abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203565816
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat doet het niet. Nogmaals, een appje ontvangen maakt iemand geen slachtoffer.
Het is ongewenst gedrag. De ontvanger van de appjes kan dan zelf bepalen of ze zich slachtoffer voelt.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:38:24 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203565823
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus ga jij bepalen wie wel of geen slachtoffer is? Waarom is dat nu weer iets dat even gezegd moet worden, terwijl het werkelijks niets toevoegt aan de situatie? Het is seksuele intimidatie, dat kan zeker wel slachtoffers opleveren of denk jij dat slachtoffers alleen slachtoffers zijn als er bloed uit een wond komt?
Nee hoor, dat laatste denk ik niet. Als je het verslag van de NRC leest was er ook sprake van ongewenst rondhangen in het kantoor van vrouwen, via opdringerige wijze een gesprek beginnen waarbij er een gevoel ontstond bij vrouwen dat zij dit moesten 'uitzitten'. Dan kun je zeker spreken over seksuele intimidatie. Maar dat is iets heel anders dan een appje.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203565827
quote:

[..]
Nee, dat doet het niet. Nogmaals, een appje ontvangen maakt iemand geen slachtoffer.
Ik ontvang dagelijks appjes en ben het met je eens. Een appje ontvangen maakt je geen slachtoffer.

Maar de inhoud van een appje kan wel maken dat je slachtoffer wordt.
pi_203565836
Als ik van een vrouwelijke collega ineens een vagina-foto zou krijgen, dan zou ik mij wel degelijk slachtoffer voelen. In elk geval tijdelijk. Gewoon omdat ik er niet op zat te wachten.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:39:57 #130
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203565844
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het gaat toch om meerdere vrouwen?

Marc heeft meerdere vrouwen via app lastig gevallen met seksueel getinte berichten en dickpicks.
Ah, oké. Uit de berichtgeving had ik opgemaakt dat het dickpikken beperkt was gebleven tot één vrouw (maar wel meerdere keren).
pi_203565852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:39 schreef theunderdog het volgende:
Als ik van een vrouwelijke collega ineens een vagina-foto zou krijgen, dan zou ik mij wel degelijk slachtoffer voelen. In elk geval tijdelijk. Gewoon omdat ik er niet op zat te wachten.
Ik ben nogal los, maar ik probeer dingen met collegas zoveel mogeljik te vermijden, 1 keer wel mis gegaan, gelukkig toen we voor de deur stonden keken we elkaar aan en hadden beiden: Niet zo een goed idee ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:43:29 #132
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203565888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is ongewenst gedrag. De ontvanger van de appjes kan dan zelf bepalen of ze zich slachtoffer voelt.
Mwa, daar ben ik het niet mee eens. Zo zou je een situatie kunnen krijgen waarbij iemand bijvoorbeeld een compliment uitdeelt dat als ongewenst wordt opgevat, dus kun je dan spreken over een 'slachtoffer'. En dan zet je dit dus op gelijke voet met situaties waarbij mensen daadwerkelijk te maken hebben gehad met bijvoorbeeld aanranding. Daarom is belangrijk het label 'slachtoffer' niet maar lukraak te gebruiken. We hebben tegenwoordig nogal de neiging zaken te dramatiseren.
quote:
Dat is nogal hysterisch dan. Dat zoiets niet kan lijkt mij logisch, maar een slachtoffer? Kom op joh.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203565892
quote:
Nou. Ik heb een paar collega's waarbij ik het wel degelijk zou toejuichen omdat het duidelijkheid schept over mijn kansen op een leuke avond (of meer).

Bij een paar andere collega's stap ik direct naar de politie als ze me lastigvallen met hun flappen.

In de meeste gevallen zou ik denken 'nou, is dit nou nodig?'

Ik denk sowieso dat je de reacties van mannen en vrouwen op dit soort zaken niet met elkaar kunt vergelijken. Vrouwen zijn op dit vlak gewoon anders.
pi_203565895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben nogal los, maar ik probeer dingen met collegas zoveel mogeljik te vermijden, 1 keer wel mis gegaan, gelukkig toen we voor de deur stonden keken we elkaar aan en hadden beiden: Niet zo een goed idee ;)
Daar heel krampachtig mee omgaan lijkt mij ook onwenselijk. Stel: je bent recent van baan veranderd. Hebt een fantastische date met een dame, en komt erachter dat zij daar ook werkt. Kortom: ze wordt je collega'. Moet je het dan afkappen?
pi_203565911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Daar heel krampachtig mee omgaan lijkt mij ook onwenselijk. Stel: je bent recent van baan veranderd. Hebt een fantastische date met een dame, en komt erachter dat zij daar ook werkt. Kortom: ze wordt je collega'. Moet je het dan afkappen?
Mwoah, was gewoon te veel drank in spel, daarnaast hou ik het doorgaans bij mannen en heb ik ook gewoon relatie :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203565940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mwoah, was gewoon te veel drank in spel, daarnaast hou ik het doorgaans bij mannen en heb ik ook gewoon relatie :D
Ja, oke. Je wilde niet vreemdgaan dus. Lijkt mij nogal een ander verhaal.
pi_203565943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik vind van niet, net zoals relaties op de werkvloer ook wel moeten kunnen, vind ik. Gezonde mensen kunnen prima een relatie met elkaar hebben zonder dat dat de werksfeer moet beïnvloeden. En het lijkt me dat liefde belangrijker is dan werk.
-nee-
pi_203565973
De dubieuze rol van Marc Overmars in ‘de grote scam’ van 125 miljoen dollar

Marc Overmars wil behalve één zinnetje in een persverklaring niets kwijt over zijn dubieuze rol in het schandaal rond de schimmige cryptocoin Xpose Protocol. Presentator Tim Hofman van het YouTube-programma BOOS laat het er niet bij zitten en eist dat de directeur voetbalzaken van Ajax zijn verantwoordelijkheid neemt. Veel jongeren raakten in 2021 duizenden en soms zelfs tienduizenden euro's kwijt aan de inmiddels compleet ingestorte coin, volgens kenners uit die wereld een vooropgezette megazwendel.

Xpose Protocol is een cryptocoin die in het voorjaar van 2021 wordt opgezet en eind mei binnen een week razendsnel aan populariteit wint onder vooral jonge Nederlanders. Dat heeft alles te maken met de gewiekste marketingcampagne achter de coin: via grote socialmediakanalen wordt door influencers opgeroepen om vooral Xpose te kopen. Mensen die hebben gekocht, worden aangemoedigd om weer nieuwe kopers te werven. Gouden bergen als een gegarandeerd passief inkomen worden beloofd en de waarde van de coin stijgt eind mei binnen enkele dagen explosief.

Op 25 mei 2021 besluit ook Overmars zijn naam aan Xpose te verbinden. De bekende directeur van Ajax, die bekendstaat om zijn uitstekende zakelijke instinct, wordt op de website van de coin officieel gepresenteerd als 'lid van de adviesraad'. Wat die rol als 'adviseur' precies inhoudt wordt dan verder niet toegelicht, maar het aantrekken van een bekende naam als Overmars lijkt een duidelijk aanzuigend effect te hebben op Xpose: de koers verdrievoudigt (!) binnen slechts 48 uur.

Maar dan, op 28 mei 2021 – slechts drie dagen na het instappen van Overmars – barst de bom.

De koers van Xpose keldert in no time als een baksteen. De cryptomunt had op het hoogtepunt (één dag daarvoor) een gezamenlijke waarde van 125 miljoen dollar, nu is dat opeens nog 7 ton.

Bijna 20 duizend mensen zijn in één klap vrijwel al hun geld kwijt. Sommigen hebben, verleid door de mooie praatjes van de influencers, al hun spaargeld van soms wel tienduizenden euro's ingelegd.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399017
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:49:49 #139
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203565997
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwa, daar ben ik het niet mee eens. Zo zou je een situatie kunnen krijgen waarbij iemand bijvoorbeeld een compliment uitdeelt dat als ongewenst wordt opgevat, dus kun je dan spreken over een 'slachtoffer'. En dan zet je dit dus op gelijke voet met situaties waarbij mensen daadwerkelijk te maken hebben gehad met bijvoorbeeld aanranding. Daarom is belangrijk het label 'slachtoffer' niet maar lukraak te gebruiken. We hebben tegenwoordig nogal de neiging zaken te dramatiseren.
[..]
Dat is nogal hysterisch dan. Dat zoiets niet kan lijkt mij logisch, maar een slachtoffer? Kom op joh.
Ik vind het altijd wel bijzonder dat voor sommige mensen slachtoffers maar aanstellers zijn. Ik zie al voor me dat ze bij slachtoffer hulp zeggen, 'jij bent geen slachtoffer hoor, kom op!'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203565999
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vind van niet, net zoals relaties op de werkvloer ook wel moeten kunnen, vind ik. Gezonde mensen kunnen prima een relatie met elkaar hebben zonder dat dat de werksfeer moet beïnvloeden. En het lijkt me dat liefde belangrijker is dan werk.
Exact. Na een paar dates met een collega zelfs ooit van baan veranderd omdat ik wist dat zij op dat moment de ware was en mijn werkgever geen relaties tolereerde.

15 jaar samen geweest, dus dat was het waard achteraf.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:50:50 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203566011
quote:
Sowieso denk ik dat een sexy foto van de hele vrouw in bijvoorbeeld lingerie meestal opwindender is dan inzoomen op specifiek die regio. Omgekeerd denk ik dat vrouwen ook liever:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien...

Ook niet voor niks dat hierbeneden in Danny's clickbait-sectie weinig kutpics staan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203566020
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:48 schreef StaceySinger het volgende:

De dubieuze rol van Marc Overmars in ‘de grote scam’ van 125 miljoen dollar

Marc Overmars wil behalve één zinnetje in een persverklaring niets kwijt over zijn dubieuze rol in het schandaal rond de schimmige cryptocoin Xpose Protocol. Presentator Tim Hofman van het YouTube-programma BOOS laat het er niet bij zitten en eist dat de directeur voetbalzaken van Ajax zijn verantwoordelijkheid neemt. Veel jongeren raakten in 2021 duizenden en soms zelfs tienduizenden euro's kwijt aan de inmiddels compleet ingestorte coin, volgens kenners uit die wereld een vooropgezette megazwendel.

Xpose Protocol is een cryptocoin die in het voorjaar van 2021 wordt opgezet en eind mei binnen een week razendsnel aan populariteit wint onder vooral jonge Nederlanders. Dat heeft alles te maken met de gewiekste marketingcampagne achter de coin: via grote socialmediakanalen wordt door influencers opgeroepen om vooral Xpose te kopen. Mensen die hebben gekocht, worden aangemoedigd om weer nieuwe kopers te werven. Gouden bergen als een gegarandeerd passief inkomen worden beloofd en de waarde van de coin stijgt eind mei binnen enkele dagen explosief.

Op 25 mei 2021 besluit ook Overmars zijn naam aan Xpose te verbinden. De bekende directeur van Ajax, die bekendstaat om zijn uitstekende zakelijke instinct, wordt op de website van de coin officieel gepresenteerd als 'lid van de adviesraad'. Wat die rol als 'adviseur' precies inhoudt wordt dan verder niet toegelicht, maar het aantrekken van een bekende naam als Overmars lijkt een duidelijk aanzuigend effect te hebben op Xpose: de koers verdrievoudigt (!) binnen slechts 48 uur.

Maar dan, op 28 mei 2021 – slechts drie dagen na het instappen van Overmars – barst de bom.

De koers van Xpose keldert in no time als een baksteen. De cryptomunt had op het hoogtepunt (één dag daarvoor) een gezamenlijke waarde van 125 miljoen dollar, nu is dat opeens nog 7 ton.

Bijna 20 duizend mensen zijn in één klap vrijwel al hun geld kwijt. Sommigen hebben, verleid door de mooie praatjes van de influencers, al hun spaargeld van soms wel tienduizenden euro's ingelegd.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399017
Ja maar welke randdebiel investeert er in een cryptomunt omdat influencers en een oud-voetballer zeggen dat het een goed idee is?
-nee-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:52:09 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203566025
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Tuurlijk, als het maar niet met scheve machtsverhoudingen is en verder het functioneren niet in de weg staat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:52:20 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203566029
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel bijzonder dat voor sommige mensen slachtoffers maar aanstellers zijn. Ik zie al voor me dat ze bij slachtoffer hulp zeggen, 'jij bent geen slachtoffer hoor, kom op!'.
We krijgen ook wel een hele bizarre wereld als iemand slachtofferhulp nodig heeft vanwege een ongewenst flirterig appje.
pi_203566030
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont toch wel weer aan dat de mannelijke voetbalwereld geen wereld voor vrouwen is als je dat verslag van de NRC leest.
[..]
Nee, van daadwerkelijke slachtoffers is hier, voor zover we nu weten, geen sprake. Ongewenste appjes krijgen maakt iemand geen slachtoffer.
Het toont aan dat Overmars fout was maar ik lees nergens dat de hele organisatie vol met vieze mannetjes zat. Die speler over sex in een hokje is totaal niet relevant. Ook vrouwen flirten op de werkvloer.

Ze moeten dit goed onderzoeken, de vrouwen ondersteunen maar ook door want het is een aderlating voor de club Ajax en de bedrijfsvoering.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:52:48 #146
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203566034
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ja maar welke randdebiel investeert er in een cryptomunt omdat influencers en een oud-voetballer zeggen dat het een goed idee is?
Waarom zouden mensen gaan gokken omdat er een stel oudvoetballers op tv Toto aanprijzen? Blijkbaar werkt het.
pi_203566038
quote:

[..]
Dat weet je niet.
1/3e van de vrouwen is in haar leven slachtoffer van seksueel overschrijdend gedrag. Zeker weten dat die vrouwen ook in dat kantoor van Ajax zitten. Dan kan zo'n appje wel degelijk iemand die al
een oude wond heeft op dat gebied, een heel onveilig gevoel geven. Dat de vrouwen aangeven het gevoel te hebben "het uit te moeten zitten" als die geilneef aan hun bureau komt zitten glijen, dat zegt wat over dat ze zich onmachtig voelden.

Het voelt alsof iemand "pssst meissje" sist op straat en dan zo'n tongbeweging maakt tussen twee vingers. Alsof iemand in je koffie spuugt en verwacht dat je het opdrinkt alsof dat niet gebeurd is. Onsmakelijk, viezig, ongevraagd een voet tussen de deur zetten. Een gevoel van "ieeuw yak!" maar toch proberen normaal te doen omdat je niet weet wat anders het volgende is.

Het gaat ook over iemands baan hè, voor veel mensen toch de basis van het bestaan. Eten, dak boven je hoofd, soms kinderen te onderhouden, zekerheid. Mensen hebben meer aan hun kop, mantelzorg, de hond gaat dood. Denk je rustig op je werk te zitten, je zekerheid, komt zo'n oetlul daar een onveiligheid in strooien. Dat is echt niet zomaar wat.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:53:18 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203566042
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We krijgen ook wel een hele bizarre wereld als iemand slachtofferhulp nodig heeft vanwege een ongewenst flirterig appje.
Een dickpic is een ongewenst flirterig appje?
pi_203566067
Een dickpic een 'appje' noemen. Wat een treurnis.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203566069
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')