abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:14:47 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203565437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind het vooral gewoon teringdom. Heb je een model als vrouw, kun je bijna alle vrouwen ter wereld krijgen en dan doe je dit.
.
Ik denk dat dit stiekem wel tegen valt in de praktijk. Marc is klein, dik en lelijk geworden, zijn lichaam is al decennia uit vorm. En een dikke portemonnee is vooral interessant als het een vrijgezelle mannen betreft.
pi_203565452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, sowieso is het hele toontje van zo'n discussie vervelend en irritant. Het klinkt altijd een beetje alsof 's ochtends om 8 uur als de vrouwen komen werken, de jacht begint en er dan geen vrouw nergens op kantoor veilig is.

Dat valt allemaal wel mee.

Ook wordt altijd bij voorbaat al de conclusie getrokken dat er een cultuur heerst waarin het niet gemeld kon worden. Die vrouw waar het vooral om ging stapt blijkbaar liever naar de NRC dan naar een van de twee vertrouwenspersonen, v/d Sar of voor mij part de vrouwelijke CFO of een van de vrouwelijke RvC-leden.

Ben ook weleens loonslaaf geweest lang geleden. En elk bedrijf is anders. Maar de vrouwen die daar op hele hoge posities zaten, die zouden zoiets iets echt in de doofpot hebben gestopt, maar er meteen korte metten mee gemaakt hebben.
Dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 10:19:23 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203565521
quote:

[..]

Ben ook weleens loonslaaf geweest lang geleden. En elk bedrijf is anders. Maar de vrouwen die daar op hele hoge posities zaten, die zouden zoiets iets echt niet in de doofpot hebben gestopt, maar er meteen korte metten mee gemaakt hebben.
Een van de redenen om in de top niet alleen mannetjes te hebben zitten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203565552
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:14 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik denk dat dit stiekem wel tegen valt in de praktijk. Marc is klein, dik en lelijk geworden, zijn lichaam is al decennia uit vorm. En een dikke portemonnee is vooral interessant als het een vrijgezelle mannen betreft.
Als je het doet zoals Marc het nu doet wordt het sowieso lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 10:21:44 ]
pi_203566959
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 06:26 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Niet 100% nee, maar als een oplossing 95% van de gevallen zou kunnen oplossen, moeten we het dan maar niet doen omdat het niet het hele probleem oplost? Ik snap je logica niet helemaal
Lees alles nog eens goed, daarnaast; is (je open deur) ‘als alle mannen zich nou eens gewoon professioneel zou gedragen en sex en werk gescheiden zou houden‘ je oplossing? Volgens mij gedraagt 99% van de mannen zich prima, vrouwen idem.

Zullen we het bij het individu houden in plaats van geslachtbreed? Er zijn bij beide geslachten (helaas) rotte appels. Of vind je ook dat alle Marokkanen crimineel zijn omdat zijn relatief vaker een overtreding begaan?
pi_203567087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef De_Pel het volgende:
Mocht dit inderdaad veel breder binnen de organisatie spelen en hebben ze geprobeerd dit af te kopen, dan kan het haast niet anders dan dat er meer koppen volgen.

Na de talloze eerdere ‘incidenten’ met Labyad, Promes, Nouri, coronareizen, Onana, de vriendjes van Heitinga etc. Zou het ook niet gek zijn als diverse sponsors zich eens achter de oren gaan krabben.

En als de KNVB blijkbaar heel hard hamert op het veilig werken protocol, dan zijn zij eigenlijk ook genoodzaakt om in te grijpen met bijv. Boetes of puntenaftrek.

Zal overigens ook nog wel meer naar boven komen bij meerdere clubs en dat lijkt me een prima zaak 👍🏻
Wat labyad, Promes en Onana in de privesfeer doen heeft Ajax toch weinig mee te maken, of wil je spelers 24/7 intern laten zitten?

Betreffende de sponsoren, net als dat WK in Qatar waar geen een sponsor zijn handen aan wilt branden zeker?

Maar goed, hoop doet leven he.
pi_203567158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:19 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ik kijk er zeker niet naar. Ik hoor af en toe van mijn schoonvader "grappige" anekdotes over dat de mannetjes weer iets over "wijven" gezegd hebben en dan daalt mijn respect nog verder voor de gemiddelde VI kijker.

Niveautje poep en plas humor van de meest sneue plank :')
Oke maar, wat staat er bij jou op ‘s avonds dan? Of mag je geen tv kijken van je partner?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:57:44 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203567223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:54 schreef 7Eleven het volgende:

[..]
Oke maar, wat staat er bij jou op ‘s avonds dan? Of mag je geen tv kijken van je partner?
Je hebt 400 streamingsdiensten en YouTube, er is altijd wel iets boeiends te vinden om te kijken.
Oh.
pi_203567263
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef 7Eleven het volgende:

[..]
Volgens mij gedraagt 99% van de mannen zich prima.
Nou nee. Ik denk dat het percentage mannen dat hetzelfde gedrag als Overmars vertoont minimaal 30 procent is. Er worden op enorme schaal dickpics verstuurd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 12:00:04 ]
pi_203567324
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Je hebt 400 streamingsdiensten en YouTube, er is altijd wel iets boeiends te vinden om te kijken.
Laten we gewoon alles wat als aanstootgevend kan worden ervaren gewoon cancelen, enkel nog steriele staatstv. En absoluut geen gelul meer over ‘wijven’ etc. Hoe durven ze in vredesnaam.
  Forum Admin dinsdag 8 februari 2022 @ 12:03:20 #211
35723 crew  GGMM
pi_203567342
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef 7Eleven het volgende:
Laten we gewoon alles wat als aanstootgevend kan worden ervaren gewoon cancelen
Dat zegt toch niemand. Ze hoeven toch niet te kijken?

Wat is dit voor iets raars
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203567356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nou nee. Ik denk dat het percentage mannen dat hetzelfde gedrag als Overmars vertoont minimaal 30 procent is. Er worden op enorme schaal dickpics verstuurd.
Ik heb geen inzicht in jouw dickpic statistieken, jij zal het wel weten.

Maar mijn punt - waar je aan voorbij gaat - is dat je het individu straft en niet het collectief.

Een makkelijker voorbeeld: als bij een bedrijf 30% van de mannen dickpics rondstuurt, dienen die 30% gestraft te worden of alle mannen want man?
pi_203567395
Vond online deze comment:

quote:
Uit betrouwbare bron is naar voren gekomen dat de dame in kwestie zelf eerst pikante foto’s in lingerie naar Marc stuurde , er word gewacht op aangifte voordat de partij Overmars dit als bewijs gaat aanvoeren, maar dat maakt het niet minder erg dat je in je positie dit schijnt te veroorloven, weg ermee.

De dame in kwestie heeft in de panorama gestaan naakt, ze is een uitzendkracht uit Zwijndrecht die naar Amsterdam is verhuisd, het blad privé komt daar volgende week mee.
Omdat iedereen in dit soort zaken toch alles ongefundeerd naar buiten gooit ben ik wel benieuwd wat hiervan waar is. Zou het allemaal al weer een stuk onschuldiger maken.
pi_203567402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat zegt toch niemand. Ze hoeven toch niet te kijken?

Wat is dit voor iets raars
Als je deze tijd nou had gestoken in even die commentreeks door te lezen? Laat mij je helpen:
‘Ik persoonlijk ben al jaren voorstander van het verwijderen van mannetjes zoals gijp van tv.’ (Gutanoth, die ik later ook quote)

Wat is charcheren? Moet ik het nog verder uitleggen of kom je er zo uit?

Edit; worden al mijn comments nu weer verwijderd? ;(
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:08:24 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203567421
quote:

[..]
Ben je er inmiddels wel mee opgehouden?

Volgens mij is dat een veel te hoog percentage..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203567430
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Lijkt mij ook erg sterk.
pi_203567456
quote:

[..]
Hier schrik ik van.
-nee-
pi_203567457
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je hoort van die influencers dat ze er al honderden ontvangen. En vrijwel elke vrouw van in de 20 er weleens een heeft gekregen dan zal dat niet meevallen.
pi_203567470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als je hoort van die influencers dat ze er al honderden ontvangen. En vrijwel elke vrouw van in de 20 er weleens een heeft gekregen dan zal dat niet meevallen.
De hamvraag; heb jij er wel eens 1 gekregen dan?
pi_203567475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dus dat kleine selecte clubje aandachtshoeren op het internet krijgt heel veel dickpics en dat vind je representatief?
-nee-
pi_203567478
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:04 schreef 7Eleven het volgende:

[..]
Ik heb geen inzicht in jouw dickpic statistieken, jij zal het wel weten.

Maar mijn punt - waar je aan voorbij gaat - is dat je het individu straft en niet het collectief.

Een makkelijker voorbeeld: als bij een bedrijf 30% van de mannen dickpics rondstuurt, dienen die 30% gestraft te worden of alle mannen want man?
Het is een grove schatting op basis van de dingen die je hoort. Het komt in ieder geval op hele grote schaal voor, zie ook de verhalen van Boschker en Vertessen in dit topic. En dan vergeet ik nog De Nooijer een paar jaar geleden.
pi_203567481
Edit.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 12:58:31 ]
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:12:53 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203567492
quote:

[..]
Ja, sowieso is het hele toontje van zo'n discussie vervelend en irritant. Het klinkt altijd een beetje alsof 's ochtends om 8 uur als de vrouwen komen werken, de jacht begint en er dan geen vrouw op kantoor veilig is.

Dat valt allemaal wel mee.

Ook wordt altijd bij voorbaat al de conclusie getrokken dat er een cultuur heerst waarin het niet gemeld kon worden. Die vrouw waar het vooral om ging stapt blijkbaar liever naar de NRC dan naar een van de twee vertrouwenspersonen, v/d Sar of voor mij part de vrouwelijke CFO of een van de vrouwelijke RvC-leden.

Ben ook weleens loonslaaf geweest lang geleden. En elk bedrijf is anders. Maar de vrouwen die daar op hele hoge posities zaten, die zouden zoiets iets echt niet in de doofpot hebben gestopt, maar er meteen korte metten mee gemaakt hebben.
amen
graag op anoniem
pi_203567523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is een grove schatting op basis van de dingen die je hoort. Het komt in ieder geval op hele grote schaal voor, zie ook de verhalen van Boschker en Vertessen in dit topic. En dan vergeet ik nog De Nooijer een paar jaar geleden.
30% lijkt mij wel fors hoor, is het niet een klein clubje serial dm slide dickpiccers?
pi_203567542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef 7Eleven het volgende:

[..]
30% lijkt mij wel fors hoor, is het niet een klein clubje serial dm slide dickpiccers?
Denk dat dit soort video's wel genoeg zeggen. Onder de jeugd komt dit volgens mij extreem veel voor.

Vraag maar eens een gemiddelde studente.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 12:16:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')