laten we het hopenquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat Rusland hopelijk gauw Oekraïne inneemt, al is het maar tot en met Kiev.
Ze staan volledig in hun recht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Laten we totaal iets anders, met totaal iets anders vergelijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe staan ze in hun recht? Waarom mag Oekraïne van jou niet beslissen over hun eigen land?
De redenatie komt over als dat omdat jij je lul over in zou steken, Borsato ook maar even je zus te grazen mag nemen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
laten we het hopenDaarom stel ik voor om eerst deze twee te laten knokken voordat wij NL'ers ons er mee gaan bemoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verses
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Relevante vergelijking. Je geeft aan dat Oekraine niet over het eigen gebied mag beslissen, omdat een heel ander land ook niet zo lief was in het verleden. Een redenatie om te janken natuurlijk, maar het staat je vrij te verduidelijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laten we totaal iets anders, met totaal iets anders vergelijken.
![]()
Oekraïne heeft gewoon niets te zeggen, het is niet anders.
Ze nemen het maar lekker in de aars.
Rusland kan natuurlijk ook gewoon geen gebied annexeren. Jeweetwel, voor de wereldvrede. Zou dat niet veel logischer zijn? Dan gaat Rusland over het Russisch land en Oekraïne over het Oekraïense land...quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omdat het de wereldvrede in gevaar brengt.
Dat is een offer wat Oekraïne als zuiver land, vast wil maken.
We gaan dat geneuzel over ja maar de VS ook verwijderen als het niets meer met de discussie te maken heeft hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En hoe is dit relevant in de discussie over het waarom van sancties en de positie van Rusland?
Je bent in ieder geval eerlijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laten we totaal iets anders, met totaal iets anders vergelijken.
![]()
Oekraïne heeft gewoon niets te zeggen, het is niet anders.
Ze nemen het maar lekker in de aars.
Ik snap ook niet waarom Engeland in WW2 zo hard heeft gevochten om onder het Duitse juk uit te blijven. Voor de wereldvrede was een Westerse overheersing door Duitsland veel beter geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omdat het de wereldvrede in gevaar brengt.
Dat is een offer wat Oekraïne als zuiver land, vast wil maken.
Nou,.... als ik eens ga bekijken wat voor zegenigen die Anglo Saxische mafketels hebben gebracht... uhhhhhhh...geen idee van eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Engeland in WW2 zo hard heeft gevochten om onder het Duitse juk uit te blijven. Voor de wereldvrede was een Westerse overheersing door Duitsland veel beter geweest.
Ik heb fijne joodse buren. Daar ben ik best blij mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nou,.... als ik eens ga bekijken wat voor zegenigen die Anglo Saxische mafketels hebben gebracht... uhhhhhhh...geen idee van eerlijk gezegd.
Dat deed Rusland om zijn eigen veiligheid te kunnen blijven garanderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Rusland kan natuurlijk ook gewoon geen gebied annexeren. Jeweetwel, voor de wereldvrede. Zou dat niet veel logischer zijn? Dan gaat Rusland over het Russisch land en Oekraïne over het Oekraïense land...
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nou,.... als ik eens ga bekijken wat voor zegenigen die Anglo Saxische mafketels hebben gebracht... uhhhhhhh...geen idee van eerlijk gezegd.
Rutte vs Poetin MMA wedstrijd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor om eerst deze twee te laten knokken voordat wij NL'ers ons er mee gaan bemoeien![]()
[ afbeelding ]
Verses
[ afbeelding ]
Nee, niet elk land zou dit doen, want anders zouden wij rusland van de kaart vegen op dit moment. En landen zijn zijn zeker met elkaar bevriend. Zie Poetin en Wit-Rusland, goeie acties toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat deed Rusland om zijn eigen veiligheid te kunnen blijven garanderen.
Als wij daar een grote marine basis hadden gehad en laten we zeggen Oekraïne zou opeens bij Rusland gaan horen, dan namen wij ook gewoon de Krim in.
Elk land zou dat doen gezien we geen vrienden zijn van elkaar.
Dit werkt beide kanten op.
Oneerlijk, Rutte heeft een veel langere reach en is ook nog eens bijna 30 cm langer 🎊quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rutte vs Poetin MMA wedstrijd.
En Putin is een bejaarde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oneerlijk, Rutte heeft een veel langere reach en is ook nog eens bijna 30 cm langer 🎊
ja Rutte kan elke stad in Rusland in 5 10 minuten rakenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oneerlijk, Rutte heeft een veel langere reach en is ook nog eens bijna 30 cm langer 🎊
Met z'n eigen armen!!!1quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja Rutte kan elke stad in Rusland in 5 10 minuten raken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zouden veel "Spätaussiedler" aan de zijde van de rebellen vechten. Ethnische Duitsers uit de SovjetUnie die na de Duitse hereniging terugkeerden naar Duitsland.quote:
Jammer dat pauperkabouter inmiddels al voor lil' kleine staat, het had putin ook niet misstaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |