abonnement Unibet Coolblue
pi_203603048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Daar zal je nog een kluif aan hebben, al ben ik het met je eens.

Een blik op Videre en wat twitteraccounts en er is weer nieuws.
Debbie (reVrouwlutie) is vrij en heeft last van een stijve middelvinger als andere aluhoedjes haar filmen met de smartphone (want de regering heeft niets beters te doen dan nagelbijtend die filmpjes kijken... :') )
Max is aan het sporten in de gevangenis en heeft Eline vergeven;
Elines boek vordert gestaag;
Ex-soeverein Michel, de Italiaanse Utrechter die de Hardinxveldse middenstand overtuigt van de platte Aarde en de zinloosheid van mondkapjes (modus operandi: uitschelden en zichzelf orerend op camera vastleggen), vindt het zo vermoeiend - zou hij een broodje Mario lusten?
Nieuwe wappie gespot: Rico uit Zutphen, die een gewezen Duitse leider verheerlijkt door zijn arm omhoog te steken en vertelt dat alles andersom is. Verdere onderbouwing ontbreekt.
Klinkt als een slechte soap.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_203604241
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wappen vallen medewerkers op GGD-priklocatie in Heerlen lastig:
https://twitter.com/HET_TRIBUNAAL/status/1491762170304024577

"gEnOciDe oP dE nEdErLaNdSe bEvoLkiNg!!" :')

Zum kotzen dit volk. :r
Dit is ook meteen weer een goed voorbeeld van een antwoord op de vraag waarom we wappies in de gaten houden. Liefde, vrijheid, geen dictatuur in tienvoud naar jullie terug! Dat wordt toch verdomme een mooie docu over een jaar of 10.. aan welke kant stond jij.. Haha. Dat is net zoiets als sommige figuren uit de serie probleemwijken, die hebben ook spijt. Maar dit is 10 keer erger.
pi_203606028
twitter
Patroontje mensen.
anonieme razernist
pi_203606702
Conscience do cost.
pi_203606943
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:57 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]
Klinkt als een slechte soap.
Er zijn genoeg overeenkomsten tussen wappies en soaps:
- sterke verhalen
- alles wordt zo aan elkaar gepraat dat volgers het blijven geloven
- eindeloos rekken
- hoofdzakelijk gezichten in beeld
- veel sensatie
- slecht acteerwerk
- de laatste aflevering staat na het einde der tijden gepland
- personages die al dood en begraven zijn, blijken na een tijd toch nog te leven
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Binnenkort in Waardeloze tijden:
- zal klokkenluider Huig worden opgepakt?
- wordt Max een ander mens en bekeert hij zich tot het jodendom?
- komt Elines boek echt af?
- ontdekt leraar Erik dat de Aarde kubusvormig is en dat 9/11 bijna gelijk staat aan 0,82?
- vindt Mita haar make-up ooit nog terug?
Dit en nog veel meer in ‘s lands enige complotsoap!
pi_203608372
Brussel heeft net als Parijs alvast een verbod op convoy-idioterie. Zou fijn zijn als Nederland daar in meegaat.
De openbare weg is niet de plek om je mening te uitten, het veroorzaakt gevaar. Artikel 5 van de wegenverkeerswet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 11 februari 2022 @ 08:09:54 #232
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_203608421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 08:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brussel heeft net als Parijs alvast een verbod op convoy-idioterie. Zou fijn zijn als Nederland daar in meegaat.
De openbare weg is niet de plek om je mening te uitten, het veroorzaakt gevaar. Artikel 5 van de wegenverkeerswet.
Precies.

https://www.metronieuws.n(...)ngzaam-op-snelwegen/

o|O
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_203609115
Gisteren en eergisteren op Facebook een discussie gehad met een wappie.. Het is echt eng om te zien hoe makkelijk ze vallen voor populisten... totaal geen nuance meer, totaal niet verder kijken wat de populist nu eigenlijk roept en niet inzien dat de populist de gehele context weg laat..

Die wappie demonstranten ook.. allemaal janken dat we iedereen die kritisch is meteen wappie noemen.. Maar dat is dus niet zo want wappies zijn helemaal niet kritisch en slikken de praatjes van de populisten voor zoete koek..

En als het nu maar één populist was... nee het zijn er echt veel.. Waardoor de mensen die overigens echt kritisch zijn op zaken niet meer gehoord worden.. Ze worden gewoon overspoelt door het braaksel van de wappies.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203618646
De petitie-website heeft geen controle op de invoer.
zoals 'captcha', waarbij de gebruiker een handeling moet doen of dat dit onzichtbaar automatisch gaat, om te verifiëren dat het om een echt persoon gaat en niet een computer-script.

Concreet; elke ict'er kan die petitie manipuleren, wil je 100.000 stemmen dan kan dat met 1 computer.

En dat is dan ook gebeurd, je kunt in de data van de "onverdeeld open"-petitie zien dat herhaaldelijk namen gebruikt zijn uit een tabel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:08:21 #235
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203618788
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:59 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Er zijn genoeg overeenkomsten tussen wappies en soaps:
- sterke verhalen
- alles wordt zo aan elkaar gepraat dat volgers het blijven geloven
- eindeloos rekken
- hoofdzakelijk gezichten in beeld
- veel sensatie
- slecht acteerwerk
- de laatste aflevering staat na het einde der tijden gepland
- personages die al dood en begraven zijn, blijken na een tijd toch nog te leven
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Binnenkort in Waardeloze tijden:
- zal klokkenluider Huig worden opgepakt?
- wordt Max een ander mens en bekeert hij zich tot het jodendom?
- komt Elines boek echt af?
- ontdekt leraar Erik dat de Aarde kubusvormig is en dat 9/11 bijna gelijk staat aan 0,82?
- vindt Mita haar make-up ooit nog terug?
Dit en nog veel meer in ‘s lands enige complotsoap!
Zolang er geen Cliffhangers zijn maakt Joop er geen Soap van.
pi_203619082
NY Times had wel een interessante podcast over misinformatie in het algemaan
quote:
A Movement to Fight Misinformation …With Misinformation
A parody conspiracy theory called Birds Aren’t Real has spread widely online, aiming to puncture misinformation using absurdism. Could that work?

https://www.nytimes.com/2(...)irds-arent-real.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203619424
Het maakt niet uit wie er minister van volksgezondheid is, hij of zij is de sjaak op dit moment.
omdat minister Kuipers aangaf even niet te weten wat de duur van quarantaine is, begaat de minister volgens de Telegraaf een 'blunder'....

Dit zegt zo veel. Een minister die eerlijk aangeeft even iets niet uit het hoofd te weten komt daar eerlijk voor uit.
Alles moet maar snel en hip. Iemand die wilt nadenken voor er iets gezegd wordt, daar is bij de Telegraaf kennelijk geen ruimte voor.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:56:58 #238
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:58:54 #239
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203619565
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
De petitie-website heeft geen controle op de invoer.
zoals 'captcha', waarbij de gebruiker een handeling moet doen of dat dit onzichtbaar automatisch gaat, om te verifiëren dat het om een echt persoon gaat en niet een computer-script.

Concreet; elke ict'er kan die petitie manipuleren, wil je 100.000 stemmen dan kan dat met 1 computer.

En dat is dan ook gebeurd, je kunt in de data van de "onverdeeld open"-petitie zien dat herhaaldelijk namen gebruikt zijn uit een tabel.
Yup, probeerde ik ook al uit te leggen aan iemand maar toen had ik het weer gedaan... :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 08:36:20 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203623995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:56 schreef AchJa het volgende:
Ik zag net op het journaal beelden uit Franrijk... Leek meer op een reguliere zwarte zaterdag met al die campers, caravans en vouwwagens... :')
Dat is het eerste wat ik dacht ja :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 08:37:33 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203624004
:')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 12 februari 2022 @ 08:37:36 #242
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 08:38:32 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203624011
De EiSeN

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203624298
Donzige Dona is al weer aan het "strijden" :+ Ben benieuwd wat het gaat worden dit weekend...

Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 09:12:38 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203624363
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203624415
VVS Westland is er ook

https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/660597645085056

Het wordt streamer galore vandaag _O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 09:19:18 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203624472
Waar blijft de politie? Gewoon kentekens noteren. Makkelijker kan niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203624502
quote:
84s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Starhopper het volgende:
Waar blijft de politie? Gewoon kentekens noteren. Makkelijker kan niet.
Lekker alles in beslag nemen en hoppa in de verkoop bij de Domeinen.. :W
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 09:21:39 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203624510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:20 schreef spoilert het volgende:

[..]
Lekker alles in beslag nemen en hoppa in de verkoop bij de Domeinen.. :W
Ja :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 12 februari 2022 @ 09:22:54 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203624527
Vader met kind: vanavond weer thuis. En net eentje: maandag weer aan het werk.

Ze blijven dus niet lang :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')