abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203584957
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat Rusland hopelijk gauw Oekraïne inneemt, al is het maar tot en met Kiev.
Ze staan volledig in hun recht.
Waarom hoop je daarop? wat hebben de Oekraïners jou misdaan dat ze onder het juk van Poetin en zijn corrupte bende moeten gaan vallen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203585004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omdat het de wereldvrede in gevaar brengt.
Dat is een offer wat Oekraïne als zuiver land, vast wil maken.
Jij gaat echt de volledige München tour op he.
Is Polen ook een zuiver land? En Estland, Litouwen en Finland?
En waarom daar op houden is Noord Holland een zuivere provincie?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:13:03 #153
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203586836
Aha, Rusland mag van de dictator liefhebbers gewoon doen wat het wil, want anders misschien wo3. Hoppa, go Putin, verover die Oekraïne, laat je soldaten naar goed Russisch gebruik flink wat vrouwen verkrachten, roof het land leeg en vermoord voor het gemak ook nog maar enkele honderdduizenden Oekraïners. Alles om WO3 te voorkomen, dat hebben de Oekraïners er vast wel voor over. Gewoon tanden op elkaar, broek omlaag en bukken jongens.

En ja, ik ook nazi-Duitsland had beter de tweede Wereldoorlog kunnen winnen volgens onze Putin fans, want Amerikanen deugen ook niet. En ach joden, zigeuners, homo’s? Daar had hitler een prima oplossing voor toch?

Het wordt steeds fraaier met onze dictator fanboys
pi_203587760
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha, Rusland mag van de dictator liefhebbers gewoon doen wat het wil, want anders misschien wo3. Hoppa, go Putin, verover die Oekraïne, laat je soldaten naar goed Russisch gebruik flink wat vrouwen verkrachten, roof het land leeg en vermoord voor het gemak ook nog maar enkele honderdduizenden Oekraïners. Alles om WO3 te voorkomen, dat hebben de Oekraïners er vast wel voor over. Gewoon tanden op elkaar, broek omlaag en bukken jongens.

En ja, ik ook nazi-Duitsland had beter de tweede Wereldoorlog kunnen winnen volgens onze Putin fans, want Amerikanen deugen ook niet. En ach joden, zigeuners, homo’s? Daar had hitler een prima oplossing voor toch?

Het wordt steeds fraaier met onze dictator fanboys
Wat ben je toch negatief.
Als oompje Putin wint dan krijg jij de eerste 15 jaar weer gas tegen een fijn prijsje.
En de Oekraine... tsja elk voordeel heeft zn nadeel... :Y
pi_203587864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Jij gaat echt de volledige München tour op he.
Is Polen ook een zuiver land? En Estland, Litouwen en Finland?
En waarom daar op houden is Noord Holland een zuivere provincie?
En waarom kan Rusland niet een kleine offer doen, en accepteren dat Oekraïne ook relaties met het westen wil?

maar goed, Poetin is de afgod voor extreem rechts en daardoor slikken ze alles van hem.
pi_203587902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wat ben je toch negatief.
Als oompje Putin wint dan krijg jij de eerste 15 jaar weer gas tegen een fijn prijsje.
En de Oekraine... tsja elk voordeel heeft zn nadeel... :Y
Grappig, ik zou jou naïef noemen, aangezien je alle autonomie en vrijheid zult moeten opgeven wat onze westerse cultuur heet, om bij Poetin in het geheel te komen.
pi_203588087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Grappig, ik zou jou naïef noemen, aangezien je alle autonomie en vrijheid zult moeten opgeven wat onze westerse cultuur heet, om bij Poetin in het geheel te komen.
Nonsens. Wat er ook met Oekraïne gebeurd, zolang wij er ons niet mee bemoeien gaat er voor ons helemaal niets veranderen. Wij kunnen hier gewoon doorgaan met onze decadente leventjes.
pi_203588236
quote:

[..]
Grappig dat je met zo'n uit de lucht gegrepen conclusie komt.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 19:31:36 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203588247
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nonsens. Wat er ook met Oekraïne gebeurd, zolang wij er ons niet mee bemoeien gaat er voor ons helemaal niets veranderen. Wij kunnen hier gewoon doorgaan met onze decadente leventjes.
de Russische eisen stoppen alleen niet bij de grens met Oekraine dus dat het daarmee klaar zou zijn voelt een beetje naief
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203588307
quote:
88s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
de Russische eisen stoppen alleen niet bij de grens met Oekraine dus dat het daarmee klaar zou zijn voelt een beetje naief
Vertel eens wat de Russische eisen gaan veranderen aan onze manier van leven als je wil.
pi_203588338
quote:

[..]
Over naïef gesproken, er is geen “westerse cultuur”, ja 3000 jaar geleden ja.
Er zijn “westerse belangen” en een hoop propaganda over en weer over wat je vooral moet denken en vinden.
pi_203588566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Vertel eens wat de Russische eisen gaan veranderen aan onze manier van leven als je wil.
Lees de eisen eens en kijk eens wat voor effect dat op Polen, Litouwen en Finland zal hebben.
pi_203588584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Over naïef gesproken, er is geen “westerse cultuur”, ja 3000 jaar geleden ja.
Er zijn “westerse belangen” en een hoop propaganda over en weer over wat je vooral moet denken en vinden.
En weer 1 uit het boekje.

Ben jij wel zuiver?
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 19:57:00 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203589002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
sancties over en weer, gas gaat open/dicht, soldaatjes heel de tijd op pad, politici druk in de weer etc.
Zelfde druk als het nu legt op onze manier van leven lijkt me ... nee dat is niet veel nee en dat steekt aan de andere kant van de grens
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:01:07 #165
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203589123
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lees de eisen eens en kijk eens wat voor effect dat op Polen, Litouwen en Finland zal hebben.
Wat kunnen die Finnen, Polen en Litouwers een rechtgeaarde extreemrechtse nationalistische borealistische grootdenker nou schelen? Heropvoeding, dood en armoede verdiend dat tuig wanneer ze Heer Vlad in de weg lopen!

Grootdenkers als Hitler en Putin moet je toch niet beperken in hun grootsheid met banale zorgen over dood en verderf? Dat is hun recht lezen we hier! Dood en verderf zaaien ter meerdere glorie van het grote rijk!

Heil Vlad!
pi_203589144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik zoek al een minuutje of 10 op een overzichtelijk lijstje van alle eisen die Rusland gesteld heeft. Vind er geen, slechts artikelen met enkele eisen erin. Als daarmee alle eisen gedekt worden dan zal het zeker het alledaagse leven in NAVO lidstaten niet veranderen.
pi_203589205
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
dEr liggen drie pakketten met eisen, vanuit rusland. 1 raakt ons direct en brengt veel instabiliteit voor ons.
pi_203589228
quote:
88s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
sancties over en weer, gas gaat open/dicht, soldaatjes heel de tijd op pad, politici druk in de weer etc.
Zelfde druk als het nu legt op onze manier van leven lijkt me ... nee dat is niet veel nee en dat steekt aan de andere kant van de grens
Als de EU morgen alle sancties jegens Rusland opheft zal Rusland overmorgen hetzelfde doen met hun sancties jegens de EU. Troepenopbouw is onnodig als er gewoon vriendschappelijk handel gevoerd wordt, kost bovendien klauwen vol geld. Zoals ik het zie zal het geen enkele druk op ons leven geven en gaat er helemaal niets veranderen aan hoe wij leven. Hoogstens dat de economie van beide blokken wat meer aantrekt omdat er weer zonder sancties handel gedreven wordt.
pi_203589277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Korenfok het volgende:

Kan je even een overzichtelijk lijstje van die eisen geven? Ik vind enkel artikelen met daarin een aantal eisen vermeld.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 20:09:51 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203589412
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kan je even een overzichtelijk lijstje van die eisen geven? Ik vind enkel artikelen met daarin een aantal eisen vermeld.
quote:
Article 1: the parties should not strengthen their security at the expense of Russia's security;

Article 2: the parties will use multilateral consultations and the NATO-Russia Council to address points of conflict;

Article 3: the parties reaffirm that they do not consider each other as adversaries and maintain a dialogue;

Article 4: the parties shall not deploy military forces and weaponry on the territory of any of the other states in Europe in addition to any forces that were deployed as of May 27, 1997;

Article 5: the parties shall not deploy land-based intermediate- and short-range missiles adjacent to the other parties;

Article 6: all member States of the North Atlantic Treaty Organization commit themselves to refrain from any further enlargement of NATO, including the accession of Ukraine as well as other States;

Article 7: the parties that are member States of the North Atlantic Treaty Organization shall not conduct any military activity on the territory of Ukraine as well as other States in the Eastern Europe, in the South Caucasus and in Central Asia; and

Article 8: the agreement shall not be interpreted as affecting the primary responsibility of the Security Council of the United Nations for maintaining international peace and security.
https://www.intellinews.c(...)t-of-demands-229829/
pi_203589685
quote:
Niets mis mee.
Inwilligen en doorgaan.
pi_203589690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En weer 1 uit het boekje.

Ben jij wel zuiver?
Welk boekje?
Mogen we alleen dingen zeggen uit jouw boekje?
pi_203589727
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Welk boekje?
Mogen we alleen dingen zeggen uit jouw boekje?
Nee het propaganda boekje. Je handelt ze allemaal netjes 1 voor 1 af.
pi_203589735
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee het propaganda boekje. Je handelt ze allemaal netjes 1 voor 1 af.
Ah natuurlijk, want wij doen daar niet aan uiteraard.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 20:18:55 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203589738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Niets mis mee.
Inwilligen en doorgaan.
nee daar gaat Putin simpelweg niet over

daarnaast gaan er nog wat Balkanlanden bijkomen want we hebben nu een gapend gat in de linie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')