abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 februari 2022 @ 11:54:54 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_203567160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:42 schreef Roellie80 het volgende:
Mijn BTC staat al maanden vast op crypto.com tegen 6.75% apy. De rente gebruik ik voor de dagelijkse boodschappen, en i.c.m. de debitkaart krijg ik hier dan weer 3% cashback op.

Ik vind dat mensen onderschatten hoe lastig HODL is. Voor mij is het locken van BTC een goede manier me te beschermen tegen impuls acties :)
Jij snapt het _O_ Bij mij is het CRO ipv BTC maar idd hetzelfde. Koop vrijwel alles met mijn cc van de wekelijkse staking rewards. Alles wat over is gaat extra naar staking
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_203567266
@Roellie80

Ah nice! Jij hebt de Royal Indigo of Jade Green card? Dat is incl cash back op Netflix en Spotify, ook nice.

Vind het alleen nog wel een ding om ¤3500 aan CRO vast te zetten daarvoor hoor ...

[ Bericht 11% gewijzigd door DonGorgon op 08-02-2022 12:19:00 ]
pi_203567386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:19 schreef Coelho het volgende:
Waarom stijgen mijn alts langzamer dan BTC, maar dalen ze wel sneller? :+
Omdat Bitcoin
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203567703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef DonGorgon het volgende:
Ah nice! Jij hebt de Royal Indigo of Jade Green card? Dat is incl cash back op Netflix en Spotify, ook nice.

Vind het alleen nog wel een ding om ¤3500 aan CRO vast te zetten daarvoor hoor ...
Ja, ik was met die cashback kaarten een aardige pionier. Daar ben ik 2 jaar geleden al mee begonnen.

Ik heb toen bij crypro.com onder hele andere voorwaarden (10k CRO omgerekend ¤500) deze kaart besteld. En dat was voor de fun omdat ik toen nog een andere kaart gebruikte.

Ik gebruik deze kaart nu ongeveer een jaar. In deze periode voor ¤750 aan cashback gekregen. Dan nog wat rente dus op Bitcoin. En wat refferals.

En als bonus, toen CRO op ¤0.70 stond het contract stopgezegd. Direct weer voor ¤3500 aan CRO gelocked. En ¤3500 gecashed.

Makkelijk geld zal je denken. Maar je moet wel geduld hebben. En dat is toch lastiger dan de meeste denken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2022 12:25:52 ]
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:30:19 #105
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203567883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Sommige coins, waaronder BNB, zijn tijdelijk (?) niet mogelijk om te verplaatsen van Bitvavo naar een andere wallet.
is wel permanent tijdelijk dan want dit kon een jaar geleden ook al tijdelijk niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:52 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Exact hetzelfde hier... Deze opleving, die al in het weekend begonnen is voor het nieuws van KPMG canada van gister wat eea tot zekere hoogte kan verklaren, blijft vrij vreemd en ik kijk het even aan
mooi te horen dat ik er niet alleen in sta. Begon al te twijfelen of het misschien dan toch aan mijzelf lag. :P
Man of Steal.
pi_203567932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Sommige coins, waaronder BNB, zijn tijdelijk (?) niet mogelijk om te verplaatsen van Bitvavo naar een andere wallet.
Ach so, dan omzetten naar een coin waar het wel mee kan :)
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:33:01 #107
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203567957
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:46 schreef fathank het volgende:
een beetje interessant doen met je voorspellingen maar nog niet eens weten hoe je je geld op plaats van bestemming moet krijgen

(lol)
"Interessant doen" haha de waarheid is soms hard voor sommigen.

En dat je ook denkt dat het "interessant doen" is echt waarom wat win ik daarmee. We zien het volgende week wel of dit een scam pump was of een echte. Tevens slaat het nergens op wat je zegt want het gaat over iets anders. En het komt omdat FTX instant-sepa (tijdelijk) heeft uitgezet en mijn andere vraag is waarom bitvavo al een jaar geen BNB transacties toestaat.
Man of Steal.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:36:19 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_203568079
Zo hard roepen dat alles in elkaar gaat storten dat je altcoins gaat inkopen _O_ Meester trader at work
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_203568113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:33 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
"Interessant doen" haha de waarheid is soms hard voor sommigen.

En dat je ook denkt dat het "interessant doen" is echt waarom wat win ik daarmee. We zien het volgende week wel of dit een scam pump was of een echte. Tevens slaat het nergens op wat je zegt want het gaat over iets anders. En het komt omdat FTX instant-sepa (tijdelijk) heeft uitgezet en mijn andere vraag is waarom bitvavo al een jaar geen BNB transacties toestaat.
Ondersteund Bitvavo überhaupt wel BSC coins?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:39:12 #110
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203568161
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Zo hard roepen dat alles in elkaar gaat storten dat je altcoins gaat inkopen _O_ Meester trader at work
Ik ga helemaal niks kopen. Moest zeggen ik zat even te denken om een week met de (scam)pump mee te zeilen maar ik ga daar niet aan doen want dat is inderdaad onverstandig omdat het waarschijnlijk een bullshit pump is. Bitcoin staat gewoon te hoog nu. Beter gewoon afwachten. Geduld wordt beloont. Tenzij je inderdaad denkt dat we nooit meet onder de $40k gaan maar daar is geen reden voor.

Verder zullen we het nog wel zien met je master trader opmerking. Dit riekt naar scam pump. En het wordt weer genieten als we dus inderdaad gewoon inzakken volgende week dus we gaan het zien.
Man of Steal.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:40:03 #111
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203568179
Verder moeten jullie eens verder kijken dan je neus lang is. Ja dit is de grootste rebounce sinds de November crash. Maar het gaat nooit in een rechte lijn naar beneden. Altijd trapsgewijs. En ook al is dit de grootste traptrede, $43k is nog steeds een stuk lager dan $69k. Dus denk daar eerst maar eens aan voor je zelf "interessant gaat doen"
Man of Steal.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:47:14 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_203568399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:39 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik ga helemaal niks kopen. Moest zeggen ik zat even te denken om een week met de (scam)pump mee te zeilen maar ik ga daar niet aan doen want dat is inderdaad onverstandig omdat het waarschijnlijk een bullshit pump is. Bitcoin staat gewoon te hoog nu. Beter gewoon afwachten. Geduld wordt beloont. Tenzij je inderdaad denkt dat we nooit meet onder de $40k gaan maar daar is geen reden voor.

Verder zullen we het nog wel zien met je master trader opmerking. Dit riekt naar scam pump. En het wordt weer genieten als we dus inderdaad gewoon inzakken volgende week dus we gaan het zien.
Meester trader _O_

Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:49:08 #113
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203568457
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Meester trader _O_

[ afbeelding ]
DM openbaar maken, ban

ik had wel gelijk het was max $42k, paar dagen
Man of Steal.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:04:11 #114
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203568764
Zullen we anders wedje leggen?

Laten we gewoon de pleister eraf trekken.

- Als we voor eind februari boven de $50k gaan, verwijder ik m'n account (of je mag me bannen).
- Als we voor eind februari onder de $30k gaan, word ik mod op dit forum (gedraag me wel representatief vanaf dan).

(Note we zitten dichterbij de $50k dan $30k, dus in jullie voordeel)

Laat zien dat je ballen hebt dan flikkertjes. Put your internet-rep where your (lack of) money is.
Man of Steal.
  Forum Admin dinsdag 8 februari 2022 @ 13:09:29 #115
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_203568856
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:04 schreef SuperNeger het volgende:
Zullen we anders wedje leggen?

Laten we gewoon de pleister eraf trekken.

- Als we voor eind februari boven de $50k gaan, verwijder ik m'n account (of je mag me bannen).
- Als we voor eind februari onder de $30k gaan, word ik mod op dit forum (gedraag me wel representatief vanaf dan).

(Note we zitten dichterbij de $50k dan $30k, dus in jullie voordeel)

Laat zien dat je ballen hebt dan flikkertjes. Put your internet-rep where your (lack of) money is.
Ik ga over de mods en de bans. (en ik wed daar niet over).

Er staat er een duidelijke topicpointer om de informatie van dit topic niet als financieel advies te gebruiken. Verder mag een ieder zijn mening geven over van alles wat cryptocoin gerelateerd is, maar bedenk wel des te minder ruimte je laat voor nuancering dat anderen je daar dan wel fijntjes op zullen wijzen als je glazen bol hapert.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:12:32 #116
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203568908
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Ik ga over de mods en de bans. (en ik wed daar niet over).

Er staat er een duidelijke topicpointer om de informatie van dit topic niet als financieel advies te gebruiken. Verder mag een ieder zijn mening geven over van alles wat cryptocoin gerelateerd is, maar bedenk wel des te minder ruimte je laat voor nuancering dat anderen je daar dan wel fijntjes op zullen wijzen als je glazen bol hapert.
Mijn weddenschap ging meer over de users die het nodig vonden mij persoonlijk aan te vallen elke keer omdat mijn mening bearish is i.p.v. bullish. Dus ik dacht ik geef ze een kans om van me af te zijn omdat ze het blijkbaar veel beter weten dan ik.

Ok dan doen we zo:

- Als we voor eind februari boven de $50k gaan, verwijder ik m'n account vrijwillig.
- Als we voor eind februari onder de $30k gaan, mag ik alleen nog maar aangesproken worden met termen zoals Meester, Koning, God, enzovoort.

Akkoord? @Rossdale @Roellie80 @fathank
Man of Steal.
  Forum Admin dinsdag 8 februari 2022 @ 13:14:50 #117
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_203568954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Mijn weddenschap ging meer over de users die het nodig vonden mij persoonlijk aan te vallen elke keer omdat mijn mening bearish is i.p.v. bullish. Dus ik dacht ik geef ze een kans om van me af te zijn omdat ze het blijkbaar veel beter weten dan ik.

Ok dan doen we zo:

- Als we voor eind februari boven de $50k gaan, verwijder ik m'n account vrijwillig.
- Als we voor eind februari onder de $30k gaan, mag ik alleen nog maar aangesproken worden met termen zoals Meester, Koning, God, enzovoort.

Akkoord?
Punt 1 is zonde, maar doe wat je niet laten kan.
Punt 2 zal je met individuele users moeten afspreken die de weddenschap aangaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:15:26 #118
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203568968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:14 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Punt 1 is zonde, maar doe wat je niet laten kan.
Punt 2 zal je met individuele users moeten afspreken die de weddenschap aangaan.
Zonde O+
@Rossdale @Roellie80 @fathank
Man of Steal.
pi_203569026
Wat een kinderachtig gedoe zeg :')
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:21:06 #120
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203569057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe zeg :')
Eens. Slaat nergens op om mensen persoonlijk aan te vallen omdat zij bullish of bearish zijn. Je moet gewoon je bevindingen/meningen/voorspelling delen en verwijten zoals "interessant doen" achterwegen laten want dat voegt niks toe. Als je iemand persoonlijk wilt benaderen stuur je maar lekker een DM.

Als je het niet eens bent, reageer dan gewoon normaal. Zeg dingen zoals "nou ik denk het niet omdat X en Y enzovoort". Maar dat persoonlijke gedoe is gewoon toxic
Man of Steal.
pi_203569089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Mijn weddenschap ging meer over de users die het nodig vonden mij persoonlijk aan te vallen elke keer omdat mijn mening bearish is i.p.v. bullish.
Je leest niet. Ik heb je gezegd dat ik het onverstandig vind prijsvoorspellingen te doen omdat niemand in de toekomst kan kijken. En dat dit gevaarlijk is omdat de minder ervaren mensen hier door laten beïnvloeden. Dat geld voor zowel bullish als bearish.

Verdoe je tijd toch niet de hele tijd met je glazen bol. deel informatie, en ga de discussie aan met mensen. Laat de koers lekker z'n ding doen.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:26:50 #122
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203569115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:24 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je leest niet. Ik heb je gezegd dat ik het onverstandig vind prijsvoorspellingen te doen omdat niemand in de toekomst kan kijken. En dat dit gevaarlijk is omdat de minder ervaren mensen hier door laten beïnvloeden. Dat geld voor zowel bullish als bearish.

Verdoe je tijd toch niet de hele tijd met je glazen bol. deel informatie, en ga de discussie aan met mensen. Laat de koers lekker z'n ding doen.
Toch gaat er heel wat geld om in deze prijsvoorspellingen op Wall Street en zo. Nu zijn wij natuurlijk geen Wolves of Wallstreet, maar dat je niet eens mag speculeren of je mening mag delen wat je denkt wat het gaat doen vind ik onzin. Dat is toch uiteindelijk waar 99% het voor doet. Financieel gewin.

Je kan mensen ook te veel beschermen. De disclaimer is duidelijk genoeg. Sowieso is investeren risicovol en in crypto al helemaal. Je moet alles met een korrel zout nemen.
Man of Steal.
pi_203569191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:26 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Toch gaat er heel wat geld om in deze prijsvoorspellingen op Wall Street en zo. Nu zijn wij natuurlijk geen Wolves of Wallstreet, maar dat je niet eens mag speculeren of je mening mag delen wat je denkt wat het gaat doen vind ik onzin. Dat is toch uiteindelijk waar 99% het voor doet. Financieel gewin.
Ik denk dat je crypto op grofweg 2 verschillende manieren kan bekijken.

1. Je wilt traden. Zoals de wallstreet boys. Dan maakt het geen klap uit welke asset je koopt/verkoopt. Je doet dit op basis van charts. Lees je in over volume, de bollinger bands, RSI, fibonacci etc. Dit gaat meestal over een korte termijn.

2. Je wilt investeren. Hier is de keuze tussen de asset juist alles bepalend. Verdiep je in het project en bepaal voor jezelf of je denkt dat deze asset meer waard zal worden. Dit gaat over een veel langere termijn.

Naar mijn gevoel haal jij deze door elkaar. Je wilt op basis van fundamentals een koersbepaling doen op een middellange termijn. En waarom? Omdat het een eerdere cycle ook zo ging is dan je antwoord. Ik heb in alle andere cycles een mooie blowoff top gezien. Maar nu nog niet. Misschien is niet elke cycle een exacte kopie van de vorige?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:45:22 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203569309
Hahahahaha deze man

ben jij een nageboorte van edraket?

zullen we anders 2 btc inzetten?

Waarom open je geen twitteraccount waar je je eigen waarheden kan verkondigen. Dat is namelijk het enige wat je wil horen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 februari 2022 @ 13:45:58 #125
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203569314
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik denk dat je crypto op grofweg 2 verschillende manieren kan bekijken.

1. Je wilt traden. Zoals de wallstreet boys. Dan maakt het geen klap uit welke asset je koopt/verkoopt. Je doet dit op basis van charts. Lees je in over volume, de bollinger bands, RSI, fibonacci etc. Dit gaat meestal over een korte termijn.

2. Je wilt investeren. Hier is de keuze tussen de asset juist alles bepalend. Verdiep je in het project en bepaal voor jezelf of je denkt dat deze asset meer waard zal worden. Dit gaat over een veel langere termijn.

Naar mijn gevoel haal jij deze door elkaar. Je wilt op basis van fundamentals een koersbepaling doen op een middellange termijn. En waarom? Omdat het een eerdere cycle ook zo ging is dan je antwoord. Ik heb in alle andere cycles een mooie blowoff top gezien. Maar nu nog niet. Misschien is niet elke cycle een exacte kopie van de vorige?
Voor mij is het niet allemaal zo zwart-wit dat je moet kiezen.

De meeste kopen bitcoin of welke andere cryptocurrency omdat het in waarde toeneemt. Als het meer waard is verkopen ze het weer voor fiat (tenzij ze het zo lang vasthouden dat ze direct met crypto kunnen betalen voor hun nieuwe auto etc).

Verder is zeker niet elke cycle een 1:1 kopie. De geschiedenis herhaalt zich niet, maar het rijmt wel vaak. Er zijn zeker een hoop dingen hetzelfde in de afgelopen cycles (waaronder die 80% drop dat ik liet zien in één van mijn eerdere posts). Nu hadden we een double top i.p.v. een blowoff top omdat vorig jaar Tesla de markt zwaar aan het manipuleren was. Dat is duidelijk te zijn aan de timing van hun tweets en timing van de grafiek. Als Tesla z'n mond had gehouden dan hadden we denk ik wel gewoon $100k in November gehaald.

Maar goed, not financial advice only my opinion blablabla.
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')