En zijn kinderen niet te vergeten. Je zult zo'n pa hebben, eerst held van de hele wereld en nu viespeuk eerste klas.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar sneu voor de vrouw van Overmars. Die vrouwen die af en toe een vies plaatje op hun pokkie krijgen, die komen daar wel overheen, het woord slachtoffer is daar niet eens voor bedoeld.
Je kan je afvragen waarom ze Mark Dickpick niet hebben geblokkeerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar sneu voor de vrouw van Overmars. Die vrouwen die af en toe een vies plaatje op hun pokkie krijgen, die komen daar wel overheen, het woord slachtoffer is daar niet eens voor bedoeld.
Wat een beetje vergeten wordt is dat als je niet meedoet, of protesteert of verhaal komt halen, je nog heel lang veel narigheid van die persoon kan verwachten. Je weet niet of dat zo is, maar het kan. Bijvoorbeeld je wordt steeds gebeld en er wordt meteen neergelegd. Mensen met wie je omgaat krijgen nare telefoontjes. Je wordt soms achtervolgd. Etc. Op de werkvloer zal het er in elk geval niet prettiger op worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:29 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Je kan je afvragen waarom ze Mark Dickpick niet hebben geblokkeerd.
Is er reden om te denken dat er een angstcultuur heerst bij Ajax? Of dat Overmars naast een vieze dwerg ook een tiran is? Achtervolgingen? Is dit het Scientology topic?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:32 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Wat een beetje vergeten wordt is dat als je niet meedoet, of protesteert of verhaal komt halen, je nog heel lang veel narigheid van die persoon kan verwachten. Je weet niet of dat zo is, maar het kan. Bijvoorbeeld je wordt steeds gebeld en er wordt meteen neergelegd. Mensen met wie je omgaat krijgen nare telefoontjes. Je wordt soms achtervolgd. Etc. Op de werkvloer zal het er in elk geval niet prettiger op worden.
Achtervolgd door die persoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is er reden om te denken dat er een angstcultuur heerst bij Ajax? Of dat Overmars naast een vieze dwerg ook een tiran is? Achtervolgingen? Is dit het Scientology topic?
Zo vlak na de Talpa-beerput kun je ook op weinig sympathie van de buitenwereld rekenen.quote:
En misschien wisten ze niet eens dat hun pa al decennia lang niet heel trouw is aan hun moeder.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:28 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
En zijn kinderen niet te vergeten. Je zult zo'n pa hebben, eerst held van de hele wereld en nu viespeuk eerste klas.
Ik vind het dan ook tenenkrommend dat Overmars reageert met: 'Ik wist niet dat het ongepast was' en dan hebben we het over een dickpic. Die man gaat een tijdje in een kliniek denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
En misschien wisten ze niet eens dat hun pa al decennia lang niet heel trouw is aan hun moeder.
Ook jarenlang in het dorp gezien worden als kinderen van een held, nu ineens gezien worden als kinderen van een dickpiccer.
Ja die vrouwelijke collega's van Marc zijn niet zijn enige slachtoffers.
Voor een deel ook wel ontspoord natuurlijk door een leven lang veel aandacht, roem en geld. Vroeger gooiden de vrouwen zich aan je voeten.. Als je dan gretig gebruikt maakt van dat lopend buffet, jarenlang.. is het waarschijnlijk lastig afkicken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:46 schreef Mondkapje het volgende:
Het is natuurlijk gewoon ziek gedrag. Hij kan misschien ook naar die kliniek in Amerika.
Men roept nu: dit gebeurt overal maar daar ben ik het niet mee eens. De meeste mannen zijn lieverds.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor een deel ook wel ontspoord natuurlijk door een leven lang veel aandacht, roem en geld. Vroeger gooiden de vrouwen zich aan je voeten.. Als je dan gretig gebruikt maakt van dat lopend buffet, jarenlang.. is het waarschijnlijk lastig afkicken.
Als je dan ook door de organisatie waar je werkt niet wordt teruggefloten als je steeds dwingender dat lopend buffet probeert gaande te houden..
Het was al langer bekend bij Ajax en na The Voice is er vast iets gaan spelen in het bedrijf. Ik geloof er dan ook heilig in dat men is gaan dreigen naar de pers te gaan en toen moest Ajax wel. Er gaan nog meer koppen rollen, ik denk ook die van Van der Sar wegens pas te handelen toen het uit dreigde te komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:46 schreef Mondkapje het volgende:
Het is natuurlijk gewoon ziek gedrag. Hij kan misschien ook naar die kliniek in Amerika.
Wel toevallig dat dit gelijktijdig speelde met de Voice, want ze zijn al langer met de zaak bezig.
Vooral op plekken waar roem, geld en macht een grote rol spelen en een mannencultuur heerst vol matties die elkaar door dik en dun steunen en elkaar niet corrigeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:50 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Men roept nu: dit gebeurt overal maar daar ben ik het niet mee eens.
Een halve insider weet vaak al genoeg, zelf had ik ook een insider bij Ajax op een ander vlak, is al tijdje terug maar dat was behoorlijk schokkend.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:46 schreef Mondkapje het volgende:
Wel toevallig dat dit gelijktijdig speelde met de Voice, want ze zijn al langer met de zaak bezig.
Uitstekend dat het felle licht van #metoo dat soort vunzige mancaves binnenschijnt en de grootste viespeuken verjaagt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een halve insider weet vaak al genoeg, zelf had ik ook een insider bij Ajax op een ander vlak, is al tijdje terug maar dat was behoorlijk schokkend.
Mjah het heet nu een naam, maar gebeurt natuurlijk ook veel langer, heb zelf bij een bedrijf gezeten waar dit ook speelde, daar heeft men betrokken personen redelijk hard de deur uitgezet ondanks dat dit het bedrijf wel veel pijn deed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uitstekend dat het felle licht van #metoo dat soort vunzige mancaves binnenschijnt en de grootste viespeuken verjaagt.
Ja helemaal voorkomen ga je dit nooit, als het maar zo kort mogelijk duurt dat dit soort gedrag kan voortduren. Dat het jarenlang kan dooretteren is echt onacceptabel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah het heet nu een naam, maar gebeurt natuurlijk ook veel langer, heb zelf bij een bedrijf gezeten waar dit ook speelde, daar heeft men betrokken personen redelijk hard de deur uitgezet ondanks dat dit het bedrijf wel veel pijn deed.
Wel met onderzoek mag ik hopen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah het heet nu een naam, maar gebeurt natuurlijk ook veel langer, heb zelf bij een bedrijf gezeten waar dit ook speelde, daar heeft men betrokken personen redelijk hard de deur uitgezet ondanks dat dit het bedrijf wel veel pijn deed.
Als je al 20 jaar de groupies van je af moet slaan. En je snoept al jarenlang van dat buffet. En dat wordt steeds minder en minder en je gaat meer en meer je macht gebruiken om hetzelfde te bereiken. In feite is het een ontspoorde seksverslaving, denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:55 schreef theunderdog het volgende:
Eerst dacht ik dat het om enkele seksueel getinte teksten ging door de jaren heen (wat al dom genoeg zou zijn), maar als hij daadwerkelijk stalkerig gedrag en dickpicks heeft gestuurd.....
Die man is 48. Wat gaat er dan in je hoofd om. Begrijp daar echt helemaal niets van.
Niet echt, het was niet echt dwang, maar wel iemand in een leiding gevende positie, gewoon vertelt dat ie kon oprotten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel met onderzoek mag ik hopen?
Kortom: blind 'geloof de vermeende slachtoffers'?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet echt, het was niet echt dwang, maar wel iemand in een leiding gevende positie, gewoon vertelt dat ie kon oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |