quote:
Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef HowardRoark het volgende:[..]
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten.
hier ben ik als Charmeur dus ook erg bang om geworden en ik vermeid nu ook al jaren dit soort dingen
heb er gewoon geen zin in om bij elke ding wat ik zeg of schrijft me tien duizend keer me moeten verantwoorden hoe ik dat weer bedoel .. je word gelijk weer in een hoek getrapt
maar komt er dan een man met zijn tong op zijn schoenen van geilheid ...... oooo wat een lieve man .......
en dan vervolgens 3 dagen later tegen ons soort mannen klagen dat je weer misbruikt ben door de foute man ..... Maar de goede mannen in hun leven zien ze niet staan
soms denk ik wel eens bij dames, ik wou dat je eens echt de verkeerde tegen komt dan zal je wel anders piepen
het is 9 van de 10 keer puur alleen maar voor de aandacht , krijgen ze dit niet op een goede manier , dan gaan ze wel het op een verkeerde manier pakken door zich in een slachtofferrol te gooien
En dan hebben ze weer de aandacht
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."