Met dit stukje ben ik het met je eens. Als man leg je het altijd af.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat een man het in 95% van de gevallen verliest als de situatie daar is. Daarom, vermijdt die situatie!²
Mijn hemel, ik had vroeger ook zo'n verschrikkelijke adidasbroek met van die drukknopen aan de zijkant. Dat was vroeger heul hip enzo en nu denk je, WAAROMquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 01:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat moet je tegen de dames zeggen niet tegen mij
ik weet wel wat en wel kan en mag op de werkvloer
ik ben zelf zo erg dat ik zelf in mijn woonplaats geen relatie begint omdat het wel eens een toekomstige client van mijn werkgever kan zijn of worden
maar de hele dag naar kleinkinderen verhalen luisteren en mijn man bla bla , en de sexverhalen die ze allemaal beleeft hebben , daar moet je dan wel als mannelijke collega naar luisteren dat ze dit gewoon bij de Koffie automaat staan te vertellen of als je zit te eten gezamenlijk
het gaat me geen reet aan wat een andere in hun prive doet , dat is te veel info waar ik niets aan heb ...
je komt om te werken en niet om vriendjes te maken of je te gedragen als hopeloze vrouw
dus ja ze zijn dus niet geschikt voor het werk en mogen van mij dus de zak krijgen
maar goed ik ben daar misschien wel anders in geworden en ik wil zeker geen emotionele dames op de werkvloer hebben
kom op zeg bij elke klein dingetje als vreselijk moeilijk doen .......
4 maanden bezig om een verhuur goed te krijgen, we hadden een dame hier als gastvrouw op gezet ..... kom die dag binnen dat het zou beginnen , ja sorry ik kan maar even blijven want mijn vriendje ligt op de bank te wachten want die heeft 2 weken vrij ... met andere worden we gaan weer lekker veel sex hebben
de volgende dag kwam ze moe op het werk .. en is niet veel later naar huis gegaan ivm niet lekker voelen ...
Goede zaak toch. Op naar 100%quote:[b]Op maandag 7 februari 2022 11:24 schreef Ik ben er trouwens van overtuigd dat een man het in 95% van de gevallen verliest als de situatie daar is. Daarom, vermijdt die situatie!
Cocaïne is a hell of a drug.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef roos94 het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoeveel smeerlappen er op deze wereld rondlopen. Allemaal seksueel gefrusteerd? Verslaafd? Psychische stoornis? Wat gebeurt er in dat brein?
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Goede zaak toch. Op naar 100%
Is het echt zo lastig om geen vrouwen seksueel lastig te vallen tijdens het werk? Als 100% van de mannen die zich hier schuldig aan maakt hiervoor wordt aangepakt, wat is het probleem?quote:
Eens. 0 tolerance beleid.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is het echt zo lastig om geen vrouwen seksueel lastig te vallen tijdens het werk? Als 100% van de mannen die zich hier schuldig aan maakt hiervoor wordt aangepakt, wat is het probleem?
Ik bedoel eigenlijk dat als een man, hoe rationeel ook, in een verleidelijke situatie komt en de vrouw haar powers in zet. Dan zijn er maar weinigen die dat kunnen weerstaan. Dus de beste oplossing is niet in die situatie komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Goede zaak toch. Op naar 100%
Omdat de man zich niet kan inhouden is het oneerlijk. Echt?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat als een man, hoe rationeel ook, in een verleidelijke situatie komt en de vrouw haar powers in zet. Dan zijn er maar weinigen die dat kunnen weerstaan. Dus de beste oplossing is niet in die situatie komen.
Het is zelfs zo oneerlijk dat als de man, toevallig in een hogere positie, wordt verleidt door een ondergeschikte, hij alsnog fout zit. Terwijl biologie....²
Het is oneerlijk omdat de acties zijn ingezet door de vrouw en de man enkel toehapt.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat de man zich niet kan inhouden is het oneerlijk. Echt?
Dan gaat het om een andere situatie. Overspel is niet fijn voor je vrouw, maar als je op de werkvloer foefelt met collega's of ondergeschikten en alle seksueel betrokkenen vinden dat prima, is er geen grensoverschrijdend probleem en hoef je niet zo publiekelijk aan de kant geschoven te worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat als een man, hoe rationeel ook, in een verleidelijke situatie komt en de vrouw haar powers in zet. Dan zijn er maar weinigen die dat kunnen weerstaan. Dus de beste oplossing is niet in die situatie komen.
Het is zelfs zo oneerlijk dat als de man, toevallig in een hogere positie, wordt verleidt door een ondergeschikte, hij alsnog fout zit. Terwijl biologie....²
Gast, zoek hulp.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is oneerlijk omdat de acties zijn ingezet door de vrouw en de man enkel toehapt.²
Dit dus. Net als bij The Voice, ik hoor nog erg veel mensen die denken dat het gaat om wederzijdse spelletjes, terwijl het hier toch echt gaat om ongewenst gedrag. Ongewenst.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dan gaat het om een andere situatie. Overspel is niet fijn voor je vrouw, maar als je op de werkvloer foefelt met collega's of ondergeschikten en alle seksueel betrokkenen vinden dat prima, is er geen grensoverschrijdend probleem en hoef je niet zo publiekelijk aan de kant geschoven te worden.
Als je als omhoog gevallen manager denkt wel even leuke berichtjes naar die nieuwe stagiair te kunnen sturen mag je wél berispt worden, afhankelijk van de heftigheid van alles.
Daarmee bedoel je flirten neem ik aan? Dan kan je daar toch nog steeds met fatsoen mee omgaanquote:Op maandag 7 februari 2022 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is oneerlijk omdat de acties zijn ingezet door de vrouw en de man enkel toehapt.²
Donder toch op met je victim blaming, ik dacht dat dat hier niet toegestaan werd?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probleem is juist dat hij daar niets bij voelde, de grens opzoeken is veel spannender natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met zoveel poen ga je al helemaal geen hoer neuken. Dan ben je echt zielig. Maar wel dom om achter vrouwen op het werk aan te gaan. Gewoon niet doen.
Volgens de Telegraaf is er geen fysiek contact geweest tussen Overmars en de vrouwen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:39 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap de tactiek van Overmars denk ik wel, hij zocht vrouwen voor om een nieuw elftal Godenzonen te maken
Je moet goed lezen. Ik schets daar een heel ander scenario. Echte slachtoffers kan ik duidelijk over zijn: DADER STRAFFEN, ZO HARD MOGELIJK.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Donder toch op met je victim blaming, ik dacht dat dat hier niet toegestaan werd?
Nee, jij schrijft dat de vrouw haar powers inzet, walgelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet goed lezen. Ik schets daar een heel ander scenario. Echte slachtoffers kan ik duidelijk over zijn: DADER STRAFFEN, ZO HARD MOGELIJK.²
Ja, in algemene zin. Gebeurt dat nooit denk je?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, jij schrijft dat de vrouw haar powers inzet, walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |