Het zal de diepte van 30 meter ook wel zijn, die put zal ook wel niet recht naar beneden zijn. Dan heb je nog het gevaar van instorten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat leg je toch ook niet uit aan een vis als je vist of wel? Dat was meer het idee.
Bedoelde dat sommige mods hier op FOK de moeite niet waard/te saai zijn voor mij daarvoorquote:
Ja dat bedoelde ik ook met ik zal wel te simpel denken. Ik word er gewoon boos van dat 'we' in 2022 zoiets niet kunnen fixen. Kinderen en dieren raken mij altijd extra hard als die wat overkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal de diepte van 30 meter ook wel zijn, die put zal ook wel niet recht naar beneden zijn. Dan heb je nog het gevaar van instorten.
Heb je weer je rebelse uurtje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bedoelde dat sommige mods hier op FOK de moeite niet waard/te saai zijn voor mij daarvoor
Ik denk dat we haar maar even moeten aanpakken.quote:
Ik dacht naar je bed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:26 schreef Sestra666 het volgende:
Ik ga wel weer naar de burenBB cos
Ik ben altijd recalcitrantquote:
Oh jeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we haar maar even moeten aanpakken.
Hier is het nat buiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
En bij beetje warmte in de winter krijg je vies weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FranticDJZonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:28 schreef Haags het volgende:
Weet je welke Marokkaan nu ook diep in de put zit?een 7+ op de schaal van @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:franticdj
Dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd recalcitranthahaha
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet voorstellen.
Ik kijk wel beter uit, enig idee hoe gevaarlijk dat mens is?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we haar maar even moeten aanpakken.
Welnee, stiekem ben je een schatje met een attitude.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd recalcitranthahaha
Niet alleen dat, ik zag net twee containers langskomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Het land wordt goed bevochtigd deze dagen. Hoop dat ze hun bek houwe in de zomer over droogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |