Geen idee, ik ben niet hip genoeg om de jeugdtaal bij te houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
'Echt ziek' is toch ook jeugdtaal of is dat alweer heel erg 2011?
Terecht ook wel. Het is heel vermoeiend Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half Nederland is al chronisch moe zonder Corona of zonder al teveel werk te verzetten.
ik vind die youtube filmpjes altijd leuk waarin ze zo'n scammer terug hacken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze willen geloof ik dat je in event viewer gaat kijken en dan laten ze zien dat er allemaal errors zijn. Die zijn er altijd, dus dat zegt niets. Maar dan moet je dus zeggen dat je geen errors hebt. Dan worden ze helemaal gek.
Geld uit de muur halenquote:Vanaf de zomer kunnen klanten van ABN AMRO geld uit de muur halen zonder pinpas.
Chocola?quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
Jongens en meisje, weten jullie waar het tijd voor is?
leuk voor de boomersquote:
JA!quote:
Wat dat betreft zou het wel goed zijn als men het gas gewoon afsluit, even wat eelt kweken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Terecht ook wel. Het is heel vermoeiend Nederlander te zijn.
Ja, het was ook duidelijk hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel erg voor de hand liggen eigenlijk.
Laatst was er storing op het pinapparaat op de markt en zocht ik een pinautomaat. Waren allemaal weg. Stond gelukkig zo'n geldmaat bij de sigarenboer binnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
leuk voor de boomers
[..]
JA!
Paaseitjes tijd
oh dat is wel irritantquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst was er storing op het pinapparaat op de markt en zocht ik een pinautomaat. Waren allemaal weg. Stond gelukkig zo'n geldmaat bij de sigarenboer binnen.
Ja, die zijn wel vermakelijk. Een jaar of tien geleden las ik vaak in een forum over hoe ze die Nigeriaanse oplichters aan het terugpesten waren. Die lieten ze heen en weer reizen in Nigeria, een kerk oprichten, allerlei rituelen uitvoeren, ellenlange vragenlijsten invullen, studies doen etc. etc.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind die youtube filmpjes altijd leuk waarin ze zo'n scammer terug hacken.
of dat ze ze terug gaan bellen met hun privegegevens.
haha ja dat waren ook mooie dingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel vermakelijk. Een jaar of tien geleden las ik vaak in een forum over hoe ze die Nigeriaanse oplichters aan het terugpesten waren. Die lieten ze heen en weer reizen in Nigeria, een kerk oprichten, allerlei rituelen uitvoeren, ellenlange vragenlijsten invullen, studies doen etc. etc.
Volgens mij waren er ook een paar in Amsterdam actief, dacht ik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
haha ja dat waren ook mooie dingen.
het werd wat linker toen die gasten hun operatie naar Engeland gingen verplaatsen en ze daadwerkelijk ineens voor mensen hun deur konden staan
Dat zou best kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook een paar in Amsterdam actief, dacht ik.
Ja, een jaar later ofzo weer eens een verse ronde, maar nu herhaal ik gewoon meteen m'n "opnemen en stil". En een deel wordt al geblokkeerd omdat gare nummers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je dan verlost van die ene groep oplichters.Bij vorige rondes hadden ze mijn ouders op dezelfde dag ook gebeld. Ik denk dat ze gewoon alle nummers in oplopende volgorde bellen en zo een database opbouwen van wie reageert etc. En dan proberen ze het later nog een paar keer. Misschien werkt jouw truck dan om er maar één keer last van te hebben.
Maar volgens mij is dat gewoon omdat ze telefooncentrales hacken en daarmee gaan bellen. Die bellers zitten dan nog wel gewoon in India.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad.
Als ik de spamcalls nu zie zitten daar ook gewoon 06 nummers tussen.
Ja dat zou kunnen. Ik neem niet op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat gewoon omdat ze telefooncentrales hacken en daarmee gaan bellen. Die bellers zitten dan nog wel gewoon in India.
Eigenlijk zou je een methode moeten uitvinden waardoor ze elkaar gaan bellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Ik neem niet op.
Nummers die ik niet ken die op m'n privenummer bellen. Nope.
al die nummers verzamelen, opnemen en dan doorverbinden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een methode moeten uitvinden waardoor ze elkaar gaan bellen.
Wiet?quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
Jongens en meisje, weten jullie waar het tijd voor is?
Allemaal totaal overspannen en zwetende Pauls en Kevins in zo'n callcenter. HELLO, THIS IS PAUL SPEAKING!quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
al die nummers verzamelen, opnemen en dan doorverbinden.
je loopt een half uur achter gekkie.quote:
Hallo this is kevinquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal totaal overspannen en zwetende Pauls en Kevins in zo'n callcenter. HELLO, THIS IS PAUL SPEAKING!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |