Das gewoon in den tuin toch?quote:
Per week? Per maand? Per jaar?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die ene zaterdag/zondag morgen die op de kalender staat.
En ondertussen de wolken/sterren bewonderen. MOETquote:
Dat is wel makkelijk want zeesterquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ondertussen de wolken/sterren bewonderen. MOET
Ow per maand natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Per week? Per maand? Per jaar?
Ik altijd open. Niet 's nachts dan, maar overdag. Raampje open, vieze slaapdampen eruitquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor de plantjes![]()
Ik heb mn gordijnen op de slaapkamer altijd dicht
Haha. Hahahahahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jullie zitten nog in de verliefde fase.
TGN heeft een baby dan is het per jaar.
Ik heb de raam wel open, overdag...als het niet te koud is. Maar ben te lui de gordijnen open te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik altijd open. Niet 's nachts dan, maar overdag. Raampje open, vieze slaapdampen eruitFris bedje
Jullie allang niet meer, dus dan is het vast per maandquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jullie zitten nog in de verliefde fase.
TGN heeft een baby dan is het per jaar.
Alleen nog maar om baby's te maken, dus nooit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb de raam wel open, overdag...als het niet te koud is. Maar ben te lui de gordijnen open te doen.
[..]
Jullie allang niet meer, dus dan is het vast per maand
Dit klonk boermetkiespijnerigquote:
Meer 'ik post dit terwijl ik aan het neuken ben' vond ik.quote:
Op Fok! posten tijdens de seks. Tis maar waar je je kink van krijgt zeg maarquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer 'ik post dit terwijl ik aan het neuken ben' vond ik.
Per leven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Per week? Per maand? Per jaar?
Weinig recht van spreken jij met jouw kink.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op Fok! posten tijdens de seks. Tis maar waar je je kink van krijgt zeg maar
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig recht van spreken jij met jouw kink.
oh?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker![]()
Hij zit nu al onder de duim
Ben benieuwd. Heb al meerdere afspraken staan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:50 schreef Tegan het volgende:
Stelletje seksverslaafden.
Dat is zeker om het hoogtepunt dat alles straks weer mag te vieren. Ik verwacht op zijn minst dat iedere kroeg gaat lijken op een stomende orgie.
Zaterdag feestjequote:Op donderdag 10 februari 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb al meerdere afspraken staan.
Het is een begin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag feestjeZondag uit eten
Daarna weer zolderkamerleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |