abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning woensdag 9 februari 2022 @ 11:04:39 #51
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203580284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:28 schreef GereDathan het volgende:
Klopt, er spelen heel veel factoren mee. De programma's kunnen er hooguit wat factoren van wegnemen, als jij een blonde dame of heer aantrekkelijk vind dan komen ze niet met een brunette aan om maar wat te noemen.
Zelfs dan nog kun je op een brunette of redhead of wat dan ook vallen. Als de chemie er IRL is valt oppervlakkig geneuzel als haarkleur juist weg. Been there, done that, got the t-shirt ;)

quote:
Klopt, maar wel of geen liefde kan je niet scripten. Wat mij wel tegen de borst stuit is het verschil in huwelijksreizen, dat was met name vorig jaar een ding. Het ene stel ging een godverlaten oord in Duitsland en andere stellen heerlijk naar een warm land. Ik zou ervoor pleiten dat ze voor ieder stel dezelfde huwelijksreis in petto hebben.
Ben ik helemaal met je eens, ik vind het ook maar een raar (en oneerlijk) gedoe met die huwelijksreizen :N

[ Bericht 12% gewijzigd door Nine. op 09-02-2022 11:11:26 (quote f*ck up) ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203580350
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:04 schreef Nine. het volgende:

Ben ik helemaal met je eens, ik vind het ook maar een raar (en oneerlijk) gedoe met die huwelijksreizen.
Dat van die compleet scheef uitgedeelde reizen vind ik als kijker dan wel vermakelijk. En dat begint al bij de envelop. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203580355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:59 schreef MaJo het volgende:

[..]
Als hij hem totaal niet aantrekkelijk vindt dan houdt het natuurlijk op, maar dat geloof ik niet. Bij het altaar zie je hem juist echt kijken van dat hij hem wel echt leuk vindt.

Daarna is de vraag of er ook een verliefdheid uit voortkomt, dat kun je niet afdwingen. Daar moet tijd overheen gaan en als het niet komt is dat jammer maar als je al meteen roept dat je het niet voelt en je compleet afsluit dan geef je het ook geen enkele kans.
Aantrekkingskracht kun je niet afdwingen, maar kan zich wel ontwikkelen als je het een kans geeft. Het bestaat uit meer dan wat je aan de buitenkant ziet.

Verliefdheid kan je ook niet afdwingen, maar je kan het op zijn minst een kans geven. Als je aan MAFS meedoet dan moet je het, wat mij betreft, in ieder geval tot het einde van de huwelijksreis een kans geven. Dan heb je de kans gehad om een eerste verkenning te doen en te zien of er raakvlakken zijn. Direct de handdoek in de ring te gooien is bijzonder zwak en een belediging voor je gekoppelde partner, beide families en het programma.
  Miss 200.000.000! woensdag 9 februari 2022 @ 11:13:25 #54
367000 roos94
pi_203580368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat mij wel tegen de borst stuit is het verschil in huwelijksreizen, dat was met name vorig jaar een ding. Het ene stel ging een godverlaten oord in Duitsland en andere stellen heerlijk naar een warm land. Ik zou ervoor pleiten dat ze voor ieder stel dezelfde huwelijksreis in petto hebben.
Maar niet iedereen vindt toch hetzelfde leuk? Ik heb werkelijk een bloedhekel aan zon, warmte, stranden. Dus laat mij maar naar Duitsland gaan.
  Tettenkoning woensdag 9 februari 2022 @ 11:14:34 #55
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203580384
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dat van die compleet scheef uitgedeelde reizen vind ik als kijker dan wel vermakelijk. En dat begint al bij de envelop. _O-
Dat dan weer wel, maar eerlijk is het natuurlijk niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:13 schreef roos94 het volgende:
Maar niet iedereen vindt toch hetzelfde leuk? Ik heb werkelijk een bloedhekel aan zon, warmte, stranden. Dus laat mij maar naar Duitsland gaan.
Of laat de kandidaten zelf iets uitzoeken uit een bepaald aanbod of budget?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203580394
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:04 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zelfs dan nog kun je op een brunette of redhead of wat dan ook vallen. Als de chemie er IRL is valt oppervlakkig geneuzel als haarkleur juist weg. Been there, done that, got the t-shirt ;)
[..]
Het was maar een voorbeeld, zo zijn er natuurlijk veel factoren die je wel kan meenemen op wetenschappelijk vlak. Woonplaats, uiterlijke kenmerken, hobby's en dat soort zaken zijn vrij eenvoudig te matchen op basis van voorkeuren.

quote:
Ben ik helemaal met je eens, ik vind het ook maar een raar (en oneerlijk) gedoe met die huwelijksreizen :N
Het komt over alsof ze sommige deelnemers niet serieus nemen en er geen cent aan willen verspillen. Maar ik weet eerlijk gezegd niet in hoeverre de deelnemers zelf invloed hebben op deze keuze. Als je iemand hebt met vliegangst dan is het natuurlijk een slecht idee om iemand in een vliegtuig te duwen.
pi_203580423
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat dan weer wel, maar eerlijk is het natuurlijk niet.

Dat weet je als je je opgeeft. :7

Met een leuke partner is ook grijs Duitsland leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203580424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar niet iedereen vindt toch hetzelfde leuk? Ik heb werkelijk een bloedhekel aan zon, warmte, stranden. Dus laat mij maar naar Duitsland gaan.
Klopt. Maar ik weet niet in hoeverre de kandidaten er invloed op hebben. Als er inderdaad gekeken wordt naar de voorkeur, dan is het heel logisch.

Maar het is niet alleen de locatie, ook de accommodatie verschilt heel erg. Het ene stel krijgt een mega luxe appartement en anderen zitten in een donker kamertje (Henkie en Wenkie bijvoorbeeld). Zeker als de reis wat minder ver gaat omdat de deelnemers dat willen zou je best wat meer aan de accommodatie kunnen spenderen.
pi_203580441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar niet iedereen vindt toch hetzelfde leuk? Ik heb werkelijk een bloedhekel aan zon, warmte, stranden. Dus laat mij maar naar Duitsland gaan.
Sommige mensen willen helemaaaaaaal niet eens reizen en prefereren een korte huwelijksreis.
@DKUp
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203580452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat weet je als je je opgeeft. :7

Met een leuke partner is ook grijs Duitsland leuk.
Het is wel een verschil of je ergens achteraf wordt weggestopt zoals Lizzy en Lars of Henkie en Wenkie of dat je nu zoals Rowan en Astleigh of Astrid en Sander een prachtig appartement hebt. Dan kan de partner nog zo leuk zijn, in dit stadium hebben ze vaak ook behoefte aan wat ruimte en rust.
  Miss 200.000.000! woensdag 9 februari 2022 @ 11:22:48 #61
367000 roos94
pi_203580499
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Klopt. Maar ik weet niet in hoeverre de kandidaten er invloed op hebben. Als er inderdaad gekeken wordt naar de voorkeur, dan is het heel logisch.

Maar het is niet alleen de locatie, ook de accommodatie verschilt heel erg. Het ene stel krijgt een mega luxe appartement en anderen zitten in een donker kamertje (Henkie en Wenkie bijvoorbeeld). Zeker als de reis wat minder ver gaat omdat de deelnemers dat willen zou je best wat meer aan de accommodatie kunnen spenderen.
Ja dat is zo. Qua hotels kunnen ze het wel eerlijker verdelen. Geef ze gewoon allemaal een luxe sterrenkamer, RTL heeft genoeg geld
pi_203580556
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:18 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is wel een verschil of je ergens achteraf wordt weggestopt zoals Lizzy en Lars of Henkie en Wenkie of dat je nu zoals Rowan en Astleigh of Astrid en Sander een prachtig appartement hebt. Dan kan de partner nog zo leuk zijn, in dit stadium hebben ze vaak ook behoefte aan wat ruimte en rust.
Als reisliefhebber ben ik op een mooie locatie zo in m'n element dat ik die niet-passende partner met gemak een week kan handelen en thuis barst de bom dan wel.
Zet je me op een matige locatie, dan komen de irritaties sneller en weet ik eerder of het past.
Ik zou dus niet eens voor een hele toffe locatie gaan.
Wel bij een normale huwelijksreis, niet bij een huwelijksreis met een vreemde.

Volgens mij hebben kandidaten al eens gezegd dat het op reis allemaal zo mooi en fijn was, door die fijne locatie, en thuis bleek dan dat er geen overeenkomsten waren en irritaties snel volgden. Dus dan heb je er niks aan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning woensdag 9 februari 2022 @ 11:45:26 #63
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203580763
Vind de opmerking van @Pisces29 wel terecht. Ze hoeven niet per se in een 5-sterren hotel. Voor mijn part stoppen ze ze in een 0-sterren hostelachtig* iets, zolang de accommodaties maar gelijkwaardig zijn. *Levert idd waarschijnlijk ook veel leukere tv op :Y
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? woensdag 9 februari 2022 @ 11:56:18 #64
70532 loveli
N
pi_203580901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja dat is zo. Qua hotels kunnen ze het wel eerlijker verdelen. Geef ze gewoon allemaal een luxe sterrenkamer, RTL heeft genoeg geld
Ja ho even, en de kijkers dan?
crap in = crap out
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:02:01 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203580985
Ik heb de eerdere seizoenen niet gezien (was er serieus een stel dat Henkie en Wenkie heet? :')) maar tot nu toe zijn de accommodaties van de huwelijksreizen toch wel aardig gelijk?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Tettenkoning woensdag 9 februari 2022 @ 12:02:50 #66
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203581000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de eerdere seizoenen niet gezien (was er serieus een stel dat Henkie en Wenkie heet? :')) maar tot nu toe zijn de accommodaties van de huwelijksreizen toch wel aardig gelijk?


Wenkie (Chantal) dankte haar bijnaam aan haar nogal opvallende wenkbrauwen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:05:39 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203581056
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkie (Chantal) dankte haar bijnaam aan haar nogal opvallende wenkbrauwen :')
Die komt me nog wel bekend voor. Ik heb geloof ik 1 aflevering gezien afgelopen seizoen. Er waren toen ook 2 meiden waarvan 1 pas net uit de kast was en daarom zich nog niet helemaal kon geven ofzo. Of was dat langer geleden?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203581314
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:45 schreef Nine. het volgende:
Vind de opmerking van @:Pisces29 wel terecht. Ze hoeven niet per se in een 5-sterren hotel. Voor mijn part stoppen ze ze in een 0-sterren hostelachtig* iets, zolang de accommodaties maar gelijkwaardig zijn. *Levert idd waarschijnlijk ook veel leukere tv op :Y
Nog even over hotels gesproken. Wat dat betreft snap ik Arjan wel. Ik vond het echt een allesbehalve mooie kamer. :D
En ja, ik denk dat ze ook heerlijk doorvragen, zo lang tot jij dus een reactie geeft als “tja, ik heb natuurlijk veel hotelkamers gezien”. Alles voor de kijkcijfers.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203581372
De homo’s vind ik leuk, vooral Sonny. :)

Ben benieuwd wat ze van elkaar vinden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:40:01 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203581735
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s vind ik leuk, vooral Sonny. :)

Ben benieuwd wat ze van elkaar vinden.
Ik vind die andere (Dylan?) er een beetje ziekelijk uitzien :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:47:22 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203581833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s vind ik leuk, vooral Sonny. :)

Ben benieuwd wat ze van elkaar vinden.
same.
Maar, Dylan heeft vooral een hele donkere opslag in de ogen. Maar dat kan ok gewoon zo zijn.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:24:11 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203582568
Is er eigenlijk al viavia-dirt bekend over de deelnemers?

Dit gaat zo langzaaaaaaaam dat ik ernstig behoefte heb aan wat spoilers en achterklap.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:46:59 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203583098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:42 schreef MaJo het volgende:

Dat oude stel (ik vergeet steeds haar naam :? ) komt waarschijnlijk een leuke vriendschap uit, ik zie daar geen spark. En dat gehinnik van haar de hele tijd krijg je ook wel een slappe van :X En dan dat Engels "do you have ook a papieren menu". En dan verongelijkt zijn dat je garnalen in een jasje krijgt "want ik zei het nog zo duidelijk". Ja in het Nederlands tegen een Spanjaard muts :')
Even jou quoten, maar ik bedoel het in het algemeen nav de irritatie over hun steenkolen Engels:

Ik vind het eigenlijk gewoonweg geweldig dat ze daar gewoon gaan zitten en met handen en voeten en in half Nederlands hun bestelling doen. Ik snap de kritiek van mensen daarop niet zo. Wat moeten ze dan doen? Eerst een spoedcurusus Engels voor je op vakantie mag? Thuisblijven achter de geraniums? Op je vakantieadres nergens naartoe gaan?

Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheden gehad Engels (of Spaans of wat ook) te leren in zijn leven. Geen kans, geen aanleg, wat het ook mag zijn. Dat deze twee er het beste van maken en zich niet laten kisten, vind ik niet irritant, maar juist geweldig.
Ja maar ze hadden Google Translate moeten gebruiken, roepen mensen. Van wie moet dat precies? En hoe groot acht je de kans dat ze daarmee bekend zijn? Ze doen het gewoon zo en kunnen ermee leven en erom lachen dat de garnalen toch een cave bleken te hebben. Prima. Er is niemand dood, iedereen is blij, de bediening zal het worst wezen. De enigen die er hun energie aan denken te moeten verspillen zijn wat Nederlanders op social media.

Klinkt een beetje pathetisch, maar ik vraag dit me echt af: Waarom altijd zo hard naar mensen toe? Als je er even over nadenkt, kun je het ook anders bekijken dan je eerste opgekropte ergerbehoefte je ingeeft. En probeer eens over je eigen referentiekader heen te kijken. Jij bent niet het ijkpunt der dingen in de wereld.

/stichtelijke preek :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203583306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Even jou quoten, maar ik bedoel het in het algemeen nav de irritatie over hun steenkolen Engels:

Ik vind het eigenlijk gewoonweg geweldig dat ze daar gewoon gaan zitten en met handen en voeten en in half Nederlands hun bestelling doen. Ik snap de kritiek van mensen daarop niet zo. Wat moeten ze dan doen? Eerst een spoedcurusus Engels voor je op vakantie mag? Thuisblijven achter de geraniums? Op je vakantieadres nergens naartoe gaan?

Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheden gehad Engels (of Spaans of wat ook) te leren in zijn leven. Geen kans, geen aanleg, wat het ook mag zijn. Dat deze twee er het beste van maken en zich niet laten kisten, vind ik niet irritant, maar juist geweldig.
Ja maar ze hadden Google Translate moeten gebruiken, roepen mensen. Van wie moet dat precies? En hoe groot acht je de kans dat ze daarmee bekend zijn? Ze doen het gewoon zo en kunnen ermee leven en erom lachen dat de garnalen toch een cave bleken te hebben. Prima. Er is niemand dood, iedereen is blij, de bediening zal het worst wezen. De enigen die er hun energie aan denken te moeten verspillen zijn wat Nederlanders op social media.

Klinkt een beetje pathetisch, maar ik vraag dit me echt af: Waarom altijd zo hard naar mensen toe? Als je er even over nadenkt, kun je het ook anders bekijken dan je eerste opgekropte ergerbehoefte je ingeeft. En probeer eens over je eigen referentiekader heen te kijken. Jij bent niet het ijkpunt der dingen in de wereld.

/stichtelijke preek :P
Hè niet zo genuanceerd doen ;)
Ik denk dat de meeste mensen die dit kijken dit prima in hun achterhoofd houden en een groot deel van Nederland zal het niet beter doen. Het is ook gewoon lekker kijkvermaak en als je je opgeeft voor dit soort programma's kun je prima verwachten dat er wat 'commentaar' op komt. Niets ergs :)
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:00:19 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203583390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Is er eigenlijk al viavia-dirt bekend over de deelnemers?

Nee sorry, dit jaar geen exen van me :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')