Sluit me hierbij volledig aan. Oerdom en misdragen zijn kwalificaties die voor dit soort milde overtredingen op zijn plek zijn, niet extreme woorden als gore viespeuk, aanrander en allerlei andere termen die ik nu lees.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Overmars zich misdragen heeft is duidelijk en het is ook oerdom gedrag, waarschijnlijk veroorzaakt door grootheidswaanzin. Maar ik blijf van mening dat Me2 schimmig is. Als iedereen werk en privé gescheiden zou houden, zouden er nooit relaties ontstaan op de werkvloer en dat gebeurt juist heel vaak.
Het laatste graag.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
"Eén vrouw kreeg een bericht van een speler die voorstelde om met z’n tweeën een hokje op te zoeken."
Gaan we voortaan consequent doen en ook gewoon shows als VI volledig cancellen of lachen we daar met z'n allen dan wel weer keihard om?
Ik persoonlijk ben al jaren voorstander van het verwijderen van mannetjes zoals gijp van tv.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
"Eén vrouw kreeg een bericht van een speler die voorstelde om met z’n tweeën een hokje op te zoeken."
Gaan we voortaan consequent doen en ook gewoon shows als VI volledig cancellen of lachen we daar met z'n allen dan wel weer keihard om? Gijp heeft bijna wekelijks dit soort anekdotes.
Dan spoor je niet helemaal, maar dat wisten we al van je.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben al jaren voorstander van het verwijderen van mannetjes zoals gijp van tv.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan spoor je niet helemaal, maar dat wisten we al van je.
Dan sla je wat mij betreft volledig door.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben al jaren voorstander van het verwijderen van mannetjes zoals gijp van tv.
Foto's van je penis naar ondergeschikten sturen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sluit me hierbij volledig aan. Oerdom en misdragen zijn kwalificaties die voor dit soort milde overtredingen op zijn plek zijn, niet extreme woorden als gore viespeuk, aanrander en allerlei andere termen die ik nu lees.
Omdat er geen enkele reden is om iemand van 'tv te verwijderen' omdat jou die persoon niet helemaal aanstaat. Walgelijk gezeik.quote:
quote:Amateurclub SV Epe schrapt naam Overmars uit jaarlijkse voetbaltoernooi
08 februari 2022 08:40 Laatste update: 28 minuten geleden
12 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
SV Epe heeft besloten het eigen jaarlijkse voetbaltoernooi tijdens Pasen niet meer naar Marc Overmars te vernoemen. Dat doet de amateurclub vanwege het grensoverschrijdend gedrag van de oud-voetballer als directeur voetbalzaken bij Ajax. Ook gaat om die reden de komende editie van het voetbaltoernooi in Epe niet door.
"Wij zijn als club geschrokken van de berichtgeving rond het grensoverschrijdend gedrag van Marc Overmars. Ons medeleven gaat uit naar de slachtoffers van deze ingrijpende gebeurtenissen", schrijft SV Epe maandagavond in een verklaring.
"Het bestuur van SV Epe heeft in het licht van deze ontwikkelingen besloten het Marc Overmars Paastoernooi 2022 niet te laten doorgaan. Zijn naam zal ook in de toekomst niet langer aan het internationale paastoernooi verbonden zijn. Zijn gedragingen passen niet bij de normen en waarden die de club uitdraagt."
Overmars, die in de jeugd als voetballer actief was bij SV Epe, werd zondag ontslagen als directeur voetbalzaken bij Ajax nadat aan het licht was gekomen dat hij zich schuldig had gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag jegens vrouwelijke collega's.
Sinds de zomer van 2012 was Overmars directeur voetbalzaken bij Ajax. Eind vorig jaar verlengde hij zijn contract bij de Amsterdamse club nog tot medio 2026. Het is nog niet bekend wie zijn taken gaat overnemen.
Wie zegt dat ik hem wil verwijderen omdat hij me niet aan staat? Ik vind al die janksmoelen bij RTL boulevard ook een stel kwallen, maar die hoeven niet van de TV van mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat er geen enkele reden is om iemand van 'tv te verwijderen' omdat jou die persoon niet helemaal aanstaat. Walgelijk gezeik.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem wil verwijderen omdat hij me niet aan staat? Ik vind al die janksmoelen bij RTL boulevard ook een stel kwallen, maar die hoeven niet van de TV van mij.
Heel dat zooitje VI mannetjes mogen van mij van TV omdat ze een stel seksistische zwijnen zijn.
Ik kijk er zeker niet naar. Ik hoor af en toe van mijn schoonvader "grappige" anekdotes over dat de mannetjes weer iets over "wijven" gezegd hebben en dan daalt mijn respect nog verder voor de gemiddelde VI kijker.quote:
Ah, van horen zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kijk er zeker niet naar. Ik hoor af en toe van mijn schoonvader "grappige" anecdotes over dat de mannetjes weer iets over "wijven" gezegd hebben en dan daalt mijn respect nog verder voor de gemiddelde VI kijker.
Niveautje poep en plas humor van de meest sneue plank
Jij bent afquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, van horen zeggen.
Donder dan gewoon op met je meninkje. Droevige moraalridder, echt.
Uhm, waar zeg ik dat?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja en als elke man zich gewoon professioneel zou gedragen en sex en werk gescheiden zou houden, zouden domme mongolen zoals jij zulke onzin niet meer kunnen uitkramen. Elke vrouw die het beter heeft gemaakt dan jij heeft zichzelf natuurlijk omhoog geneukt hè
Naam en rugnummer van de speler?quote:'NRC onthult grensoverschrijdende appjes 'geilneef' Overmars, ook Ajax-speler in de fout'
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)ax-speler-in-de-fout
Nee, staat nergens dat elke vrouw die het beter gemaakt heeft dan mij zich omhoog heeft geneukt.quote:
Kjell Scherpenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naam en rugnummer van de speler?
Maar eerlijk, dit is toch niet schokkend? Snap dat de grens wat verlegd is maar dit doen spelers echt al 60 jaar. Vroeger vroegen ze het gewoon op de vrouw af, dat is misschien nog wel intimiderender. (Als we toch in dat soort termen gaan denken.)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kjell ScherpenOp bedrijfsfeestjes pakt 'ie al net zo weinig als in de goal.
Dan ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, staat nergens dat elke vrouw die het beter gemaakt heeft dan mij zich omhoog heeft geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |