abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2022 @ 08:06:37 #151
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203593820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Mja, als ik het goed heb begrepen is Ajax was in gaan grijpen toen de NRC er over berichtte.
Bedoel je dat ze bij Ajax er lucht van kregen dat het NRC er wat over zou gaan plaatsen?
Want anders; zondagavond ontslag, maandag werd pas (voor het publiek) bekend dat het NRC er een artikel over zou maken.

quote:
Dat is niet zo heel handig. En er lijkt ook sprake te zijn van een toch wel wat giftige cultuur in de buurt van het bestuur, maar goed, daar zal Ajax niet de enige in zijn.
Waaruit blijkt dat dan, die giftige cultuur?
  donderdag 10 februari 2022 @ 08:10:16 #152
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203593849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 08:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Bedoel je dat ze bij Ajax er lucht van kregen dat het NRC er wat over zou gaan plaatsen?
Want anders; zondagavond ontslag, maandag werd pas (voor het publiek) bekend dat het NRC er een artikel over zou maken.
[..]
Waaruit blijkt dat dan, die giftige cultuur?
Misschien heeft NRC Ajax afgelopen weekend gevraagd om wederhoor oid, en hebben ze toen direct actie ondernomen voor de publicatie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203593911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Mja, als ik het goed heb begrepen is Ajax was in gaan grijpen toen de NRC er over berichtte. Dat is niet zo heel handig. En er lijkt ook sprake te zijn van een toch wel wat giftige cultuur in de buurt van het bestuur, maar goed, daar zal Ajax niet de enige in zijn.
Dat is allemaal puur speculatie. Hetzelfde als de berichten over dat vd Sar het wel geweten moest hebben volgens het AD die tot zondag van niets wist en vrouwen quote die denken dat Sar het wel moest weten. Lekker onderzocht weer.

Uiteraard is er een apenrots bij Ajax, zoals dat bij elke voetbalclub is of waar veel mannen zijn/werken. (vrouwen kunnen er ook wat van trouwens).
pi_203594386
Iedereen weet zo goed wat een ander wel of niet weet. Het kan heel goed dat Van der Sar het niet wist.
Je hebt een heleboel geilneven maar er zijn er maar enkelen die echt ziek zijn en dat ook nog goed weten te verbergen. Als dat stalkinggedrag klopt, is Overmars ziek en moet hij behandeld worden.

VI viel me tegen gisteravond met hun wijsneuzerij. Johan Derksen doet soms ook alsof hij God zelf is. En dan Van der Gijp die niet gelooft dat er dickpics zijn verstuurd. Man man man.
pi_203594441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 08:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Dat is allemaal puur speculatie. Hetzelfde als de berichten over dat vd Sar het wel geweten moest hebben volgens het AD die tot zondag van niets wist en vrouwen quote die denken dat Sar het wel moest weten. Lekker onderzocht weer.

Uiteraard is er een apenrots bij Ajax, zoals dat bij elke voetbalclub is of waar veel mannen zijn/werken. (vrouwen kunnen er ook wat van trouwens).
Ja is dat NRC speculatie?

NRC beweert met veel betrokkenen gesprekken te hebben gevoerd. Dan is het bij fatsoenlijke media gebruikelijk om het onderwerp in te lichten en de mogelijkheid te geven om te reageren. Ik doe "de aanname" dat kwaliteitskrant het NRC bij Ajax/Overmars etc om een reactie heeft gevraagd aangezien ze begin deze week wilden publiceren.

Dus dat Ajax dit weekend doorkreeg dat er iets stond te gebeuren, lijkt mij geen speculatie maar 100% conform verwachting en volstrekt logisch

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 09:14:40 ]
  donderdag 10 februari 2022 @ 09:13:25 #156
498282 Scrummie
pi_203594456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ja is dat NRC speculatie?

NRC beweert met veel betrokkenen gesprekken te hebben gevoerd. Dan is het bij fatsoenlijke media gebruikelijk om het onderwerp in te lichten en de mogelijkheid te geven om te reageren. Ik doe de aanname dat het NRC om een reactie heeft gevraagd aangezien ze begin deze week wilden publiceren.

Dus dat Ajax dit weekend doorkreeg dat er iets stond te gebeuren, lijkt mij geen speculatie maar 100% conform verwachting en volstrekt logisch
Maar dat ze begin deze week wilden publiceren is toch ook een aanname?
pi_203594540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Maar dat ze begin deze week wilden publiceren is toch ook een aanname?
Welke dag het NRC zou publiceren zal denk ik inderdaad nooit 100% te bewijzen zijn.

Zelfs als stukken van afgelopen zaterdag boven tafel komen waar het NRC bij AJAX om een reactie vraagt, dan nog blijft datum van publiceren enigszins een vraagteken
  donderdag 10 februari 2022 @ 09:25:12 #158
498282 Scrummie
pi_203594572
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Welke dag het NRC zou publiceren zal denk ik inderdaad nooit 100% te bewijzen zijn.

Zelfs als stukken van afgelopen zaterdag boven tafel komen waar het NRC bij AJAX om een reactie vraagt, dan nog blijft datum van publiceren enigszins een vraagteken
Nouja, precies.

Ik vond het wel wat zeggen dat het NRC (of een journalist ervan) maandag tweette dat ze in de loop van de dag met een artikel zouden komen, vervolgens alle andere krantjes ze voor waren en om/rond 22:00 's avonds er eindelijk een berichtje kwam waar zo goed als niets nieuws in stond.
pi_203594581
Als die dickpics niet waar zijn, maakt NRC, die de appjes zegt ingezien te hebben, een enorme fout en ik neem aan dat de journalisten daar niet zo onzorgvuldig om gaan met een gevoelige kwestie als deze. Als het niet waar is, zijn we weer terug bij af en worden vrouwen voortaan nooit meer geloofd.
pi_203594603
De andere clubs vertikken in ieder geval een zelfonderzoek. "Verstandig" denk ik want anders komen er ongetwijfeld nog meer lijken uit de kast. Benieuwd of de pers nog wat vindt.

pi_203594613
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:06 schreef Mondkapje het volgende:
Iedereen weet zo goed wat een ander wel of niet weet. Het kan heel goed dat Van der Sar het niet wist.
Je hebt een heleboel geilneven maar er zijn er maar enkelen die echt ziek zijn en dat ook nog goed weten te verbergen. Als dat stalkinggedrag klopt, is Overmars ziek en moet hij behandeld worden.

VI viel me tegen gisteravond met hun wijsneuzerij. Johan Derksen doet soms ook alsof hij God zelf is. En dan Van der Gijp die niet gelooft dat er dickpics zijn verstuurd. Man man man.
Echt dom, inderdaad. Als iemand namelijk stelt dat jij dickpicks naar haar hebt gestuurd terwijl je dat niet hebt gedaan, dan doe je aangifte van smaad en laster...

Werkelijkheid is: overmars is zelf opgestapt.
pi_203594644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Echt dom, inderdaad. Als iemand namelijk stelt dat jij dickpicks naar haar hebt gestuurd terwijl je dat niet hebt gedaan, dan doe je aangifte van smaad en laster...

Werkelijkheid is: overmars is zelf opgestapt.
Dat werd ook gezegd en leek ook wel door te schemeren bij Van der Gijp, maar ik had hem gewoon slimmer verwacht en hij blijkt soms een heel dom mannetje helaas.
pi_203594653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nouja, precies.

Ik vond het wel wat zeggen dat het NRC (of een journalist ervan) maandag tweette dat ze in de loop van de dag met een artikel zouden komen, vervolgens alle andere krantjes ze voor waren en om/rond 22:00 's avonds er eindelijk een berichtje kwam waar zo goed als niets nieuws in stond.
Ben ik met je eens. Ik heb maandag behoorlijk vaak op F5 gedrukt en het artikel was een echte deceptie.

Alleen ik heb iets teveel respect voor het NRC om aan hun claim te twijfelen en zeker omdat het sowieso anonieme verklaringen zonder hard bewijs zou zijn. Dus mijn verwachting van het artikel waren sowieso te hoog. Daarnaast sterkt het mij dat het tijdstip van het persbericht van Ajax toch wel knap dubieus was en koos Ajax toch wel voor Overmars en niet voor de slachtoffers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 09:33:23 ]
pi_203594657
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:31 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Dat werd ook gezegd en leek ook wel door te schemeren bij Van der Gijp, maar ik had hem gewoon slimmer verwacht en hij blijkt soms een heel dom mannetje helaas.
Uh. Hij is in normale omstandigheden toch juist grappig omdat die het licht niet heeft uitgevonden?
pi_203594683
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 09:38:44 ]
pi_203594685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh. Hij is in normale omstandigheden toch juist grappig omdat die het licht niet heeft uitgevonden?
Wat is zijn opleiding eigenlijk?
pi_203594710
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:35 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Wat is zijn opleiding eigenlijk?
Geen idee. Maar dat acht ik vrij irrelevant.
pi_203594716
Gijp is een omhooggevallen voetballer die door middel van z'n podium denkt intelligent te zijn. Helaas nemen veel mensen hem nog serieus ook. :')
pi_203594721
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:06 schreef Mondkapje het volgende:

Gijp en Derksen zijn keihard maar dat betekent niet dat alles wat ze zeggen flauwekul is. Dat je best wat mag zeggen van mensen die lange tijd hun mond dichthouden of alleen tegen vriendinnen wat grapjes maken (en niet zelf hun mond opentrekken tegen de dader of meteen aan de bel trekken) daar was ik het wel mee eens.

Het eenzijdige slachtoffernarratief staat wat tegen.
pi_203594740
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:38 schreef Document1 het volgende:
Gijp is een omhooggevallen voetballer die door middel van z'n podium denkt intelligent te zijn. Helaas nemen veel mensen hem nog serieus ook. :')
Gijp is een onwijs sympathieke, gezellige vent. Die vaak hele domme dingen zegt.
pi_203594758
Ik had meer humor verwacht over het maken van dickpics, in plaats daarvan krijg je ontkenning dat er dickpics zijn verstuurd en Johan Derksen die vindt dat een koffiejuffrouw verhaal kan halen bij Hoofd Voetbal waarbij het woord 'ontslag' niet eens bij ze opkomt. Een deceptie was het gisteravond.
Ik heb ook flink gelachen om het geruzie trouwens, maar soms denk je dat mannen echt van mars komen en vrouwen van venus.

Bovendien waren ze niet op de hoogte, want Derksen sprak van verraad dat een dame naar NRC is gelopen ipv het intern aan te kaarten terwijl volgens mij, heb ik gelezen, en dat konden zij ook lezen, de dames naar de leiding zijn gestapt maar dat er niets gebeurde.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mondkapje op 10-02-2022 09:48:33 ]
pi_203594872
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, maar je ziet het gewoon gebeuren, er is sprake van een machocultuur bij Ajax, ze spreken over de Apenrots, dus richten alle ogen zich op die club. Eerst was het de Voice, nu is het Ajax, mensen willen bloed zien.
En dat verschilt met de meeste andere voetbalverenigingen hoe? De meesten zijn toch apenrotsen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_203594992
De term digitaal potloodventen vergelijken met dickpics, daar kan nog veel meer over gezegd worden. Want: potloodventen gebeurt altijd door een vreemde. Is vervelend, maar je bent er snel overheen. Een dickpic, krijg je meestal van een bekende hoewel het ook van onbekenden kan zijn. Maar als het van een bekende is, dan kun je het beter vergelijken met iemand die je kent, die plotseling zijn ... uit zijn broek haalt.
Oftewel, als je baas dat doet, kun je beelden in je hoofd krijgen dat hij zoiets gaat doen als je ergens een op een met hem bent. Ik kan me voorstelllen dat je er een nerveus wrak van wordt op de werkvloer als daar niets aan gedaan wordt. Als je dan naar de leiding stapt en er gebeurt niets, je wordt zelfs achtervolgd misschien op de werkvloer misschien zelfs als je naar je auto loopt, dan begrijp ik dat je naar de krant stapt.
pi_203595051
Moest gisteren opeens in plaats van mijn QR code te scannen om binnen te komen een dickpic laten zien -O-
pi_203595082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
En dat verschilt met de meeste andere voetbalverenigingen hoe? De meesten zijn toch apenrotsen?
De gehele topsport is zo, anders kom je ook niet aan de top. Er wordt gezegd, bewijs maar dat je beter bent dan je collega. Tuurlijk heb je een apenrots dan, al helemaal omdat er miljoenen in omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')