abonnement Unibet Coolblue
pi_203688170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Vinden wij wél.
[..]
Je begint echter wel weer op de man te spelen.

Daarmee sluit ook ik dit verhaal af.
Nee dat vinden jullie dus niet want het gevolg haal je wel weg wegens 'gaat te ver'.

Doorn in het oog in dat topic, al dat gebash op publieke figuren, waar een mod dus vrolijk aan mee doet en dan zijn handen er vanaf trekt op het moment dat zijn posts voor meer gebash zorgen. Maar o wee als je daar iets van zegt.

Maar goed, ik begrijp weer dat feedback vooral negatief en vervelend is en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 12:39:31 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203688193
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee dat vinden jullie dus niet want het gevolg haal je wel weg wegens 'gaat te ver'.

Doorn in het oog in dat topic, al dat gebash op publieke figuren, waar een mod dus vrolijk aan mee doet en dan zijn handen er vanaf trekt op het moment dat zijn posts voor meer gebash zorgen. Maar o wee als je daar iets van zegt.

Maar goed, ik begrijp weer dat feedback vooral negatief en vervelend is en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Bedankt voor je bijdrage.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203688200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bedankt voor je bijdrage.
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203750863
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203918351
Dat 'forum' achter subforumtitel hoeft voor mij niet zo.
corona covid-19 zou voldoende moeten zijn en meer in lijn met de andere subforums :@
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_204470606
Hallo daar,

ik zag een paar keer de site van esky voorbij komen (zowel hun nl site als de.com) Ik heb daarop dit gepost-->

Esky kan beter niet gepromoot worden. Die zitten in Polen en het zit dicht tegen scam en oplichting aan. Kijk maar eens op trustpilot en tripadvisor. Bar en bar en bar slecht. Wel incasseren vaak geen tickets totaal geen service, stuk duurder dan direct bij de luchtvaartmaatschappij, telefonisch niet bereikbaar, niet te emailen etc ec etc.

Edit. Als je bij hun boekt boeken ze tickets met hun creditcard en emailadres je kunt dus zelf niets veranderen en hebt totaal geen invloed verder op wat dan ook.

Ook de luchtvaartmaatschappij kan niks voor je doen omdat jij de boeking niet hebt gemaakt maar esky.

Slechter komt bijna niet voor in de reiswereld.
Take care.

https://nl.trustpilot.com/review/www.esky.co.uk

[ Bericht 8% gewijzigd door Iceage op 17-04-2022 22:41:40 (aanvulling) ]
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 06:15:27 #32
236264 crew  capricia
pi_204471860
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,

ik zag een paar keer de site van esky voorbij komen (zowel hun nl site als de.com) Ik heb daarop dit gepost-->

Esky kan beter niet gepromoot worden. Die zitten in Polen en het zit dicht tegen scam en oplichting aan. Kijk maar eens op trustpilot en tripadvisor. Bar en bar en bar slecht. Wel incasseren vaak geen tickets totaal geen service, stuk duurder dan direct bij de luchtvaartmaatschappij, telefonisch niet bereikbaar, niet te emailen etc ec etc.

Edit. Als je bij hun boekt boeken ze tickets met hun creditcard en emailadres je kunt dus zelf niets veranderen en hebt totaal geen invloed verder op wat dan ook.

Ook de luchtvaartmaatschappij kan niks voor je doen omdat jij de boeking niet hebt gemaakt maar esky.

Slechter komt bijna niet voor in de reiswereld.
Take care.

https://nl.trustpilot.com/review/www.esky.co.uk
Okay. Thanks!
Gebruikte die site enkel om de covid-maatregelen te laten zien. Waar mensen hun reis boeken, mogen ze zelf weten. Zal er een disclaimer bijzetten. :)
Definitely not CIA
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:42:44 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204483239
Is er al een long-COVID topic?
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 17:47:25 #34
5428 crew  miss_sly
pi_204483277
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:42 schreef Seven. het volgende:
Is er al een long-COVID topic?
Volgens mij is dit het enige dat echt over long-COVID gaat:
COR / Long covid - hoe deal(de) jij ermee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 mei 2022 @ 15:27:27 #35
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204608108
Kan de boel al dicht?

Of: "Nee, Covid is nog onder ons..." :')

211204_1_daily488_56.jpg
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 16:06:17 #36
236264 crew  capricia
pi_204608437
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef Bocaj het volgende:
Kan de boel al dicht?

Of: "Nee, Covid is nog onder ons..." :')

[ afbeelding ]
Speltip:
Je kunt de reeks gewoon ontvolgen als het je stoort. 8-)
Definitely not CIA
  maandag 2 mei 2022 @ 16:40:30 #37
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204608653
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Speltip:
Je kunt de reeks gewoon ontvolgen als het je stoort. 8-)
Gebruik die opties nooit... :')
pi_205702896
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Laatste keer: je kunt geen dingen claimen omdat jij de indruk hebt dat. Onderbouw het met bronnen.
Wat is er fout aan die comment?

Je eist van mij een onderbouwing met bronnen mbt neveneffecten?

Of mbt hartspierontsteking?

Maatregelen beperkt nut?
Significante kosten?

Veel zaken zijn danwel of mening of algemene kennis, van mij eisen dat ik zoveel mogelijk zaken met peer reviewed papers onderbouw of andere bronnen bij iedere comment waar ik mijn mening geef gaat wat ver. Dat is ook geen behandeling die andere users krijgen.

Betreffende comment:

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Dus gewoon de vraag of je voor jezelf een extra vaccinatie zinvol vindt. Of je denkt dat je daardoor minder ziek wordt.

(Ouderen en mensen met bepaalde aandoeningen zal ik het altijd wel aanraden, net als de griepprik.)

Het zou fijn zijn als het gewoon net als de griepprik wordt...want daar gaan we toch wel heen.
Jawel, maar de bijwerkingen zijn ook wat onderbelicht. Mijn indruk is dat die effecten op het hartspier bij voornamelijk jonge mannen ondergewaardeerd worden.

En dan nog allerhande neveneffecten van de maatregelen zelf..

Ik weet dat het niet te doen is om mensen te overtuigen, maar die maatregelen hadden echt beperkt nut, tegen significante kosten.

[ Bericht 31% gewijzigd door ludovico op 21-08-2022 12:52:52 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 12:49:13 #39
5428 crew  miss_sly
pi_205702915
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is er fout aan die comment?
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jawel, maar de bijwerkingen zijn ook wat onderbelicht. Mijn indruk is dat die effecten op het hartspier bij voornamelijk jonge mannen ondergewaardeerd worden.

En dan nog allerhande neveneffecten van de maatregelen zelf..

Ik weet dat het niet te doen is om mensen te overtuigen, maar die maatregelen hadden echt beperkt nut, tegen significante kosten.
Jij hebt een indruk, dat is heel leuk, maar dat is geen feit. Mocht je dat kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen, wordt het een ander verhaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205702953
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Jij hebt een indruk, dat is heel leuk, maar dat is geen feit. Mocht je dat kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen, wordt het een ander verhaal.
Een mening is nooit een feit, en dat er hartspierontstekingen zijn ontstaan van de vaccinaties is algemene kennis, daar moet ik van jou een bron voor opzoeken? Je hebt zelf ook Google.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 12:59:11 #41
5428 crew  miss_sly
pi_205702998
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een mening is nooit een feit, en dat er hartspierontstekingen zijn ontstaan van de vaccinaties is algemene kennis, daar moet ik van jou een bron voor opzoeken? Je hebt zelf ook Google.
Als je iets claimt, onderbouw je dat. Je zegt niet anderen te gaan zoeken of jouw claims enige grond hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205703035
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:50 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kom op hoor, ga nou niet lopen gaslighten. Hier claim je de volgende dingen:

Bijwerkingen zijn onderbelicht.
Dat is een mening ja, daar kan ik inderdaad best bronnen voor aanleveren, maar Google eens op hartspierontsteking nav covid vaccinatie zou ik zeggen, het is een bekende bijwerking.
Neveneffecten van de maatregelen zelf.
Die zijn er toch ook volop? Niet naar buiten kunnen, social gastheren, what not, bedrijf gedwongen gesloten, zijn niet niks, en dat de gewonnen levensjaren van een lockdown lager waren dan die kosten was door economische zaken berekend O.a. Bijna 2 jaar terug.

Beperkt nut van de maatregelen,
Ja beperkt nut ja, kan ik ook wel weer bronnen voor aanleveren, maar ik weet op voorhand toch wel dat je dat niet serieus neemt, overigens is het ook iets wat de 2e kamer weigert te laten uitzoeken, ondertussen wel de noodwet in de reguliere wet aan het gieten incl lockdowns.
significante kosten.
Dit heb ik hierboven al uitgelegd, mensen opsluiten in hun huis, bedrijven gedwongen sluiten, sociale leven dooddrukken, zijn inderdaad significante kosten, je mag best vinden van niet hoor maar voor de meeste mensen waren die maatregelen behoorlijk significant. Iig voor mij.
[..]
Zonder enkele onderbouwing.
Die onderbouwing wordt toch weggewuifd maar het is allemaal te vinden op het internet hoor. Maar men kiest er voor het niet te geloven, en vervolgens mogen we wel allemaal aannemen dat bijvoorbeeld mondkapjes heel goed werken zonder dat daar een goede bron voor geleverd wordt. Maar het omgekeerde zal moeten worden onderbouwd. Raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205703042
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je iets claimt, onderbouw je dat. Je zegt niet anderen te gaan zoeken of jouw claims enige grond hebben.
Jij claimt ook zoveel, iedereen doet het non stop.

En een mening claimen noemen gaat ook ver.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205703050
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je iets claimt, onderbouw je dat. Je zegt niet anderen te gaan zoeken of jouw claims enige grond hebben.
Ff concreet hé, ik moet gaan onderbouwen dat water nat is?
Of is er toch wel een ondergrens van wat we mogen zien als algemene kennis?

Dat myocarditus verhaal is een algemeen bekende bijwerking, val me daar svp niet mee lastig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 13:10:55 #45
236264 crew  capricia
pi_205703095
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat claim ik nou weer!?

Wat doe ik fout in deze post? Ik claim helemaal niks hier.
Dus eerst claimde je zogenaamd niets.
Maar eigenlijk claimde je wel wat, want mensen moesten het zelf maar gaan googlen of zo?
En nu zeg je dat je claims algemene kennis zijn?

Okay man. Sterk verhaal.
Definitely not CIA
pi_205703110
twitter


Side effects, we misten in dit land kanker diagnoses, dat wordt in de VS nu als reden aangedragen voor een hoger getal kanker doden dan voorgaande jaren.

https://data.cdc.gov/NCHS(...)tate-and-S/muzy-jte6
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205703155
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus eerst claimde je zogenaamd niets.
Maar eigenlijk claimde je wel wat, want mensen moesten het zelf maar gaan googlen of zo?
En nu zeg je dat je claims algemene kennis zijn?

Okay man. Sterk verhaal.
Er staan verschillende punten in die comment, het zijn allemaal meningen, dat daar een feitelijk onderbouwing voor bestaat is wel feitelijk. Ik wil best "claimen" dat die bestaan ja, maar algemene kennis, dus het gaat wat ver om dat te moeten onderbouwen, waarom Google je dan niet zelf even kort als je er meer over wilt weten? Ik zeg geen nieuwe dingen of gekke dingen als ik zeg dat een bekende bijwerking een hartspierontsteking is, en dat die meer prevalent is bij jonge mannen.

Dat mag ik van iedereen die in COR post toch wel verwachten te weten? Niet?

En je mag je best doen om alles anders te lezen dan hoe het wordt bedoelt maar dat doe je dan toch helemaal jezelf aan. Het is dan je eigen keuze mij niet te willen begrijpen of tegen mij te willen zijn.

Maar dat is als onderbouwing om mij te willen censuren nogal laf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 13:27:56 #48
236264 crew  capricia
pi_205703216
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er staan verschillende punten in die comment, het zijn allemaal meningen, dat daar een feitelijk onderbouwing voor bestaat is wel feitelijk. Ik wil best "claimen" dat die bestaan ja, maar algemene kennis, dus het gaat wat ver om dat te moeten onderbouwen, waarom Google je dan niet zelf even kort als je er meer over wilt weten? Ik zeg geen nieuwe dingen of gekke dingen als ik zeg dat een bekende bijwerking een hartspierontsteking is, en dat die meer prevalent is bij jonge mannen.

Dat mag ik van iedereen die in COR post toch wel verwachten te weten? Niet?

En je mag je best doen om alles anders te lezen dan hoe het wordt bedoelt maar dat doe je dan toch helemaal jezelf aan. Het is dan je eigen keuze mij niet te willen begrijpen of tegen mij te willen zijn.

Maar dat is als onderbouwing om mij te willen censuren nogal laf
.
Okay, dus nu zijn we tegen je en willen we je censureren?

Kerel. Er is zover ik kan zien geen enkele post van je verwijderd. Er wordt alleen om een onderbouwing gevraagd. Kalmeer een beetje.
Definitely not CIA
pi_205703290
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay, dus nu zijn we tegen je en willen we je censureren?

Kerel. Er is zover ik kan zien geen enkele post van je verwijderd. Er wordt alleen om een onderbouwing gevraagd. Kalmeer een beetje.
*Laatste keer*
...

De post was niks geks aan, er wordt van mij geëist alles te onderbouwen met bronnen, dat zijn twee maten, daar heb ik het over. Vanwege wat meningen, op basis van wat zaken die echt niet zoveel nieuwswaarde meer hebben dat ik dat zou moeten onderbouwen met bronnen.

Om onderbouwing vragen mag anders. En bovenal veel specifieker als dat het punt zou zijn.

Nu wordt er gedreigd met censuur 'laatste keer' ipv dat er om een bron wordt gevraagd voor een specifieke onderbouwing. Er wordt gedaan alsof ik iets zeg dat maar gecensureerd moet worden, dat vind ik veel te ver gaan en een uiting van vooringenomenheid.

En van mij de tip om, als iets als zo vaak is gezegd, of bronnen voor zijn aangeleverd, en iets basiskennis genoemd mag worden, om vooral zelf even Google te raadplegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205703513
nvm

[ Bericht 50% gewijzigd door Ali_boo op 21-08-2022 14:27:13 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')