link nou eenmaal snel haha.
Dan heeft linkin park toch veel MINDER muzikale inhoud en orginaliteit dan intwine vind ik... Linkin park is een beetje voor wat jonger publiek, aan linkin park vind ik echt niets... Beetje overgewaardeerde gasten...
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:41:19 #107
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_54474220
Helemaal mee eens
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:57:41 #108
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_54479725
Weten we al wanneer er weer een nieuwe plaat van deze gasten uitkomt?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_54489260
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:57 schreef Thomasumo het volgende:
Weten we al wanneer er weer een nieuwe plaat van deze gasten uitkomt?
Voorlopig nog niet.. Er komt eerst nog een single uit van dit album 'solo' Waarschijnlijk eind december.
pi_54533663
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:28 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Dan heeft linkin park toch veel MINDER muzikale inhoud en orginaliteit dan intwine vind ik... Linkin park is een beetje voor wat jonger publiek, aan linkin park vind ik echt niets... Beetje overgewaardeerde gasten...
klopt muzikaal gezien is het nr met Intwine wel beter vind LP ook wel tof hoor (voor af en toe;)) maar tis wel erg simpel>saai allemaal na een tijdje
pi_56768817
http://www.youtube.com/watch?v=mlWRkbvXxLg
Preview van de nieuwe DVD!
Ziet er erg goed uit allemaal!

Alleen waarom moet die irritante Brainpower er zo vaak bijzijn ?
  maandag 28 april 2008 @ 20:14:46 #112
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58365962
Bescheiden schopje!

De nieuwe video SOLO!
Toch meer een van de meest 'easy-listening'-nummers van het album wat ik erg zonde vind, ze kunnen zo veel meer (zie de rest van de albums) maar waarom altijd dit soort nummers als single uitbrengen?
Ach ja, typisch Intwine; gewoon doen wat ze zelf willen en zich van niemand wat aantrekken, dus ook niet van mij )

Niet dat ik het een verkeerd nummer vind, helemaal niet! Doet me op een gegeven moment een beetje aan Deftones denken... Zal wel door dat diepe geluid komen I guess....
  maandag 16 juni 2008 @ 20:35:02 #113
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_59442069
De nieuwe video!

'Cut me loose'

Helaas niet de albumversie, check hem zelf maar !
Blijf een top nummer, ik hou van die donkere kant die ze op hun laatste album hebben aangenomen.

pi_61430686
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef Ziewoarut het volgende:
De nieuwe video!

'Cut me loose'

Helaas niet de albumversie, check hem zelf maar !
Blijf een top nummer, ik hou van die donkere kant die ze op hun laatste album hebben aangenomen.

Prachtig filmpje!

pi_61448535
Ik vind dat laatste album, Pyrrhic Victory toch? niet zo leuk. De vorige had ik helemaal grijsgedraaid, dat vond (en vind trouwens) ik echt een superplaat. Maar als ik de singles dan zo hoor vind ik de liedjes toch eigenlijk wel weer leuk (stom eigenlijk, want het blijven dezelfde songs).
  zondag 7 september 2008 @ 15:51:23 #116
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_61449675
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Ik vind dat laatste album, Pyrrhic Victory toch? niet zo leuk. De vorige had ik helemaal grijsgedraaid, dat vond (en vind trouwens) ik echt een superplaat. Maar als ik de singles dan zo hoor vind ik de liedjes toch eigenlijk wel weer leuk (stom eigenlijk, want het blijven dezelfde songs).
Tja het derde album blijft gewoon een veel ruigere en volwassenere plaat zonder carrbische invloeden, ik denk dat een hoop mensen die combinatie van rock en regea, funk en latin zo appart vonden...
Ik ook hoor, maar dat derde album heeft gewoon zo een geniale nummers....
pi_62782956
Cover van The Police: 'Walking on the moon'

De band lijkt trouwens steeds dichter bij de afgrond te komen Touché en Rocheteau vertrekken waarschijnlijk; zo blijkt maar weer; zonder platenmaatschappij houd je het gewoon niet lang vol in deze verneukte muziekindustrie.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:20:22 #118
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65597757
Zo, even een flinke kick dan maar.

Begin dit jaar komen ze met hun nieuwe cd genaamd "Kingdom of Contradiction" waarmee ze hopen Duitsland te kunnen veroveren. Ze hebben nu een platencontract met het Duitse label Tiefdruck Musik/Universal. Ze spelen nog wel wat gigs in Nederland (oa in de P90), maar toch groot gelijk dat ze het buitenland opzoeken. Ze zijn wat dat betreft veel te ondergewaardeerd in Nederland en krijgen veel te weinig aandacht van de media. Hieronder de (m.i foeilelijke) cover van de plaat:

Daarnaast is het misschien wel bekend dat Touché en Rocheteau al een tijdje vertrokken zijn, daarvoor zijn er weer 2 nieuwe (waaronder de bassist van Alain Clark). De eerste foto van de nieuwe formatie is ook al opgedoken:

Voor de rest zwerft er een 2009 versie van Cruel Man op internet rond. De link waar hij stond werkt alleen niet meer, maar als hij het weer doet plaats ik hem wel hier. Ik vind hem overigens toffer dan de normale versie, waar ik niet veel mee heb eigenlijk.

Voor zover de Intwine-update. Hopelijk wordt 2009 een beter jaar voor hun
pi_65600159
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Haunter het volgende:
Zo, even een flinke kick dan maar.

Begin dit jaar komen ze met hun nieuwe cd genaamd "Kingdom of Contradiction" waarmee ze hopen Duitsland te kunnen veroveren. Ze hebben nu een platencontract met het Duitse label Tiefdruck Musik/Universal. Ze spelen nog wel wat gigs in Nederland (oa in de P90), maar toch groot gelijk dat ze het buitenland opzoeken. Ze zijn wat dat betreft veel te ondergewaardeerd in Nederland en krijgen veel te weinig aandacht van de media. Hieronder de (m.i foeilelijke) cover van de plaat:

[ afbeelding ]

Daarnaast is het misschien wel bekend dat Touché en Rocheteau al een tijdje vertrokken zijn, daarvoor zijn er weer 2 nieuwe (waaronder de bassist van Alain Clark). De eerste foto van de nieuwe formatie is ook al opgedoken:

[ afbeelding ]

Voor de rest zwerft er een 2009 versie van Cruel Man op internet rond. De link waar hij stond werkt alleen niet meer, maar als hij het weer doet plaats ik hem wel hier. Ik vind hem overigens toffer dan de normale versie, waar ik niet veel mee heb eigenlijk.

Voor zover de Intwine-update. Hopelijk wordt 2009 een beter jaar voor hun
Inderdaad. Een goeie zet van ze dat ze het elders gaan proberen. Het is ongeloofelijk dat zo een talentvolle band zo ondergewaardeerd wordt in dit bekrompen land.
Wel bijzonder jammer dat Touché weg is. Ik ken weinig bassisten die zo een stempel op het geluid van een band konden drukken dan hij.
Haunter die nieuwe versie van Cruel man is nog gewoon te beluisteren hoor. Die versie is alleen nog niet af. Er zat nog helemaal geen bas in. Alleen de gitaren waren afgemixed.
Maar die nieuwe bassist dat is toch niet de bassist van Alain Clark? Dat is volgens mij de bassist van 'Seperate chain reaction.'
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:51:28 #120
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65600388
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:44 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Inderdaad. Een goeie zet van ze dat ze het elders gaan proberen. Het is ongeloofelijk dat zo een talentvolle band zo ondergewaardeerd wordt in dit bekrompen land.
Wel bijzonder jammer dat Touché weg is. Ik ken weinig bassisten die zo een stempel op het geluid van een band konden drukken dan hij.
Haunter die nieuwe versie van Cruel man is nog gewoon te beluisteren hoor. Die versie is alleen nog niet af. Er zat nog helemaal geen bas in. Alleen de gitaren waren afgemixed.
Maar die nieuwe bassist dat is toch niet de bassist van Alain Clark? Dat is volgens mij de bassist van 'Seperate chain reaction.'
Nouja, ik luister in ieder geval een versie waar duidelijk de bass te horen is. Hier vandaan.

En about Pablo Penton, hij heeft inderdaad in Seperate Chain Reaction gespeeld, maar is nu de vaste bassist van Alain Clark.
pi_65602802
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:51 schreef Haunter het volgende:

[..]

Nouja, ik luister in ieder geval een versie waar duidelijk de bass te horen is. Hier vandaan.

En about Pablo Penton, hij heeft inderdaad in Seperate Chain Reaction gespeeld, maar is nu de vaste bassist van Alain Clark.
Oooooh hij is dat!
Die kerel is goed, heb ik een paar keer live gezien! Eens kijken of hij de leegte kan invullen die Touché nu heeft achtergelaten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:50:38 #122
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67137028
Hier de nieuwe versie van 'Cookie jar' Damn wat knalt die zeg !
Hier herken je gewoon niets meer in terug van het intwine van 7 jaar geleden.

dinsdag 17 maart 2009 @ 17:52:04 #123
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_67143204
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Hier de nieuwe versie van 'Cookie jar' Damn wat knalt die zeg !
Hier herken je gewoon niets meer in terug van het intwine van 7 jaar geleden.

Waar?

edit: Hier dus:
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:13:23 #124
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67143825
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef Haunter het volgende:

[..]

Waar?

edit: Hier dus:

Oeps linkje vergeten te plakken

Wat vind je er van?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:30:38 #125
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_67144244
Ik vind het niet wat. Beetje chaotisch, en niet zo anders tov het origineel.

Ik hoop dus niet dat het nieuwe album alleen maar gepimpte versies van oude nummers worden Nieuwe website is ook online trouwens, ook een beetje chaos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')