SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het wel gezellig weer, want ik hoef niet naar buiten
Iets beter weer en je moet naar buiten of wat?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mooi contrast met gisteren welquote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets beter weer en je moet naar buiten of wat?
Ben je een kip?
Ik heb gewoon niets afgesproken waardoor ik naar buiten moetquote:
Gisteren was het wel mooi weer, maar de wind maakte het best koud.quote:
Skileraar is wel zo'n beroep voor foute mannetjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow dan heb je een goede rechtse
https://www.ad.nl/buitenl(...)kenhuis-in~a6da630d/
Misschien waaien ze wel van de Erasmusbrug af.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag grote wappie demo zijn in rotterdam. benieuwd of die stakkers komen met dit weer :p
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag grote wappie demo zijn in rotterdam. benieuwd of die stakkers komen met dit weer :p
Om extra hard van die brug af te waaien?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?
zijn we gelijk van het probleem afquote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?
Die komt normaal op zijn traktor ook vast niemand tegen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb gisteren met een oude kennis in de kroeg gezeten, totaal wappie geworden.
Had nog nooit een mondkapje op gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |