quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van ivan en die blonde werd het ook niet gefilmd. Kwam eens ter sprake dat die het in de douche deden
Nee, maar wel Ruud en Billy.....denk dat die twee dat geeist hebben niet filmen....was toch een keer dat Ivan plassend gefilmd werd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van ivan en die blonde werd het ook niet gefilmd. Kwam eens ter sprake dat die het in de douche deden
Inderdaad. Deze groep gedraagt zich wel natuurlijker dan die van vorig jaar. Michel was daar de enige die in zijn boxer stond. De rest deed alles in het douche hokje. Dat vond ik zo raar. Ondergoed is toch geen probleem? Naakt blijft je achtervolgen in deze tijd van social media dus dat snap ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou BB aansprakelijk zijn
in de douche
zal zijn in de cabines
wat mensen verder doen daarbuiten is eigen keus
Strak kutje volgens Ivan.quote:
Volgens mij ben je livequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kheb alleen geen geluid, geen idee hoe ik volume kan regelen op dit ding
quote:
@Ireth haar cam staat aan?quote:
Verdorie. Ik 5 jaar geleden naar Portimao geweest en niets topless zien lopen. Had ik beter een paar steden verderop geboekt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Harry het volgende:
[..]
In Albufeira liepen tot vijf jaar geleden jonge dames topless over straat. In de stad.
"Kom je al, kom je al?"quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Benny of @:Dotteke
zouden jullie de TT aan willen passen naar
Trek iets aan dat staat netter
Met Ivan en later met Markie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die liggen rollebollen daar???
Ik ben op gegeven moment afgehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |