Ik had liever Niskanen gehad ja, ach.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat de altijd doperende klootzak Johaug dit won.
Niskanen en Bolshunov staan in principe vrij ver boven de rest. Wellicht dat er een verrassing kan komen van een Holund, De Fabiani, Golberg, Chervotkin of Yakimushkin ofzo, maar die eerste twee zouden normaliter om het goud moeten strijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:16 schreef franklop het volgende:
Wie zijn de topfavorieten straks @:heywoodu ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:58 schreef franklop het volgende:
Ze starten ook nog eens allemaal laat. Maar denk elke halve minuut start toch?
Wel beter dan alles bij de eerste 20. Al had dat misschien nu iets handiger geweest voor het schaatsenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En eerst wat mindere goden, dan om en om een topper en mindere god en dan vanaf startnummer 71 de nog wat mindere mindere goden, oplopend naar de minste god. Qua punten dan
Bolshunov is met bib 70 de laatste kanshebber die start, dat is dan wel overzichtelijk.
Zou precies uit moeten komen. Bolshunov start om 08.35 uur en zou dan op z'n laatst om 09.15 wel binnen moeten zijn (ik denk heel iets eerder). Dan begint Roestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel beter dan alles bij de eerste 20. Al had dat misschien nu iets handiger geweest voor het schaatsen
Ik heb er hier thuis een paar liggen inmiddels, onder meer van de World Cup (dat zal hetzelfde zijn qua kwaliteit enzo), en ze voelen elastisch genoeg om op een heel breed scala aan lichamen te passenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:11 schreef franklop het volgende:
Wat ik dan opeens bedenk. Ze hebben allemaal een hesje met nummer. Maar zou de organisatie deze in elke maat klaar moeten hebben leggen? En hergebruiken ze deze ook?
Ja sorry, dat soort dingen komt dan bij mij op
Op zich zou voor elke gekwalificeerde een gepersonaliseerde maken allicht goedkoper zijn. Maar dan misschien weer lastiger omdat er dan juist geen nummers op staanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er hier thuis een paar liggen inmiddels, onder meer van de World Cup (dat zal hetzelfde zijn qua kwaliteit enzo), en ze voelen elastisch genoeg om op een heel breed scala aan lichamen te passen
Echt hergebruiken doen ze volgens mij meestal niet, ze zullen wel gewoon enkele tientallen setjes hebben
Ach, 2,1 miljard voor een bobbaan, dan kunnen die paar hesjes er ook nog wel af. Of zal het IOC ze betalen? Geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich zou voor elke gekwalificeerde een gepersonaliseerde maken allicht goedkoper zijn. Maar dan misschien weer lastiger omdat er dan juist geen nummers op staan
Als men zelfs in het Braziliaanse rollerskicircuit geen moeite heeft met 100 hesjes, moet dat op de Spelen ook wel lukken, gok ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, 2,1 miljard voor een bobbaan, dan kunnen die paar hesjes er ook nog wel af. Of zal het IOC ze betalen? Geen idee.
De 4x10 wel. De sprintestafette wisselt per Olympiade af tussen klassiek en vrij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:21 schreef franklop het volgende:
Is de estafette met 2x klassiek, 2x vrij?
Althans dat maak ik op uit de woorden van de commentator
En de reguliere sprint dan ook denk ik. Zie dat het dit keer klassiek bij team is en vrij bij individueelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 4x10 wel. De sprintestafette wisselt per Olympiade af tussen klassiek en vrij.
Heeft lang geduurd voor deze legende hier genoemd werd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
Overigens kan er geen OS voorbij gaan zonder Johann even te vernoemen.
[ afbeelding ]
Ziet hij eruit alsof ie doping had gebruikt @:Mani89?
De individuele sprint, individuele afstandswedstrijd (die van vandaag dus), teamsprint en massastart wisselen allemaal elk groot toernooi van stijl (Spelen - WK - WK - Spelen - WK - WK - Spelen).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
En de reguliere sprint dan ook denk ik. Zie dat het dit keer klassiek bij team is en vrij bij individueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |