abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 februari 2022 @ 23:41:44 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203653440
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het wordt alleen maar duidelijker.
Wat word duidelijker?
We zijn jaar verder met tig hertellen en checks, en men vind niks er is al sinds februari (meen ik) geen rechtzaak meer aan gespannen ivm fraude.
Wel zijn de advocaten aangeklaagd die de meest bizarre theorieën bedachten en die hebben allemaal toegegeven dat het onzin was.
Ondertussen heeft de oompaloempa miljoenen binnen gehaald om rechtzaken te starten, maar zonder een greintje bewijs heeft ie niks gedaan behalve rants en nog meer rally's ..
Dus het enige wat je momenteel gelooft is het woord van 1 man en dat terwijl zijn woord aangetoond is dat het niks anders dan leugens zijn..
En waarom wil je hem terug, hij heeft niks fatsoenlijks gepresteerd enige waar hij goed in was is dom lullen en 2x impeachment aan zijn broek krijgen.
Dus tja... Het word tijd dat het trumpisme word verheven naar een cult..
En zoals het een beetje goeie cult beaamt is het woord van 1 man genoeg.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203653464
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het wordt alleen maar duidelijker.
Ah, je hebt al bewijs gevonden? Vertel!

:')
  Overall beste user 2022 zondag 13 februari 2022 @ 23:46:18 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203653477
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:44 schreef illusions het volgende:

[..]
Ah, je hebt al bewijs gevonden? Vertel!

:')
Dat mag niet, valt onder HIPAA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203653523
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat mag niet, valt onder HIPAA.
Meestal is zijn smoesje "het is er wel, maar heb geen zin om alle rechtzaken door te nemen", andere keren is het helemaal niet in rechtzaken voorgekomen. Het is elke keer een soort grabbelton aan excuusjes, maar het bewijs, dat is er natuurlijk nooit. :D
  Overall beste user 2022 maandag 14 februari 2022 @ 00:02:41 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203653618
Trump zegt het. Dat is bewijs voldoende voor de kritische denkers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 februari 2022 @ 00:18:32 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203653730
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 00:02 schreef Ulx het volgende:
Trump zegt het. Dat is bewijs voldoende voor de kritische denkers.
Dit meer is het niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203656387
Zware ochtend voor de adepten van de Blauwen zo te zien. Dat sommige users Trump nog altijd president noemen blijft voor een enorme frustratie zorgen. Het is me ook wat met deze cholerische individuen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203656573
Dat Trump president is heeft natuurlijk geen basis in de observeerbare realiteit. Mensen van de feiten hechten aan juistheid, dus is het niet meer dan logisch te ageren tegen dergelijk maakbaarheidsdenken danwel wensdenken van enkele notoire fantasten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203656682
Hihi, maakbaarheidsdenken, wensdenken. Maar dit zijn toch juist de stokpaardjes van de links en progressief georiënteerde MSM-adepten? En je bent trouwens het label misinformatie in je post nog vergeten, dat zou de kers op de taart zijn geweest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203656799
Verrassend, een betoogje over links in plaats van een inhoudelijke reactie. Dat zag ik even niet aankomen. Hier schrik ik van.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203656899
Nee hoor, mijn reactie is zeer inhoudelijk. Het haakt namelijk in op wat jij post.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203656944
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor, mijn reactie is zeer inhoudelijk. Het haakt namelijk in op wat jij post.
Is Trump nog steeds president, zoals Ixnay beweert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203656967
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor, mijn reactie is zeer inhoudelijk. Het haakt namelijk in op wat jij post.
Inhoudelijk. Hi hi wat een inhoud alleen maar boosheid op links projecteren en nog steeds geen greintje bewijs getoond van de vermeende verkiezingsfraude die zogenaamd al een jaar door wat verdwaasde sektevolgers observeerbaar geweest zou moeten zijn. :D
pi_203657043
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Is Trump nog steeds president, zoals Ixnay beweert?
Waarom vraag je dit aan mij? Ik heb volgens mij niets in die richting gepost.
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Inhoudelijk. Hi hi wat een inhoud alleen maar boosheid op links projecteren en nog steeds geen greintje bewijs getoond van de vermeende verkiezingsfraude die zogenaamd al een jaar door wat verdwaasde sektevolgers observeerbaar geweest zou moeten zijn. :D
Er zijn al meerdere bewijzen gepost.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203657064
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom vraag je dit aan mij? Ik heb volgens mij niets in die richting gepost.
Waarom durf je geen antwoord te geven op mijn vraag?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203657102
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom durf je geen antwoord te geven op mijn vraag?
Hihi, durven. Nee, Koos. Het is gewoon een rare vraag, als je ziet dat ik niets in die richting heb gepost zou dat toch genoeg moeten zeggen. Maar toch stel je die vraag, ik ben dan benieuwd waarom je dat doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203657116
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor, mijn reactie is zeer inhoudelijk. Het haakt namelijk in op wat jij post.
Helaas; de inhoud van de post ziet op het feit dat Trump geen president meer is. Jij slaat slechts aan op bepaalde termen als wensdenken (dat doet links juist!!!) zonder de kern te raken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203657181
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, durven. Nee, Koos. Het is gewoon een rare vraag, als je ziet dat ik niets in die richting heb gepost zou dat toch genoeg moeten zeggen. Maar toch stel je die vraag, ik ben dan benieuwd waarom je dat doet.
Het bevreemdt jou dat users verbaasd reageren wanneer iemand claimt dat Trump nog altijd president is, zoals Ixnay doet. Mij lijkt dat juist een logische reactie, daar Trump meer dan een jaar het stokje over heeft gedragen aan Biden.

Dus nogmaals mijn vraag: is Trump volgens jou nog altijd president?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203657185
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Helaas; de inhoud van de post ziet op het feit dat Trump geen president meer is. Jij slaat slechts aan op bepaalde termen als wensdenken (dat doet links juist!!!) zonder de kern te raken.
Nee, nogmaals: mijn post haakt in op wat jij post. Alleen wat ik post bevalt jou niet, dus kom je met het bekende AMV-achtige non-argument van een vermeend gebrek aan inhoud.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203657219
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het bevreemdt jou dat users verbaasd reageren wanneer iemand claimt dat Trump nog altijd president is, zoals Ixnay doet. Mij lijkt dat juist een logische reactie, daar Trump meer dan een jaar het stokje over heeft gedragen aan Biden.

Dus nogmaals mijn vraag: is Trump volgens jou nog altijd president?
Dit is BNW, dergelijke dingen mogen hier worden gepost. Het enige vreemde is dat dit topic constant een kliekje MSM-adepten trekt die hysterisch reageren op BNW-gedachtegoed dat bepaalde users omarmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203657241
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, nogmaals: mijn post haakt in op wat jij post. Alleen wat ik post bevalt jou niet, dus kom je met het bekende AMV-achtige non-argument van een vermeend gebrek aan inhoud.
Laten we het ontleden.

quote:
Dat Trump president is heeft natuurlijk geen basis in de observeerbare realiteit. Mensen van de feiten hechten aan juistheid, dus is het niet meer dan logisch te ageren tegen dergelijk maakbaarheidsdenken danwel wensdenken van enkele notoire fantasten.
Mijn post bestaat uit twee zinnen. In de eerste zin stel ik vast dat Trump feitelijk geen president meer is. Daar heb ik nog geen verweer tegen gezien, dus ik neem aan dat je het daar mee eens bent.

Nu we dat eenmaal geconcludeerd hebben komen we bij zin twee. Als je van de feiten bent, waaronder het feit dat Trump dus geen president meer is, is het logisch te ageren tegen mensen die dat soort onjuistheden bezigen. Dat slaat terug op jouw post, waarin je je afvraagt waarom mensen zich zo druk maken over de term 'president Trump'. Het antwoord daarop is dat dat is omdat die term feitelijk niet klopt.

Jouw antwoord is: haha, links zijn juist wensdenkers en ik heb geen bingo. Dat mag je inhoudelijk vinden, maar ook dat is feitelijk wel onjuist.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203657271
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Laten we het ontleden.
[..]
Mijn post bestaat uit twee zinnen. In de eerste zin stel ik vast dat Trump feitelijk geen president meer is. Daar heb ik nog geen verweer tegen gezien, dus ik neem aan dat je het daar mee eens bent.

Nu we dat eenmaal geconcludeerd hebben komen we bij zin twee. Als je van de feiten bent, waaronder het feit dat Trump dus geen president meer is, is het logisch te ageren tegen mensen die dat soort onjuistheden bezigen. Dat slaat terug op jouw post, waarin je je afvraagt waarom mensen zich zo druk maken over de term 'president Trump'. Het antwoord daarop is dat dat is omdat die term feitelijk niet klopt.

Jouw antwoord is: haha, links zijn juist wensdenkers en ik heb geen bingo. Dat mag je inhoudelijk vinden, maar ook dat is feitelijk wel onjuist.
Over een bingo heb ik het niet gehad. En mijn inhoudelijk sterke reactie op jouw post is feitelijk heel erg juist. Waarschijnlijk dat het je daarom ook zo dwars zit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203657326
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:58 schreef HowardRoark het volgende:

En mijn inhoudelijk sterke reactie op jouw post is feitelijk heel erg juist.
Ook hier zien we weer een mooie discussie-ontwijkende tactiek. Mijn punt is immers niet dat jouw reactie op zich feitelijk niet juist is, maar dat het geen inhoudelijke reactie is op het punt dat gemaakt wordt. Wat is de naam ook alweer voor zoiets?

quote:
Waarschijnlijk dat het je daarom ook zo dwars zit.
Stukje projectie kan er ook nog wel bij inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203657364
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is BNW, dergelijke dingen mogen hier worden gepost. Het enige vreemde is dat dit topic constant een kliekje MSM-adepten trekt die hysterisch reageren op BNW-gedachtegoed dat bepaalde users omarmen.
Natuurlijk mag dat worden gepost, maar er mag ook op worden gereageerd. Het is hier immers geen safe space voor BNW-adepten. Dus waarom het jou bevreemdt dat bepaalde users ingaan tegen BNW-claims, is mij een raadsel.

Maar ik blijf benieuwd hoe jij denkt over de BNW-claims die je driftig liked, maar waar je je niet over uit durft te spreken. Want kleur bekennen is natuurlijk maar eng. Daarom wat vragen voor jou:

- Is Trump nog steeds president?
- Zijn de verkiezingen van Trump gestolen? Heeft Biden zijn overwinning te danken aan grootschalige verkiezingsfraude?
- Is Operation Warp Speed bedoeld om The Great Reset te bestrijden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203657382
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Natuurlijk mag dat worden gepost, maar er mag ook op worden gereageerd. Het is hier immers geen safe space voor BNW-adepten. Dus waarom het jou bevreemdt dat bepaalde users ingaan tegen BNW-claims, is mij een raadsel.

Maar ik blijf benieuwd hoe jij denkt over de BNW-claims die je driftig liked, maar waar je je niet over uit durft te spreken. Want kleur bekennen is natuurlijk maar eng. Daarom wat vragen voor jou:

- Is Trump nog steeds president?
- Zijn de verkiezingen van Trump gestolen? Heeft Biden zijn overwinning te danken aan grootschalige verkiezingsfraude?
- Is Operation Warp Speed bedoeld om The Great Reset te bestrijden?
Hihi, driftig? Nochtans projectie, dat zijn de Blauwen juist.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')