Is dit niet het wederzijdse? Ik doel meer op de boefjes die het ongevraagd doen en dus strafbaar zijn, dan lijkt 30% mij erg fors.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat dit soort video's wel genoeg zeggen. Onder de jeugd komt dit volgens mij extreem veel voor.
Vraag maar eens een gemiddelde studente.
Deels wederzijds, maar ook een heel groot deel niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:19 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Is dit niet het wederzijdse? Ik doel meer op de boefjes die het ongevraagd doen en dus strafbaar zijn, dan lijkt 30% mij erg fors.
Ik kijk amper reguliere tv, af en toe gamen we samen een beetje, kijken we Netflix, gaan we/ik lekker een avondje in bad of lees ik een fantasy boek of lees ik vakliteratuurquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Oke maar, wat staat er bij jou op ‘s avonds dan? Of mag je geen tv kijken van je partner?
AD spreekt van sociaal totaal onbeholpenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
Marc heeft dus over een langere periode naar een aantal van die vrouwen tientallen dickpics en geile berichten gestuurd zonder dat die vrouwen überhaupt antwoorden
Gaat meer richting psychopaat dan geileneef.
Kan me er eigenlijk nog steeds niks bij voorstellen dat ze dat niet gewoon gemeld hebben bij de vertrouwenspersoon of desnoods 'n hooggeplaatste vrouwelijke medewerker. Daar zijn er wel wat van bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
Marc heeft dus over een langere periode naar een aantal van die vrouwen tientallen dickpics en geile berichten gestuurd zonder dat die vrouwen überhaupt antwoorden
Komt wel over als een totale autist als ik het zo een beetje lees ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bedankt, paquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:24 schreef Joran-Joran het volgende:
De zoon van Overmars loopt sinds vorige maand stage bij Ajax. Die kan zich daar ook niet meer echt vertonen lijkt me![]()
https://nl.linkedin.com/in/frenkie-overmars-218804171
Bizar die profielfoto met je vader op LinkedIn. Totaal kansloos.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:24 schreef Joran-Joran het volgende:
De zoon van Overmars loopt sinds vorige maand stage bij Ajax. Die kan zich daar ook niet meer echt vertonen lijkt me![]()
https://nl.linkedin.com/in/frenkie-overmars-218804171
Even voor de duidelijkheid, ik reageerde op deze stelling:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de vrouw het niet ongewenst vindt, waarom zou je het dan afkeuren? Dat het moreel gezien laakbaar is, is weer wat anders. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Overigens is algemeen bekend dat zulk gedrag onprofessioneel en niet wenselijk is, maar daardoor nog niet meteen Me2-achtig.
Ik ben het er mee eens dat het anders niet Me2-achtig is dan, maar het gedrag is zeker af te keuren.quote:Alleen als het 100% wordt opgedrongen en iemand er meteen al last van heeft is bepaald gedrag af te keuren.
Ze hebben het bij hun direct leidinggevende gemeld, al in 2019. Altijd weggewuifd of in de doofpot gestopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me er eigenlijk nog steeds niks bij voorstellen dat ze dat niet gewoon gemeld hebben bij de vertrouwenspersoon of desnoods 'n hooggeplaatste vrouwelijke medewerker. Daar zijn er wel wat van bij Ajax.
Esma Linnemann is ongesteld volgens mij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sjoerd inmiddels in een Twitterfittie terecht gekomen. Viel ook wel te verwachten als het om dit onderwerp gaat.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Halcon @:Elan
Kan er wel om lachen. Maar het zegt genoeg over het gepolariseerde debat hierover.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Esma Linnemann is ongesteld volgens mij.
Kan er weinig anders van maken van haar reacties.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen. Maar het zegt genoeg over het gepolariseerde debat hierover.
(Dit is overigens een Misogyne reactie van je. Bullebak.)
[ twitter ]
Niets meer dan gespeculeer natuurlijk (wat prima is verder, doen we allemaal wel volgens mij).quote:
Is ook een filmpje van 2 dagen geleden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets meer dan gespeculeer natuurlijk (wat prima is verder, doen we allemaal wel volgens mij).
Je kan nu niet zoveel anders dan afwachten wat die onderzoekjes gaan zeggen, of er moeten toch vrouwen aangifte gaan doen. Zolang dat niet gebeurt blijft het bij wat er nu bekend is; wat vieze appjes met piemels erin. Schandalig, maar verder kan je er niet zoveel mee lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |