abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:07:26 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203589329
Er wordt binnenkort aangifte gedaan tegen Donny Warmerdam vanwege verkrachting, meldt presentator Dennis Schouten van Roddelpraat woensdag. Schouten heeft contact gehad met een negentienjarige vrouw, die beweert een halfjaar geleden te zijn verkracht door Warmerdam. Destijds was ze achttien jaar. Ze zou zich woensdag hebben gemeld bij de politie en heeft een afspraak gemaakt om later deze maand aangifte te doen, zegt Schouten.

Een meisje heeft tegen mij gezegd dat ze een half jaar geleden op een feestje is verkracht door hem", vertelt Schouten in het programma. "Ze heeft vandaag melding gedaan bij de politie en heeft ook een afspraak gemaakt om daadwerkelijk een aangifte te gaan doen." Schouten vertelt dat het gaat om een vrouw van negentien, met wie hij zelf een date heeft gehad. Hij leerde de vrouw kennen 'via het internet' en heeft haar gesproken bij hem thuis. Daar vertelde de vrouw over de vermeende gebeurtenissen en de reden waarom ze aangifte wil doen.

Schouten vertelt het verhaal zoals hij het heeft gehoord van de vrouw. "Ze was een halfjaar geleden op een feestje in Voorhout, daar was hij ook. Zij vond hem wel een leuke jongen. Ze zoenden, waarna hij haar naar boven mee trok. Hij wilde meer dan zoenen. Zij zei duidelijk dat ze niet meer wilde. Toch trok hij toen haar broek kapot, daar heb ik foto's van gezien. Hij heeft toen met haar de daad verricht. Zij wilde dat niet. Na ongeveer drie minuten is zij de situatie ontglipt en is ze vertrokken van het feestje."

"Ze heeft duidelijk nee gezegd, ze heeft gehuild. Ik heb gevraagd of ze bewijs had. Ze heeft appjes gehad van mensen die haar huilend zagen vertrekken en vroegen wat er was gebeurd." Door de recente aandacht voor grensoverschrijdend gedrag zou de vrouw hebben besloten om toch aangifte te doen. Ze heeft een afspraak gemaakt om dat in februari nog te doen. "Van wat ik heb gezien, de foto's en berichten, heeft de aangifte een goede kans van slagen, laat ik het zo zeggen", aldus Schouten. De twintigjarige Warmerdam is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. De verdedigende middenvelder maakte zijn debuut in het eerste elftal nog niet, maar heeft wel veertig optredens voor Jong Ajax achter zijn naam. Dit seizoen speelde hij achttien keer in de Keuken Kampioen Divisie.

Gaat lekker daar.

https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=400080
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:17:31 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203589692

Dit is 'm , nu nog zonder zwart balkje
Ik ben inmiddels overleden
pi_203589759
zullen we eerst ff het onderzoek afwachten voordat we zo'n speler voor de rest van zijn leven met fluitconcerten opzadelen? thanks.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_203590047
Donny W. Ziet er wel uit als een sukkeltje.

Mevrouw zal eerst maar eens aangifte moeten doen. Dan kan het onderzoek opgestart worden.
pi_203590366
"Waar ajax is, is wangedrag." Dat is gewoon het nieuwe "waar rook is, is vuur."
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:59:22 #6
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203590472
Mensen die Donny heten verdienen een milde steniging.
pi_203590501
Ze was teleurgesteld en nu zoekt ze wraak , next
pi_203590639
Ik vind het pas verrassend als iemand die Donny zich keurig gedraagt, niet als die iemand verkracht.
pi_203591091
Zijn probleem
pi_203591688
Schiet maar af.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_203591880
Ik vind het nogal wat dat zulke beschuldigingen zonder enige vorm van bewijs in de media worden gepleurd.

Benieuwd of die aangifte ook daadwerkelijk volgt zodat er onderzoek gedaan kan worden, of dat dit weer een clickbaitactie van Dennis Schouten is waarvoor iemand publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.

Ik hoop dat de dag komt dat hij zelf een enorme bak karma in zijn gezicht terug krijgt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203592690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal wat dat zulke beschuldigingen zonder enige vorm van bewijs in de media worden gepleurd.

Benieuwd of die aangifte ook daadwerkelijk volgt zodat er onderzoek gedaan kan worden, of dat dit weer een clickbaitactie van Dennis Schouten is waarvoor iemand publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.

Ik hoop dat de dag komt dat hij zelf een enorme bak karma in zijn gezicht terug krijgt.
Karma gaf hem al tia's maar hij is hardleers.
pi_203592873
Ze vond hem wel leuk en wel ook gewoon zoenen, en daarna nee zeggen.....cocktease.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 10 februari 2022 @ 01:46:41 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203593287
Wat is er mis met die poel des verderfs? :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203594354
Eerst maar eens afwachten of er een aangifte komt, dan het oordeel van de rechtbank. Lijkt weer eens een gevalletje van zijn woord tegen het hare.
pi_203594975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerst maar eens afwachten of er een aangifte komt, dan het oordeel van de rechtbank. Lijkt weer eens een gevalletje van zijn woord tegen het hare.
Ja.

De getuigen waar over wordt gesproken zijn mensen die haar weg hebben zien gaan en zien huilen. Da's wat anders dan gezien hebben dat hij z'n pielemuis er ongevraagd in jaste bij haar.
pi_203594997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja.

De getuigen waar over wordt gesproken zijn mensen die haar weg hebben zien gaan en zien huilen. Da's wat anders dan gezien hebben dat hij z'n pielemuis er ongevraagd in jaste bij haar.
Ja al vind ik dat wel al een vrij heftig iets. Als er mensen zijn die haar hebben zien huilen (wat ik nog niet wist) suggereert het wel wat.

Maar goed, Dennis Schouten is de bron en die heeft al vaak genoeg dingen opgeblazen.
pi_203595032
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:45 schreef Hathor het volgende:
Ze vond hem wel leuk en wel ook gewoon zoenen, en daarna nee zeggen.....cocktease.
Tsja, en dan heb je gewoon je pik/handen/mond bij je te houden, anders ben je een verkrachter/aanrander. Zo werkt de wet :) Deal er maar mee
pi_203595076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja al vind ik dat wel al een vrij heftig iets. Als er mensen zijn die haar hebben zien huilen (wat ik nog niet wist) suggereert het wel wat.

Maar goed, Dennis Schouten is de bron en die heeft al vaak genoeg dingen opgeblazen.
Ja, dat heb ik gelezen in een van die stukjes van Dennis Schouten. Als het verkrachting is, dan mag 'ie van mij een flinke straf krijgen en lekker belangrijk dan dat hij door het slijk wordt gehaald in de media, maar da's nog even de vraag natuurlijk.

Ook hier is de dame (nog) niet gestapt naar degene waar ze naar toe moet stappen (de politie), maar wel naar Dennis Schouten.

Ajax is straks behalve hofleverancier aan Oranje ook hofleverancier aan het bajeselftal. :')
pi_203595112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik gelezen in een van die stukjes van Dennis Schouten. Als het verkrachting is, dan mag 'ie van mij een flinke straf krijgen en lekker belangrijk dan dat hij door het slijk wordt gehaald in de media, maar da's nog even de vraag natuurlijk.

Ook hier is de dame (nog) niet gestapt naar degene waar ze naar toe moet stappen (de politie), maar wel naar Dennis Schouten.

Ajax is straks behalve hofleverancier aan Oranje ook hofleverancier aan het bajeselftal. :')
Dat er nog geen aangifte ligt vind ik wel echt vreemd ja, ik begrijp dat niet. Maar als er echt een verkrachting heeft plaatsgevonden dan ga ik die vrouw daar niet de schuld van geven, dan zal ze echt een enorme klotetijd hebben gehad met veel angst enzo. Vind dat totaal anders dan dat je wat vunzige appjes krijgt, eerst een roddelcultuurtje op de werkvloer laat ontstaan en na een paar jaar met de pers praat. Maar dat weet je inmiddels. ;)

Maar als het verkrachting is dan heb ik er ook echt geen goed woord voor over. Dan mag hij een celstraf krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 10:14:49 ]
pi_203595132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Het is ook wel toevallig dat uitgerekend Dennis Schouten dan weer bij zo'n meisje op een date beland, gelukkig is Dennis altijd een enorme gentlemen in contacten met vrouwen. Daar valt volgens mij ook wel een beerputje op open te trekken....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203595151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is ook wel toevallig dat uitgerekend Dennis Schouten dan weer bij zo'n meisje op een date beland, gelukkig is Dennis altijd een enorme gentlemen in contacten met vrouwen. Daar valt volgens mij ook wel een beerputje op open te trekken....
Vertrouw die jongen ook niet zo nee. Maar hij is wel glad en redelijk sociaal in vergelijking met veel andere gasten, dus denk dat hij er genoeg het bed in heeft geluld.
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:55 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203595230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er staat dat ze inmiddels wel naar de politie is geweest en dat de afspraak om de aangifte te doen later deze maand plaats vind.

Het is niet zo dat als je naar de politie gaat er ook gelijk aangifte gedaan kan worden. Daarvoor moet je een afspraak maken op een later moment.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203595244
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Er staat dat ze inmiddels wel naar de politie is geweest en dat de afspraak om de aangifte te doen later deze maand plaats vind.

Het is niet zo dat als je naar de politie gaat er ook gelijk aangifte gedaan kan worden. Daarvoor moet je een afspraak maken op een later moment.
Daar heeft ze al dik een half jaar de tijd voor gehad. Ze moet het zelf weten uiteraard, maar ik zou toch eerder naar de politie stappen dan naar Dennis Schouten.
pi_203595283
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daar heeft ze al dik een half jaar de tijd voor gehad. Ze moet het zelf weten uiteraard, maar ik zou toch eerder naar de politie stappen dan naar Dennis Schouten.
Ik ook. Maar goed, als ze verkracht is dan moet hij de bak in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')