abonnement Unibet Coolblue
pi_203553204
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:50 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Aanstaande zaterdag de 12e is een grote 'manifestatie' in Den Haag. Helaas kan ik daar niet de hele dag aansluiten maar kom zeker even meedoen.

Nog meer van hier die naar Den Haag gaan zaterdag?
Ik woon in Den Haag dus ik zelf zal er zijn 8-) lees dat er op zondag ook een demo is. Is er dan op beide dagen een demo?

[ Bericht 2% gewijzigd door JediMasterLucia op 07-02-2022 13:50:12 ]
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 7 februari 2022 @ 14:19:03 #52
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203554315
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 7 februari 2022 @ 14:19:47 #53
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203554335
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, de grap is juist dat geen enkel nadelig effect van Covid wordt erkend, maar dat vervolgens alles op het vaccin wordt geschoven.
Ik vind dat best fascinerend.
Toen we geen vaccin hadden werden sterftecijfers weg gewuifd als zijnde mensen met Covid en niet door Covid, en dat de cijfers werden opgeblazen; en anno nu wordt triomfantelijk gepost dat de sterftecijfers door Covid oplopen in bijvoorbeeld Israël...
Opeens is het argument van 2020 niet langer valide.
Het blijft me fascineren hoe dat werkt...
Hoezo triomfantelijk? Dat de cijfers in bijv. Israël de spuigaten uitlopen is toch ook opvallend?

Zijn daar al toe aan shot nummer 4 en er worden dagelijks records gebroken qua cijfers.

Hoe strookt dat met jouw credo dat vaccinatie helpt?

Het argument uit 2020 is ook niet meer valide. Inmiddels hebben veel mensen maar liefst 3 van jouw superspuiten gehad. Dan zou het allemaal beter moeten worden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203554497
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoezo triomfantelijk? Dat de cijfers in bijv. Israël de spuigaten uitlopen is toch ook opvallend?
Dus dan opeens kloppen de cijfers?


quote:
Zijn daar al toe aan shot nummer 4 en er worden dagelijks records gebroken qua cijfers.

Hoe strookt dat met jouw credo dat vaccinatie helpt?

Het argument uit 2020 is ook niet meer valide. Inmiddels hebben veel mensen maar liefst 3 van jouw superspuiten gehad. Dan zou het allemaal beter moeten worden.
Punt is dat het ene moment men er zeker van is dat de cijfers gefingeerd zijn en op het andere moment de cijfers als accuraat bestempelen.
Het is maar net hoe het in het narratief past...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203554658
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, als ongevaccineerden al myocarditis door het vaccin krijgen...
Dan wat?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203554728
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dan wat?
Vul zelf maar in...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 februari 2022 @ 14:37:48 #57
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203554732
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:35 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik woon in Den Haag dus ik zelf zal er zijn 8-) lees dat er op zondag ook een demo is. Is er dan op beide dagen een demo?
Zit volgens mij geen einddatum op, net als in Canada. Als ik geen werk had was ik er ook gebleven.
To BG or not to BG!
pi_203554762
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vul zelf maar in...
:')

Wat flauw.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 7 februari 2022 @ 14:44:52 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203554908
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 7 februari 2022 @ 14:51:40 #60
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203555044
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus dan opeens kloppen de cijfers?
[..]
Punt is dat het ene moment men er zeker van is dat de cijfers gefingeerd zijn en op het andere moment de cijfers als accuraat bestempelen.
Het is maar net hoe het in het narratief past...
Wat ik van de cijfers vind is niet zo relevant in de discussie. Misschien geloof ik er inderdaad geen fuck van.

Maar ik probeer te levelen met jou en over de inhoud te praten. Wat je vervolgens doet is een rookgordijn optrekken door te zeggen dat de cijfers hier 'vermoedelijk' niet kloppen want BNW.

Lastig discussiëren op deze manier nietwaar?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203555189
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat ik van de cijfers vind is niet zo relevant in de discussie. Misschien geloof ik er inderdaad geen fuck van.

Maar ik probeer te levelen met jou en over de inhoud te praten. Wat je vervolgens doet is een rookgordijn optrekken door te zeggen dat de cijfers hier 'vermoedelijk' niet kloppen want BNW.

Lastig discussiëren op deze manier nietwaar?
Ja, da's BNW.
Zodra iets niet in het narratief past is het nep...

Wat Israël betreft: er is meer data nodig dan sterftecijfers om te kunnen bepalen wat er precies aan de hand is.
Daarom klopt de framing die gemaakt wordt niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 februari 2022 @ 15:04:59 #62
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203555249
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, da's BNW.
Zodra iets niet in het narratief past is het nep...

Wat Israël betreft: er is meer data nodig dan sterftecijfers om te kunnen bepalen wat er precies aan de hand is.
Daarom klopt de framing die gemaakt wordt niet.
Maar wat vind je van de cijfers in Israël in relatie tot jouw voorgebakken aanname dat vaccinatie werkt?

Of heb je daarvoor te weinig data tot beschikking?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 7 februari 2022 @ 15:05:19 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203555255
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, de grap is juist dat geen enkel nadelig effect van Covid wordt erkend, maar dat vervolgens alles op het vaccin wordt geschoven.
Ik vind dat best fascinerend.
Toen we geen vaccin hadden werden sterftecijfers weg gewuifd als zijnde mensen met Covid en niet door Covid, en dat de cijfers werden opgeblazen; en anno nu wordt triomfantelijk gepost dat de sterftecijfers door Covid oplopen in bijvoorbeeld Israël...
Opeens is het argument van 2020 niet langer valide.
Het blijft me fascineren hoe dat werkt...
Topic werd aangemaakt en aangekondigd alsof de pest was uitgebroken..
Mensen vielen bij bosjes dood neer en werd aangekondigd HIER als meest dodelijkste ooit.
Topic draaide meer kanten op dan Thierry Baudet in de politiek.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 februari 2022 @ 15:13:16 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203555366
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 12:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet nog eind jaren negentig, toen had je Zapruder als BNW website.
Daar ging men zwaar tekeer tegen de slimme meter, levensgevaarlijk met die gsm straling en zo wist je energieleverancier precies wanneer jij onder de douche stond.
Ik vond dat wel vermakelijk, want ondertussen kwam de smartphone op en die bood veel meer mogelijkheden om mensen hun gedragingen te volgen. Maar was geen enkele weerstand tegen. Zelfde met RFID chip, dat was begin jaren 000 ook een enorm angstbeeld. Ondertussen is hij er nog steeds niet, en weet BIG tech exact wat je doet dankzij Social media, smartphones, tracking chips in auto's, etc. etc...

Nee is er dan de angst voor het Europees persoonsbewijs, alsof de gegevens die daarin samenkomen nu al niet achter de schermen aan elkaar gelinkt kunnen worden...
Ah ja de goede oude tijd..
De opkomst van internet.
Zelfde als dat men hier constant aanhaalt dat de mond gesnoerd word, Facebook fok! En Twitter YouTube man men kan overal van alles neer spuwen.

In de VS is het zelfs nu al zo erg dat de voormalige president gewoon kan schreeuwen dat er fraude is gepleegd en mensen geloven dat op zijn bolle ogen, en nog niet zo lang geleden was het zelfs super populair dat de aarde ineens plat was!

Hell er staat zelfs een enorm miljoenen dure ark van Noah museum in de VS want... Mensen geloven nu gewoon van alles en bewijs er van is gewoon niet meer nodig..

Men twijfelt te veel door alle shitload aan info die er nu gewoon voor de mensen zo super eenvoudig beschikbaar is.


Rampen en schietpartijen ruimte reizen etc etc overal word over getwijfeld vroeger was die twijfel er wat minder en de reden was/is gewoon simpel elke mafklapper kan van alles het internet op pleuren en mensen geloven dit onder het mom van kritische blik.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203555390
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Een samenleving die de jongeren generaties ‘offert’, ter bescherming of in het belang van de ouderen generaties is absoluut gedoemd te falen. Dat is compleet backwards en er zijn een hoop paralellen te trekken met de val van o.a. de romeinen en grieken. Die deden dat namelijk ook.

Ik voorspel echt een opstand van jongere generaties die binnen een aantal jaar de macht gaan proberen over te nemen. Het kan gewoon niet zo zijn dat jongeren blijven boeten voor het onbenul van de oudjes. In Nederland is het parlement gelukkig niet zo oud, maar als je kijkt naar Amerika. Het is toch belachelijk dat een groep van veelal 70+ de dienst uitmaakt en het land de toekomst in leidt.
  maandag 7 februari 2022 @ 15:15:18 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203555394
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:32 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Nappie?
Napoleon die heeft hier zijn broertje aan bestuur gezegd en via hem heel wat regeltjes laten toepassen die we nu nog steeds gebruiken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 februari 2022 @ 15:17:06 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203555426
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:14 schreef unfazed het volgende:

[..]
Een samenleving die de jongeren generaties ‘offert’, ter bescherming of in het belang van de ouderen generaties is absoluut gedoemd te falen. Dat is compleet backwards en er zijn een hoop paralellen te trekken met de val van o.a. de romeinen en grieken. Die deden dat namelijk ook.

Ik voorspel echt een opstand van jongere generaties die binnen een aantal jaar de macht gaan proberen over te nemen. Het kan gewoon niet zo zijn dat jongeren blijven boeten voor het onbenul van de oudjes. In Nederland is het parlement gelukkig niet zo oud, maar als je kijkt naar Amerika. Het is toch belachelijk dat een groep van veelal 70+ de dienst uitmaakt en het land de toekomst in leidt.
Eens en niet alleen de VS ook China Rusland etc etc.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 februari 2022 @ 15:22:18 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203555532
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:14 schreef unfazed het volgende:

[..]
Een samenleving die de jongeren generaties ‘offert’, ter bescherming of in het belang van de ouderen generaties is absoluut gedoemd te falen. Dat is compleet backwards en er zijn een hoop paralellen te trekken met de val van o.a. de romeinen en grieken. Die deden dat namelijk ook.

Ik voorspel echt een opstand van jongere generaties die binnen een aantal jaar de macht gaan proberen over te nemen. Het kan gewoon niet zo zijn dat jongeren blijven boeten voor het onbenul van de oudjes. In Nederland is het parlement gelukkig niet zo oud, maar als je kijkt naar Amerika. Het is toch belachelijk dat een groep van veelal 70+ de dienst uitmaakt en het land de toekomst in leidt.
Het zijn niet de oudjes maar politici die dit als excuus gebruiken. Meeste ouderen willen liever hun laatste jaren slijten in volle omgang met hun kinderen en kleinkinderen, daar leveren ze liever een paar jaar voor in dan zolang mogelijk rekken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203555541
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Wantie het volgende:
Maar waarom dan steeds bevestiging zoeken door allerlei gevolgen exclusief te koppelen aan het vaccin?
Jij doet exact hetzelfde maar omgekeerd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 7 februari 2022 @ 15:31:02 #70
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203555647
weet iemand waar je het aantal testen voor toegang aantallen kunt terug vinden??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203555704
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Het zijn niet de oudjes maar politici die dit als excuus gebruiken. Meeste ouderen willen liever hun laatste jaren slijten in volle omgang met hun kinderen en kleinkinderen, daar leveren ze liever een paar jaar voor in dan zolang mogelijk rekken.
Klopt deels. Ik denk over het algemeen dat je kunt stellen dat de grootste groep die pro-vaccin en pro-lockdowns etc. oudere mensen betreft. Die merken zelf toch niet zo veel van sluiting horeca enzo.

Ik spreek via mijn werk veel mensen van alle leeftijdsgroepen en wat de meeste ouderen wel zeggen is dat ze het zo erg vinden voor de jongeren.

Een andere theorie die ik zelf heb is dat veel ouderen hun hele leven hebben gewerkt onder valse ideeën. Gevoed door materialisme en valse beloftes zoals de heilige graal aan het eind van je leven; pensioen. Als je met pensioen gaat dan heb je alle tijd van de wereld om eindelijk te gaan leven. Even vergeten dat veel mensen dan al zijn opgebrand en verschillende lichamelijke beperkingen hebben die dat in de weg staan.

Ik denk dat de angst voor de dood voornamelijk komt uit het niet geleefd hebben. Als je een vol leven leid en je hart/gevoel volgt dan heb je m.i. meer vrede met de gedachte aan doodgaan. Veel boomers hadden na de 2e wereldoorlog echter niks te willen. Er moest gewerkt worden en veel van de mogelijkheden die er nu zijn, zoals reizen waren er toen niet of voor slechts een beperkte groep. Veel ouderen zijn absoluut jaloers op al de mogelijkheden die jongeren nu hebben.

Mijn tip is dan ook aan iedereen, leef je leven met volle overtuiging. Accepteer de risico’s van het leven en probeer jezelf constant opnieuw uit te vinden.
pi_203556087
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Spijtig dit. Beter schaffen we het OMT af, die zijn niet langer nodig
pi_203556110
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:14 schreef unfazed het volgende:

[..]
Een samenleving die de jongeren generaties ‘offert’, ter bescherming of in het belang van de ouderen generaties is absoluut gedoemd te falen. Dat is compleet backwards en er zijn een hoop paralellen te trekken met de val van o.a. de romeinen en grieken. Die deden dat namelijk ook.

Ik voorspel echt een opstand van jongere generaties die binnen een aantal jaar de macht gaan proberen over te nemen. Het kan gewoon niet zo zijn dat jongeren blijven boeten voor het onbenul van de oudjes. In Nederland is het parlement gelukkig niet zo oud, maar als je kijkt naar Amerika. Het is toch belachelijk dat een groep van veelal 70+ de dienst uitmaakt en het land de toekomst in leidt.
De jongeren zijn voornamelijk druk met het maken van tiktokfilmpjes, het scoren van likes en zich te bedenken wat voor geslacht ze willen zijn.

De macht proberen over te nemen :') moest lachen
pi_203556172
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zit volgens mij geen einddatum op, net als in Canada. Als ik geen werk had was ik er ook gebleven.
Als de truckers blijven volgende week zal de regering vast niet leuk vinden, denk ik
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 7 februari 2022 @ 16:13:53 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203556230
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:36 schreef unfazed het volgende:

[..]
Klopt deels. Ik denk over het algemeen dat je kunt stellen dat de grootste groep die pro-vaccin en pro-lockdowns etc. oudere mensen betreft. Die merken zelf toch niet zo veel van sluiting horeca enzo.

Ik spreek via mijn werk veel mensen van alle leeftijdsgroepen en wat de meeste ouderen wel zeggen is dat ze het zo erg vinden voor de jongeren.

Een andere theorie die ik zelf heb is dat veel ouderen hun hele leven hebben gewerkt onder valse ideeën. Gevoed door materialisme en valse beloftes zoals de heilige graal aan het eind van je leven; pensioen. Als je met pensioen gaat dan heb je alle tijd van de wereld om eindelijk te gaan leven. Even vergeten dat veel mensen dan al zijn opgebrand en verschillende lichamelijke beperkingen hebben die dat in de weg staan.

Ik denk dat de angst voor de dood voornamelijk komt uit het niet geleefd hebben. Als je een vol leven leid en je hart/gevoel volgt dan heb je m.i. meer vrede met de gedachte aan doodgaan. Veel boomers hadden na de 2e wereldoorlog echter niks te willen. Er moest gewerkt worden en veel van de mogelijkheden die er nu zijn, zoals reizen waren er toen niet of voor slechts een beperkte groep. Veel ouderen zijn absoluut jaloers op al de mogelijkheden die jongeren nu hebben.

Mijn tip is dan ook aan iedereen, leef je leven met volle overtuiging. Accepteer de risico’s van het leven en probeer jezelf constant opnieuw uit te vinden.
Ik ben het met je eens. Maar ook als oudjes echt beginnen te kwakkelen, hun leven achteruit gaat en ongemakkelijk wordt is het gros er wel klaar mee hoor ipv proberen tot het uiterste te rekken omdat je zogenaamd niet dood mag gaan. Al die oudjes die zich hebben laten vaccineren laten zich het ook makkelijker aan praten door omgeving denk ik en uit het geloof dat het wel goed zit niet omdat ze per se 90+ willen worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')