Ja en als elke man zich gewoon professioneel zou gedragen en sex en werk gescheiden zou houden, zouden domme mongolen zoals jij zulke onzin niet meer kunnen uitkramen. Elke vrouw die het beter heeft gemaakt dan jij heeft zichzelf natuurlijk omhoog geneukt hèquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Generaliserend. Alsof er geen vrouwen zijn die zich vrijwillig omhoog proberen te neuken. Helene Hendriks
quote:
Dus als een getrouwde man dickpicks en seksueel getinte berichten stuurt naar een vrouw die z'n dochter had kunnen zijn én een lagere positie dan hem heeft in de bedrijfshiërarchie (ongeacht of de vrouw in kwestie dit ongewenst vindt) keur jij niet af?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is voor een vrouw heel makkelijk om uit rancune zaken te openbaren die aanvankelijk niet als ongewenst werden ervaren. Alleen als het 100% wordt opgedrongen en iemand er meteen al last van heeft is bepaald gedrag af te keuren.
Dit inderdaad. Ze zullen het wel proberen te framen als een pure eenmansactie, maar laat de beerput maar open gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]Alsof niemand hier wat van wist. Wat een organisatie.
Kwestie van tijd (dagen/weken) dat andere Nederlandse clubs onderzoeken gaan instellen binnen hun eigen organisatie en dat publiekelijk gaan melden. Ze moeten wel mee nu. Niet meedoen zal als verdacht of fout worden gezien.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te zeggen dat wat er bij Talpa en Ajax gebeurd is bij bijna elk ander bedrijf ook speelt. Kan dus nog een mooie beerput worden...
De moraalridder die weer erg makkelijk getriggerd is. Volgens mij beperken de dingen die jij noemt zich niet tot het mannelijk geslacht.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja en als elke man zich gewoon professioneel zou gedragen en sex en werk gescheiden zou houden, zouden domme mongolen zoals jij zulke onzin niet meer kunnen uitkramen. Elke vrouw die het beter heeft gemaakt dan jij heeft zichzelf natuurlijk omhoog geneukt hè
ik ook had niet zo lang geleden gesprek gehad met een vertrouwenspersoon van de uniquote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te zeggen dat wat er bij Talpa en Ajax gebeurd is bij bijna elk ander bedrijf ook speelt. Kan dus nog een mooie beerput worden...
Niet 100% nee, maar als een oplossing 95% van de gevallen zou kunnen oplossen, moeten we het dan maar niet doen omdat het niet het hele probleem oplost? Ik snap je logica niet helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
De moraalridder die weer erg makkelijk getriggerd is. Volgens mij beperken de dingen die jij noemt zich niet tot het mannelijk geslacht.
Mart maakte dickpics en liet het rolletje vervolgens ontwikkelen bij de Hema. Daarna stuurde hij de fysieke foto's naar vrouwelijke collega's.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:08 schreef Steven_Stil het volgende:
Mart Smeets had in deze tijd elke maand de voorpagina gehaald.
Exit kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:54 schreef Zwansen het volgende:
Exit Van der Sar? Of zou hij blijven zitten?
Dat Overmars zich misdragen heeft is duidelijk en het is ook oerdom gedrag, waarschijnlijk veroorzaakt door grootheidswaanzin. Maar ik blijf van mening dat Me2 schimmig is. Als iedereen werk en privé gescheiden zou houden, zouden er nooit relaties ontstaan op de werkvloer en dat gebeurt juist heel vaak.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja en als elke man zich gewoon professioneel zou gedragen en sex en werk gescheiden zou houden, zouden domme mongolen zoals jij zulke onzin niet meer kunnen uitkramen. Elke vrouw die het beter heeft gemaakt dan jij heeft zichzelf natuurlijk omhoog geneukt hè
Als de vrouw het niet ongewenst vindt, waarom zou je het dan afkeuren? Dat het moreel gezien laakbaar is, is weer wat anders. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Overigens is algemeen bekend dat zulk gedrag onprofessioneel en niet wenselijk is, maar daardoor nog niet meteen Me2-achtig.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus als een getrouwde man dickpicks en seksueel getinte berichten stuurt naar een vrouw die z'n dochter had kunnen zijn én een lagere positie dan hem heeft in de bedrijfshiërarchie (ongeacht of de vrouw in kwestie dit ongewenst vindt) keur jij niet af?
Tuurlijk speelt het op meer plekken. Ik zou het geen beerput noemen maar een hype. Net als na Weinstein ligt de focus even op Me2 maar daarna verslapt de aandacht en verandert er niets.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Als je merkt dat er een klik is met een collega kan je toch op een normale manier vragen of diegene een drankje met je wilt drinken? Daardoor voelt niemand zich onveilig of ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Overmars zich misdragen heeft is duidelijk en het is ook oerdom gedrag, waarschijnlijk veroorzaakt door grootheidswaanzin. Maar ik blijf van mening dat Me2 schimmig is. Als iedereen werk en privé gescheiden zou houden, zouden er nooit relaties ontstaan op de werkvloer en dat gebeurt juist heel vaak.
Overal met een haantjescultuur lijkt het wel. Waar de mannen hun eigen wereldje bouwen waar zij de zonnekoningen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Blijkt straks dat Van der Sar zijn grootste talent was om de beerput jarenlang gesloten te houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef De_Pel het volgende:
Mocht dit inderdaad veel breder binnen de organisatie spelen en hebben ze geprobeerd dit af te kopen, dan kan het haast niet anders dan dat er meer koppen volgen.
Na de talloze eerdere ‘incidenten’ met Labyad, Promes, Nouri, coronareizen, Onana, de vriendjes van Heitinga etc. Zou het ook niet gek zijn als diverse sponsors zich eens achter de oren gaan krabben.
En als de KNVB blijkbaar heel hard hamert op het veilig werken protocol, dan zijn zij eigenlijk ook genoodzaakt om in te grijpen met bijv. Boetes of puntenaftrek.
Zal overigens ook nog wel meer naar boven komen bij meerdere clubs en dat lijkt me een prima zaak 👍🏻
Jij bent echt een debieltje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt het op meer plekken. Ik zou het geen beerput noemen maar een hype. Net als na Weinstein ligt de focus even op Me2 maar daarna verslapt de aandacht en verandert er niets.
Ja, een hype omdat er toch niks verandert op lange termijn. Niet omdat ik zulk gedrag goedkeur.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij bent echt een debieltje.
Er worden aan de lopende band vrouwen misbruikt en geïntimideerd en jij hebt het over een hype :’)
Waarop is het gebaseerd dat er op de lange termijn niks verandert? Er zijn meer dan genoeg maatschappelijke problemen waarin wel duidelijk stappen zijn gezet als je het vergelijkt met XX jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, een hype omdat er toch niks verandert op lange termijn. Niet omdat ik zulk gedrag goedkeur.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef De_Pel het volgende:
Mocht dit inderdaad veel breder binnen de organisatie spelen en hebben ze geprobeerd dit af te kopen, dan kan het haast niet anders dan dat er meer koppen volgen.
Na de talloze eerdere ‘incidenten’ met Labyad, Promes, Nouri, coronareizen, Onana, de vriendjes van Heitinga etc. Zou het ook niet gek zijn als diverse sponsors zich eens achter de oren gaan krabben.
En als de KNVB blijkbaar heel hard hamert op het veilig werken protocol, dan zijn zij eigenlijk ook genoodzaakt om in te grijpen met bijv. Boetes of puntenaftrek.
Zal overigens ook nog wel meer naar boven komen bij meerdere clubs en dat lijkt me een prima zaak 👍🏻
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef De_Pel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |