abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203571680
https://www.nu.nl/politie(...)ngewenst-gedrag.html

https://www.pvda.nl/nieuws/verklaring-gijs/

quote:
De afgelopen dagen zijn bij de PvdA verschillende meldingen binnengekomen over het Kamerlid Gijs van Dijk. Deze klachten betreffen ongewenst gedrag in de privésfeer. Naar deze klachten zal onafhankelijk, extern onderzoek worden gedaan. Vanwege deze meldingen heeft Gijs van Dijk besloten terug te treden als Kamerlid en zijn zetel ter beschikking te stellen.

Gijs van Dijk:

‘De afgelopen jaren heb ik met veel trots mijn Kamerlidmaatschap voor de PvdA vormgegeven.

In mijn persoonlijke leven ben ik in de relationele sfeer niet altijd eerlijk geweest. Mocht dat mensen pijn hebben gedaan, wil ik daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden.

Om het gestelde onafhankelijke onderzoek de ruimte te geven en de partij niet in de weg te zitten, trek ik mij terug uit mijn politieke functie.’
Jammer, ik vond het een goed kamerlid. Echt iemand die de PvdA weer terug had kunnen brengen. Maar ongewenst gedrag is voor een kamerlid natuurlijk totaal ontoelaatbaar.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:37:50 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203571713
Ik ben benieuwd wat die dan gedaan heeft. Ook dickpicks sturen aan vrouwelijke medewerkers?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 16:41:16 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203571746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd wat die dan gedaan heeft. Ook dickpicks sturen aan vrouwelijke medewerkers?
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
pi_203571863
Het lijkt wel of mensen met een voorbeeldfunctie niet meer weten hoe ze gepast gedrag moeten vertonen o|O
Google is your friend, abuse your friends
pi_203571989
quote:
ah, voormalige fok!-user @tinkebell cq Katinka Simonse loopt kennelijk nog steeds rond?

KLB / Tinkebel / Katinka Simonse
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 8 februari 2022 @ 17:20:49 #6
408813 crew  trein2000
pi_203572244
quote:
Ai maar daar komt de PvdA niet bepaald goed uit…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203572272
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt wel of mensen met een voorbeeldfunctie niet meer weten hoe ze gepast gedrag moeten vertonen o|O
Ja, belachelijk is dat. Vanwaar die enorme behoefte om aan iemand anders dan je eigen partner te zitten? En helemaal als er een machtsverhouding is... veel mannen lijken echt hun verstand niet te gebruiken. Onbegrijpelijk, wat mij betreft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203572425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ah, voormalige fok!-user @:Tinkebell cq Katinka Simonse loopt kennelijk nog steeds rond?

KLB / Tinkebel / Katinka Simonse
Deze?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203572440
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt wel of mensen met een voorbeeldfunctie niet meer weten hoe ze gepast gedrag moeten vertonen o|O
Macht lijkt blijkbaar een onschendbaar gevoel te geven.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:45:09 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203572511
De PvdA heeft dit op zijn zachtst gezegd ook niet heel doortastend opgepakt
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
pi_203572671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:45 schreef Hexagon het volgende:
De PvdA heeft dit op zijn zachtst gezegd ook niet heel doortastend opgepakt
https://nos.nl/artikel/24(...)ging-ongepast-gedrag
Nee, dat verhaal is wel interessant. Als ik de partij was zou ik een externe onderzoeker aanstellen, dit moet je drastisch aanpakken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203572865
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, dat verhaal is wel interessant. Als ik de partij was zou ik een externe onderzoeker aanstellen, dit moet je drastisch aanpakken.
Ja dat hebben ze ook gedaan toch. Als die dan concludeert dat er niets aan de hand is weet ik niet of je dan de PvdA iets kan verwijten.

Blijkbaar is de conclusie nu dat het externe onderzoeksbureau geen goed werk heeft geleverd, maar het lijkt me dat je die juist inhuurt voor een objectieve blik jegens klager en beklaagde.
pi_203573252
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:22 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ja dat hebben ze ook gedaan toch. Als die dan concludeert dat er niets aan de hand is weet ik niet of je dan de PvdA iets kan verwijten.

Blijkbaar is de conclusie nu dat het externe onderzoeksbureau geen goed werk heeft geleverd, maar het lijkt me dat je die juist inhuurt voor een objectieve blik jegens klager en beklaagde.
Dat je het kamerlid bij laat staan door een advocaat en de vrouw met de klacht niet is op zijn zachtst gezegd al opmerkelijk. En dat je een 'objectief' onderzoek laat doen door een partij met een prominente PvdA'er in de Raad van Toezicht is de volgende fout. Dat je de vrouw vervolgens als ze haar verhaal ergens anders doet een advocaat op het dak stuurt en royeert is weer een moment dat er alarmbellen hadden moeten rinkelen.

Het onderzoek moet zich dus wat mij betreft naast op Van Dijk ook vooral op dit gedrag van de leiding richten, wat bezielt je om zo met een klacht als deze om te gaan?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203575138
Doei smeerlap.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! woensdag 9 februari 2022 @ 08:36:18 #15
367000 roos94
pi_203578610
Nummer zoveel... hoeveel skeletten zitten er nog in de kast waar we niks van weten. Gooi ze er allemaal uit
pi_203586916
Ik weet niet hoor, maar ik zie hier nou niet meteen een seksueel roofdier in. Een man die zich anderzins niet weet te gedragen als in te ongevraagd knuffelig moet ook gecorrigeerd, maar opstappen lijkt me dan niet meteen nodig.

quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt wel of mensen met een voorbeeldfunctie niet meer weten hoe ze gepast gedrag moeten vertonen o|O
Het zal nog wel meer voorkomen met name bij links. Meer en meer blijken daar namelijk figuren bij te zitten die willen dat de overheid dat fatsoen bewerkstelligt die zij zelf in de privesfeer niet kunnen opbrengen. Dat zie je ook aan de hufterigheid van Luijendijks Guardian collega's, de SP of GL in Amsterdam, Sjoerd Sjoerdsma, Sydney Smeets, maar ook bekende linkse TV-persoonlijkheid als Erik Dijkstra is privé een asociale lul.

"Verbeter de wereld, begin bij een staatsapparaat" lijkt vaak het credo. Betuttelen van 'kwetsbaren' lukt wel, maar gewoon aardig zijn en normaal doen ligt toch opvallend vaak wat moeilijk. Andersom zie je bij rechts dan ook weer mensen die prive heel aardig en ruimdenkend zijn, maar harde, onaardige en vaak bekrompen politiek voorstaan.

Het lijkt wel alsof politiek voor velen een compensatie voor hun karakter is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203588978
Partij van de Aanranders. Ben benieuwd wie de volgende is in het rijtje.

Vond het overigens een prima kamerlid. Jammer dat het zo’n griezel blijkt te zijn.
Alius aliud dicit
  vrijdag 11 februari 2022 @ 13:32:54 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203614416
Overigens laat de PvdA het er niet bij zitten
https://www.gelderlander.(...)bf50733773&auth_rd=1

quote:
PvdA volhardt: onderzoek was onafhankelijk

Het bureau CAOP, dat door de PvdA was ingeschakeld, concludeerde in 2020 dat de aantijgingen van Cornelia Klaster tegen Gijs van Dijk niet ‘aannemelijk konden worden gemaakt. PvdA-fractievoorzitter Lilianne Ploumen stelt ook met de kennis van nu geen enkele twijfels te hebben over die uitkomst.

,,Het onderzoek is ‘naar eer en geweten’ gedaan en geen PvdA’er heeft zich ermee bemoeid”, herhaalt Ploumen. Die zaak was volgens de partij ook niet de reden dat er nu een nieuw onderzoek komt naar de gedragingen van Van Dijk.

Angelien Eijsink, voormalig Tweede Kamerlid van de PvdA , is voorzitter van de raad van toezicht van CAOP. ,,Maar vanuit die functie heeft ze geen enkele invloed kunnen uitoefenen op het onderzoek”, zegt een woordvoerder van de PvdA. De gedachte dat dit wel gebeurd zou zijn, is volgens hem een onterechte diskwalificatie van de partij, van Eijsink en van CAOP.

Dat Klaster is geroyeerd was volgens de partij gerechtvaardigd omdat ze bleef volharden in haar beschuldigingen op sociale media, ook ná de uitkomst van het onderzoek. De PvdA zag dit als laster, ook omdat er door de politie nooit onderzoek is gedaan naar de beschuldigingen. Daarom heeft de partij ook een advocaat ingeschakeld die eiste dat haar berichten werden verwijderd. ,,Het royeren is geen lichtzinnig besluit”, zegt de woordvoerder.

Hij stelt ook dat Klaster na de uitkomst van het onderzoek een gesprek met de vicevoorzitter is aangeboden, maar dat zij dit had afgeslagen. Later is er wel een gesprek geweest.

Helemaal is de kous daarmee voor de partij niet af. De kwestie wordt gedeeld met het bureau dat het nieuwe onderzoek gaat doen. Bovendien volgt binnenkort de uitkomst van de zaak die de Zevenaarse heeft aangespannen bij de klachtencommissie van de PvdA. De partij verwacht dit binnenkort. Haar royement heeft Klaster overigens niet aangevochten.

Van Dijk, die zelf heeft besloten zijn zetel op te geven, was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
Ik moet zeggen dat dit wel een wat ander licht op de zaak Klaster werpt.

Anderzijds, voor zoiets zou ik als Van Dijk zijnde niet opstappen. Dus dan zal er mogelijk meer zijn.
pi_203623957
https://www.limburger.nl/(...)f%20in%20Den%20Bosch.

Walgelijk. De rechtsstaat heeft ervoor gekozen het slachtoffer niet te geloven. Zeer problematische victim-blaming. Hier gaan wij dus heen als wij zaken als metoo niet serieus nemen !!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 10:04:00 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203625413
Ook Vrij Nederland heeft zijn vraagtekens bij deze affaire
https://www.vn.nl/gijs-van-dijk-grensoverschrijdend-gedrag/
pi_203626748
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:04 schreef Hexagon het volgende:
Ook Vrij Nederland heeft zijn vraagtekens bij deze affaire
https://www.vn.nl/gijs-van-dijk-grensoverschrijdend-gedrag/
Toch stapt Van Dijk gelijk op. Hij had ook gedurende het onderzoek zich terug kunnen trekken en zich laten vervangen, dat kan gewoon. En met zijn verklaring bekent hij ook gewoon dat hij dingen niet goed heeft gedaan.

Hij lijkt inderdaad geen Overmars en zeker geen Marco Borsato, maar dat er helemaal niks aan de hand is lijkt me ook sterk. En wat mij betreft is het simpel: je blijft gewoon van iedereen af. Aan die simpele regel lijkt hij zich niet te hebben gehouden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 12 februari 2022 @ 11:15:53 #22
408813 crew  trein2000
pi_203626762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Toch stapt Van Dijk gelijk op. Hij had ook gedurende het onderzoek zich terug kunnen trekken en zich laten vervangen, dat kan gewoon. En met zijn verklaring bekent hij ook gewoon dat hij dingen niet goed heeft gedaan.

Hij lijkt inderdaad geen Overmars en zeker geen Marco Borsato, maar dat er helemaal niks aan de hand is lijkt me ook sterk. En wat mij betreft is het simpel: je blijft gewoon van iedereen af. Aan die simpele regel lijkt hij zich niet te hebben gehouden.
Is hij ziek of zwanger dan?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203626814
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Is hij ziek of zwanger dan?
Je kunt zoiets altijd onder ziek (gedurende het onderzoek niet in staat om te werken) scharen, ja.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 12 februari 2022 @ 11:20:53 #24
408813 crew  trein2000
pi_203626828
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt zoiets altijd onder ziek (gedurende het onderzoek niet in staat om te werken) scharen, ja.
En welke arts gaat aftekenen dat hij daar door langer dan 8 weken niet kan werken? ;)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203626840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En welke arts gaat aftekenen dat hij daar door langer dan 8 weken niet kan werken? ;)
Welke arts gaat beweren dat hij wel kan werken als hij zegt dat het (emotioneel) niet gaat?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 12 februari 2022 @ 23:39:51 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203639083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Toch stapt Van Dijk gelijk op. Hij had ook gedurende het onderzoek zich terug kunnen trekken en zich laten vervangen, dat kan gewoon. En met zijn verklaring bekent hij ook gewoon dat hij dingen niet goed heeft gedaan.

Hij lijkt inderdaad geen Overmars en zeker geen Marco Borsato, maar dat er helemaal niks aan de hand is lijkt me ook sterk. En wat mij betreft is het simpel: je blijft gewoon van iedereen af. Aan die simpele regel lijkt hij zich niet te hebben gehouden.
Dat opstappen is wel een soort schuld bekennen inderdaad. Maar ik ben toch wel benieuwd wat er in deze hele zaak waar en niet waar is. Zelfs als Van Dijk zich naar andere vrouwen grensoverschrijdend zou hebben gedragen is het niet goed als mevrouw Klaster daarmee een vrijbrief heeft om leugens te verspreiden.

Dus als er dingen beweerd worden die niet waar zijn hoop ik dat hij terugvecht.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:33:30 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203672438
Volgens Tinkebell schijnt Gijs er nogal een bijzonder liefdesleven op na te houden
https://www.welingelichte(...)ische-leugenaar.html
pi_203672583
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Volgens Tinkebell schijnt Gijs er nogal een bijzonder liefdesleven op na te houden
https://www.welingelichte(...)ische-leugenaar.html
Bizar dat er overal van die vreemde figuren zitten. Misschien is het ook (onder andere) een bepaald type mens dat de macht zoekt.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:54:23 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203672691
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Bizar dat er overal van die vreemde figuren zitten. Misschien is het ook (onder andere) een bepaald type mens dat de macht zoekt.
Mja, de politiek is een afspiegeling van de bevolking dus schuinsmarcheerders hebben ook hun eigen vertegenwoordigers. :7
pi_203672736
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Volgens Tinkebell schijnt Gijs er nogal een bijzonder liefdesleven op na te houden
https://www.welingelichte(...)ische-leugenaar.html
Zo, dat is wel een heel vreemd verhaal. Als dit waar is, dan heeft het nog lang geduurd voordat hij hier last van kreeg, hij heeft toch allerlei bestuursfuncties gehad en is dus 5 jaar kamerlid geweest.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203673633
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zo, dat is wel een heel vreemd verhaal. Als dit waar is, dan heeft het nog lang geduurd voordat hij hier last van kreeg, hij heeft toch allerlei bestuursfuncties gehad en is dus 5 jaar kamerlid geweest.
Maar de bankjes zijn bijna altijd leeg. Ik weet nu waarom.
pi_203673679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:15 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Maar de bankjes zijn bijna altijd leeg. Ik weet nu waarom.
Wat bedoel je? Dat er nooit 150 kamerleden zijn?

Je weet dat er meestal wel 5 of 6 debatten of overleggen tegelijk bezig zijn? En dat degene die niet bij die debatten aanwezig zijn, zich voorbereiden op een debat later op de dag?

Het is absoluut niet de bedoeling dat een kamerlid de hele dag uit zijn neus gaat zitten eten op een stoel in de Tweede Kamer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204836701
Gijs van Dijk keert nu niet terug in de Kamer, maar hoopt wel op eerherstel zodat hij de volgende keer misschien wel ja kan zeggen: https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20220523
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:53:13 #34
408813 crew  trein2000
pi_206283477
https://eenvandaag.avrotr(...)volgens-deskundigen/

Zware kritiek op het onderzoek en de omgang van de PvdA daar mee. De onderzoeksconclusie ‘Ook is het aannemelijk dat meldsters zich grensoverschrijdend en/of ongewenst voelen behandeld.’ is door de PvdA vertaald naar: er is sprake geweest van grensoverschrijdend gedrag.

Dan kun je je een al afvragen waarom je die conclusie trekt, je hebt er namelijk heel weinig aan. Maar twee, ook waarom je als partij vervolgens zo creatief met de waarheid om gaat?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206283530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:53 schreef trein2000 het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)volgens-deskundigen/

Zware kritiek op het onderzoek en de omgang van de PvdA daar mee. De onderzoeksconclusie ‘Ook is het aannemelijk dat meldsters zich grensoverschrijdend en/of ongewenst voelen behandeld.’ is door de PvdA vertaald naar: er is sprake geweest van grensoverschrijdend gedrag.

Dan kun je je een al afvragen waarom je die conclusie trekt, je hebt er namelijk heel weinig aan. Maar twee, ook waarom je als partij vervolgens zo creatief met de waarheid om gaat?
Het is ook wel de meest lege zin die je kan bedenken zeg. Dat is de hele aanleiding voor je onderzoek, als de meldsters zich niet ongewenst behandeld voelden hoefde je dit hele onderzoek niet te doen.

Het woordje 'aannemelijk' is helemaal de kers op de taart. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn _O-
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:04:31 #36
408813 crew  trein2000
pi_206283578
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:58 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Het is ook wel de meest lege zin die je kan bedenken zeg. Dat is de hele aanleiding voor je onderzoek, als de meldsters zich niet ongewenst behandeld voelden hoefde je dit hele onderzoek niet te doen.

Het woordje 'aannemelijk' is helemaal de kers op de taart. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn _O-
Het is helemaal niet logisch ook. Zo’n onderzoek doe je volgens mij juist om zaken langs een objectieve meetlat te leggen en weg te trekken uit de subjectieve belevingen. (voor zover dat gaat, in het seksuele domein is die er heel duidelijk maar daar buiten wordt het al snel een stuk gevoeliger voor interpretatie en persoonlijke opvattingen, neemt niet weg dat je het altijd moet nastreven).
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206283712
Ik denk dat hij de ballen uit zijn broek lacht met zijn wachtgeld
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:26:44 #38
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206283800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik denk dat hij de ballen uit zijn broek lacht met zijn wachtgeld
Ja daarom heeft ie ook een advocaat ingeschakeld om zijn naam te zuiveren. Omdat hij slapend rijk wordt van een marginale bijdrage per maand terwijl zijn reputatie naar de maan is!

:')
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:00:57 #39
408813 crew  trein2000
pi_206365500
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:26 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja daarom heeft ie ook een advocaat ingeschakeld om zijn naam te zuiveren. Omdat hij slapend rijk wordt van een marginale bijdrage per maand terwijl zijn reputatie naar de maan is!

:')
En daar is dan dat eerherstel:
twitter


De beroepscommissie veegt de hele boel van tafel en is zeer kritisch op het bestuur.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:08:13 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206365573
Sodeju, die Esther Mirjam-Sent kan beter haar biezen pakken en een advocaat zoeken.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:39:28 #41
408813 crew  trein2000
pi_206365939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Sodeju, die Esther Mirjam-Sent kan beter haar biezen pakken en een advocaat zoeken.
twitter

Ze wrijft eerst nog even door
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:43:21 #42
408813 crew  trein2000
pi_206365995
Oh en de zetel van Arib is nog vacant…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:46:16 #43
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206366025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 17:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En daar is dan dat eerherstel: [ twitter ]

De beroepscommissie veegt de hele boel van tafel en is zeer kritisch op het bestuur.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Sodeju, die Esther Mirjam-Sent kan beter haar biezen pakken en een advocaat zoeken.
Je partijgenoten laten vallen om goede sier te maken in de media? Die zit prima op dr plek bij de PvdA lijkt me.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:18:10 #44
408813 crew  trein2000
pi_206366370
https://www.geenstijl.nl/(...)-naar-gijs-van-dijk/

GeenStijl heeft de uitspraak volledig in handen. Kern van het verhaal is dat het partijbestuur iedere vorm van inzage in de stukken weigert zodat de commissie niets anders kan dan de boel maar van tafel vegen wat betreft het onderzoek en de klachten.

Blijft over het überhaupt aangaan van de relatie met die tinkebell, maar dat is niet dusdanig zwaar dat het dit hele circus rechtvaardigd en had ook met een onderhandse berisping afgedaan kunnen worden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206366466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 17:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ze wrijft eerst nog even door
Ze krijgt er lekker van langs in de reacties op Twitter :D

Lezen Twitteraars (Esther-Mirjam in dit geval) ook reacties op hun Tweets? Of gaat het alleen om de aantallen?

Hilarisch dit. :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:27:31 #46
408813 crew  trein2000
pi_206366513
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:24 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ze krijgt er lekker van langs in de reacties op Twitter :D

Lezen Twitteraars (Esther-Mirjam in dit geval) ook reacties op hun Tweets? Of gaat het alleen om de aantallen?

Hilarisch dit. :P
Het is ook beschamende reactie. Bindend besluit van de beroepscommissie die haar besluit (formeel van het bestuur, maar daar ben je als voorzitter natuurlijk verantwoordelijk voor.) heeft vernietigd. En niet mals is in de kritiek.

En wat doet Sent? “Ook maar een mening, LALALALALALALA” Kansloos.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206366628
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is ook beschamende reactie. Bindend besluit van de beroepscommissie die haar besluit (formeel van het bestuur, maar daar ben je als voorzitter natuurlijk verantwoordelijk voor.) heeft vernietigd. En niet mals is in de kritiek.

En wat doet Sent? “Ook maar een mening, LALALALALALALA” Kansloos.
Jup, 'we passen onze werkwijze aan' , <en loopt fluitend door, zonder ook maar een glas te heffen of plas te doen>.

Juist in de procedurele afwikkeling van deze PvdBaggerDijkSoap zijn nogal wat steken gevallen geloof ik. Niet dat dat boeit, ze likken/dekken/neuken/verkachten/dpoofpotten maar raak van mij part in Den Haag. Lekker boeiend allemaal. :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:38:39 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206366697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:18 schreef trein2000 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-naar-gijs-van-dijk/

GeenStijl heeft de uitspraak volledig in handen. Kern van het verhaal is dat het partijbestuur iedere vorm van inzage in de stukken weigert zodat de commissie niets anders kan dan de boel maar van tafel vegen wat betreft het onderzoek en de klachten.

Blijft over het überhaupt aangaan van de relatie met die tinkebell, maar dat is niet dusdanig zwaar dat het dit hele circus rechtvaardigd en had ook met een onderhandse berisping afgedaan kunnen worden.
Ja Gijs van Dijk heeft zich zo te zien ook niet voorbeeldig gedragen. Maar het PvdA-bestuur maakt hier nu wel een intense knoeiboel van.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:40:34 #49
408813 crew  trein2000
pi_206366722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja Gijs van Dijk heeft zich zo te zien ook niet voorbeeldig gedragen. Maar het PvdA-bestuur maakt hier nu wel een intense knoeiboel van.
Maar de belangrijkste conclusie is wel dat van grensoverschrijdend gedrag heel weinig overblijft. Gaat dan vooral nog om benadelen van de partij door PR-risico’s en dergelijk. Op zichzelf verwijtbaar natuurlijk, als je daar voor getekend hebt. Maar wel van een heel ander kaliber.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:12:08 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')