SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
no neeeed to mooove...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
@:dud0r maar ik hou wel van je. Soort van.
Die gammele dingen heb ik geloof ik nog nooit gepakt daar, eigenlijk alleen een karretje of zo'n platte karquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Het was een gele kar die je achter je aan hoort te trekken. Hoge boodschappenkar. Boekenfestijn-flashbacks.
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
@:dud0r maar ik hou wel van je. Soort van.
Ja die mag inderdaad niet mee. Dan snap ik het probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Het was een gele kar die je achter je aan hoort te trekken. Hoge boodschappenkar. Boekenfestijn-flashbacks.
Zo'n ding?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar die mogen ook niet mee het parkeerterrein op. Staan van die paaltjes om de uitgangquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gammele dingen heb ik geloof ik nog nooit gepakt daar, eigenlijk alleen een karretje of zo'n platte kar
Jawel hoor? Althans in Breda welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die mogen ook niet mee het parkeerterrein op. Staan van die paaltjes om de uitgang
Snap nu wel waarom jij die spekjes met chocolade lekker vind als je broek op je enkels valt met zulk weerquote:
Spekjes met chocoladequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap nu wel waarom jij die spekjes met chocolade lekker vind als je broek op je enkels valt met zulk weer
Ik ook niet, ze hebben daar geen antiekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gammelheid. Ik kom nooit bij de ikea
Spaans hoerenweerquote:
cola is op, heb nog wel een glas vleesjusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
wie wil er nog een blikje cola voor mij pakken?
Rol zelf naar de koelkast luibalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
wie wil er nog een blikje cola voor mij pakken?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cola is op, heb nog wel een glas vleesjus
Volgens mij hoef je er hier niet eens een muntje in te stoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Ikea Delft heeft last van karretjestuig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |