Gelukkig zit ik niet in de stichting onjuist spatiegebruik, anders was ik woedend door de straten naar jou toe aan het marcheren met mijn kameradenquote:
Denk een man, ff uitpuzzelen hoe die werktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe vrouw in huis?
Nou gelukkig maar datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet in de stichting onjuist spatiegebruik, anders was ik woedend door de straten naar jou toe aan het marcheren met mijn kameraden
Zit tegenwoordig hele gebruiksaanwijzing bij.. net een ikea meubelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk een man, ff uitpuzzelen hoe die werkt
Niet per ongeluk de woningbouwopgave binnen gekregen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig hele gebruiksaanwijzing bij.. net een ikea meubel
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per ongeluk de woningbouwopgave binnen gekregen?
Ja en dan zijn er altijd een stuk of wat moertjes en schroefjes die niet passenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig hele gebruiksaanwijzing bij.. net een ikea meubel
Of je pakt de verkeerdequote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan zijn er altijd een stuk of wat moertjes en schroefjes die niet passen
Ja en ruilen kan niet meer, geen garantie bij aankoopquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ruilen kan niet meer, geen garantie bij aankoop
Zeker voor in je keuken is dat een flink formaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Keukenspulletjes zijn weer kompleet, ik heb even gekeken maar een tv van 65 inch is echt groot en ik heb mijzelf getrakteerd op een fles lekkere whiskey.
Woudjequote:
Ik geloof dat mijn bed net iets groter is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker voor in je keuken is dat een flink formaat
50inch is ook groot genoegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Keukenspulletjes zijn weer kompleet, ik heb even gekeken maar een tv van 65 inch is echt groot en ik heb mijzelf getrakteerd op een fles lekkere whiskey.
We hebben hooi nog wel over een TV?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |