Karma gaf hem al tia's maar hij is hardleers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal wat dat zulke beschuldigingen zonder enige vorm van bewijs in de media worden gepleurd.
Benieuwd of die aangifte ook daadwerkelijk volgt zodat er onderzoek gedaan kan worden, of dat dit weer een clickbaitactie van Dennis Schouten is waarvoor iemand publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.
Ik hoop dat de dag komt dat hij zelf een enorme bak karma in zijn gezicht terug krijgt.
Ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerst maar eens afwachten of er een aangifte komt, dan het oordeel van de rechtbank. Lijkt weer eens een gevalletje van zijn woord tegen het hare.
Ja al vind ik dat wel al een vrij heftig iets. Als er mensen zijn die haar hebben zien huilen (wat ik nog niet wist) suggereert het wel wat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
De getuigen waar over wordt gesproken zijn mensen die haar weg hebben zien gaan en zien huilen. Da's wat anders dan gezien hebben dat hij z'n pielemuis er ongevraagd in jaste bij haar.
Tsja, en dan heb je gewoon je pik/handen/mond bij je te houden, anders ben je een verkrachter/aanrander. Zo werkt de wetquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:45 schreef Hathor het volgende:
Ze vond hem wel leuk en wel ook gewoon zoenen, en daarna nee zeggen.....cocktease.
Ja, dat heb ik gelezen in een van die stukjes van Dennis Schouten. Als het verkrachting is, dan mag 'ie van mij een flinke straf krijgen en lekker belangrijk dan dat hij door het slijk wordt gehaald in de media, maar da's nog even de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja al vind ik dat wel al een vrij heftig iets. Als er mensen zijn die haar hebben zien huilen (wat ik nog niet wist) suggereert het wel wat.
Maar goed, Dennis Schouten is de bron en die heeft al vaak genoeg dingen opgeblazen.
Dat er nog geen aangifte ligt vind ik wel echt vreemd ja, ik begrijp dat niet. Maar als er echt een verkrachting heeft plaatsgevonden dan ga ik die vrouw daar niet de schuld van geven, dan zal ze echt een enorme klotetijd hebben gehad met veel angst enzo. Vind dat totaal anders dan dat je wat vunzige appjes krijgt, eerst een roddelcultuurtje op de werkvloer laat ontstaan en na een paar jaar met de pers praat. Maar dat weet je inmiddels.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen in een van die stukjes van Dennis Schouten. Als het verkrachting is, dan mag 'ie van mij een flinke straf krijgen en lekker belangrijk dan dat hij door het slijk wordt gehaald in de media, maar da's nog even de vraag natuurlijk.
Ook hier is de dame (nog) niet gestapt naar degene waar ze naar toe moet stappen (de politie), maar wel naar Dennis Schouten.
Ajax is straks behalve hofleverancier aan Oranje ook hofleverancier aan het bajeselftal.
Het is ook wel toevallig dat uitgerekend Dennis Schouten dan weer bij zo'n meisje op een date beland, gelukkig is Dennis altijd een enorme gentlemen in contacten met vrouwen. Daar valt volgens mij ook wel een beerputje op open te trekken....quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja al vind ik dat wel al een vrij heftig iets. Als er mensen zijn die haar hebben zien huilen (wat ik nog niet wist) suggereert het wel wat.
Maar goed, Dennis Schouten is de bron en die heeft al vaak genoeg dingen opgeblazen.
Vertrouw die jongen ook niet zo nee. Maar hij is wel glad en redelijk sociaal in vergelijking met veel andere gasten, dus denk dat hij er genoeg het bed in heeft geluld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook wel toevallig dat uitgerekend Dennis Schouten dan weer bij zo'n meisje op een date beland, gelukkig is Dennis altijd een enorme gentlemen in contacten met vrouwen. Daar valt volgens mij ook wel een beerputje op open te trekken....
Er staat dat ze inmiddels wel naar de politie is geweest en dat de afspraak om de aangifte te doen later deze maand plaats vind.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen in een van die stukjes van Dennis Schouten. Als het verkrachting is, dan mag 'ie van mij een flinke straf krijgen en lekker belangrijk dan dat hij door het slijk wordt gehaald in de media, maar da's nog even de vraag natuurlijk.
Ook hier is de dame (nog) niet gestapt naar degene waar ze naar toe moet stappen (de politie), maar wel naar Dennis Schouten.
Ajax is straks behalve hofleverancier aan Oranje ook hofleverancier aan het bajeselftal.
Daar heeft ze al dik een half jaar de tijd voor gehad. Ze moet het zelf weten uiteraard, maar ik zou toch eerder naar de politie stappen dan naar Dennis Schouten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er staat dat ze inmiddels wel naar de politie is geweest en dat de afspraak om de aangifte te doen later deze maand plaats vind.
Het is niet zo dat als je naar de politie gaat er ook gelijk aangifte gedaan kan worden. Daarvoor moet je een afspraak maken op een later moment.
Ik ook. Maar goed, als ze verkracht is dan moet hij de bak in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heeft ze al dik een half jaar de tijd voor gehad. Ze moet het zelf weten uiteraard, maar ik zou toch eerder naar de politie stappen dan naar Dennis Schouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |