abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 5 maart 2022 @ 07:17:42 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203948769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 00:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik zie eigenlijk liever een staatsman dan John Stewart.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die popiejopies, vastgoedproleten of hadjememaars hebben niks in de politiek te zoeken, of ze nu van rechts of van links komen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_203948821
Nou ja, was Al Franken zo slecht dan?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203948964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 07:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die popiejopies, vastgoedproleten of hadjememaars hebben niks in de politiek te zoeken, of ze nu van rechts of van links komen.
Inderdaad

Ik vind Stewart echt goed als iemand die kritisch is naar de maatschappij en opkomt voor de rechten van de 9/11 slachtoffers. Hij zou het ook wel prima doen als gepassioneerd leider van een land met kortere lijntjes.

Maar in tijden als deze hebben we een president nodig met enorme bestuurskundige en politieke ervaring. Dan imho nog liever een Schwarzenegger die bewezen heeft ook politiek gezien capabel te zijn.
pi_203949133
President? Running for office betekent niet meteen dat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 5 maart 2022 @ 09:14:34 #280
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203949323
Van al die populistische schijnpolitici worden we niet wijzer. Bovendien zijn ze echt niet zo democratisch als ze zich profileren. Ze gebruiken onvrede in de maatschappij als wapen om aan de macht te geraken. En hebben ze dit, dan komen de onvermijdelijke politieke taken die bij die functie horen. Als deze populisten ervaring hebben met bestuurszaken, dan zitten ze de rit uit. Hebben ze dit niet en is hun politieke of diplomatische ervaring nihil dan proberen ze met allerlei kunstgrepen aan de macht te blijven. Mediacontrole, maskering van interne overtredingen, liegen. Het zijn allemaal tekenen dat ze de hun werk niet aankunnen. Moord en brand schreeuwen over je opponent kan dit niet verdoezelen. Een liter dure parfum kan de stank wanneer iemand zichzelf bezoedeld hebt niet wegnemen. Trump probeert tijd te winnen, Putin begint een oorlog, Rutte probeert alles weg te grimlachen of te verpatsen, Baudet en Wilders verslijten hun vingers omdat ze continu aan het wijzen zijn. Het is allemaal hetzelfde. Onkunde.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 05-03-2022 09:23:13 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:34:30 #281
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_203954318
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 02:27 schreef klappernootopreis het volgende:
Op het moment bestoken de Russische troepen een nucleaire centrale met mortieren. De kans op een grotere ramp dan chernobil is levensgroot aanwezig. Zijn er nog users die denken dat Putin een redelijke oorlog voert?
Sommige mensen zijn gewoon niet zo slim. :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:17:36 #282
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203955894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:34 schreef martijnde3de het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet zo slim. :P
Helaas niet. Een beetje fatsoenlijke republikein zou zonder meer in zee zijn gegaan met de aanpak van Biden. Helaas zijn de meesten door Trump geselecteerd. En dan ben je geen republikein meer, maar een populist.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_203955973
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Helaas niet. Een beetje fatsoenlijke republikein zou zonder meer in zee zijn gegaan met de aanpak van Biden. Helaas zijn de meesten door Trump geselecteerd. En dan ben je geen republikein meer, maar een populist.
Ik denk dat dit echt een foute redenatie is. Trump is niet de oorzaak, maar slechts een symptoom van een beweging die al zeker sinds Reagan in gang is gezet. Wat we nu zijn is wat de Republikeinen willen zijn.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:54:47 #284
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203956351
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:23 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Ik denk dat dit echt een foute redenatie is. Trump is niet de oorzaak, maar slechts een symptoom van een beweging die al zeker sinds Reagan in gang is gezet. Wat we nu zijn is wat de Republikeinen willen zijn.
Heb jij familie wonen in Kentucky? Die zijn echt wel anders van mening. Die dromen dat iemand als Romney de partij weer op het juiste spoor gaat zetten. Volgens mijn zwager stink de partij naar populisten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 maart 2022 @ 19:10:44 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203956566
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 maart 2022 @ 19:22:22 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203956749
In ieder geval hadden ze een leuk uitje. Of zo. Whatever.

twitter


Rare figuren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203957939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Heb jij familie wonen in Kentucky? Die zijn echt wel anders van mening. Die dromen dat iemand als Romney de partij weer op het juiste spoor gaat zetten. Volgens mijn zwager stink de partij naar populisten.
Ze zullen er vast zijn, maar in de meerderheid stemmen ze gewoon op McConnel en Rand Paul.

Vergeet daarnaast ook niet dat Romney ook gewoon een nationalistische christen fundamentalist is, moet hem wel nageven dat hij in elk geval nog wat respect toont voor de democratie (al is het wel de bare minimum).
pi_203959633
Altijd wel interessant om een inside story te lezen.
Het is niet het hele verhaal.
twitter
  dinsdag 8 maart 2022 @ 03:16:59 #289
323401 Kijkertje
met filter
pi_203992332
Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204010952
twitter

Maar ze zijn Louis DeJoy toch nog niet kwijt? Voor goed geld naar kwaad geld te gooien zouden ze die toch eerst moeten wippen.
pi_204011054
Hij zit er inderdaad nog steeds. Geen idee wie eigenlijk de macht heeft om hem eruit te zetten. En dat wil deJoy zelf graag zo houden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Overall beste user 2022 woensdag 9 maart 2022 @ 19:00:42 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204014236
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204019761
Rechter gaat Eastman's emails controleren op zijn claim dat daar attorney-client privilege op van toepassing zou zijn:

Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204019906
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204020945
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 07:17 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die popiejopies, vastgoedproleten of hadjememaars hebben niks in de politiek te zoeken, of ze nu van rechts of van links komen.
Ben dit eerlijk gezegd niet met je eens. Hoewel 'politicus' ook een vak is, wil niet zeggen dat alle niet-politici dat vak niet (kunnen) beheersen. Met Trump had je een zelfzuchtige president die er voor zichzelf zat i.p.v. voor het volk/land. Maar ik vind het actuele geval van Zelensky wel heel sterk. Zijn speeches zijn fenomenaal, hij weet zijn volk te verenigen/activeren en een ongekend internationaal front tegen Rusland te bouwen. Toegegeven, dat laatste zou hem in een willekeurig Afrikaans land nooit lukken, maar toch.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 10:57:07 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204022242
Leuke ontwikkeling in het proces, of liever gezegd de aanloop daartoe, van stemmachine maker Smartmatic tegen FOX News:

quote:
A judge uses Tucker Carlson’s own words against Fox News

It’s a pretty remarkable state of affairs when a judge is approvingly citing Tucker Carlson’s journalistic rigor, but that’s precisely the situation we find ourselves in now.

And rather ironically, that could be bad news for Fox News.

New York Supreme Court Judge David B. Cohen has now ruled that voting-machine company Smartmatic’s $2.7 billion defamation lawsuit against Fox News and Rudolph W. Giuliani can proceed. The case involved numerous false and baseless claims made on Fox about voter fraud involving the company’s voting machines.

In the ruling, the judge notably dropped Fox host Jeanine Pirro and former Trump lawyer Sidney Powell from the lawsuit — Pirro because her statements didn’t so directly accuse Smartmatic of illegality, and Powell because New York doesn’t have jurisdiction over her.
https://www.washingtonpos(...)ds-against-fox-news/
Verder in het stuk worden de woorden van Carlson herhaald en geeft de rechter aan waarom de zaak door gaat, hij denkt dat "malice" voldoende aangetoond is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 10 maart 2022 @ 13:09:25 #297
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_204023847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:16 schreef cynicus het volgende:

[..]
Ben dit eerlijk gezegd niet met je eens. Hoewel 'politicus' ook een vak is, wil niet zeggen dat alle niet-politici dat vak niet (kunnen) beheersen. Met Trump had je een zelfzuchtige president die er voor zichzelf zat i.p.v. voor het volk/land. Maar ik vind het actuele geval van Zelensky wel heel sterk. Zijn speeches zijn fenomenaal, hij weet zijn volk te verenigen/activeren en een ongekend internationaal front tegen Rusland te bouwen. Toegegeven, dat laatste zou hem in een willekeurig Afrikaans land nooit lukken, maar toch.
Zelinsky is een uitzondering op de regel. Hij doet de juiste dingen met de juiste bedoelingen. Bij Trump en Putin zie je dat de bedoeling van beiden niet overeenkomen met wat er internationaal van een staatshoofd mag worden verwacht. Politiek. Diplomatie. Intimidatie of geweld is een zwaktebod. Zelfs al is je leger nog zo sterk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 10 maart 2022 @ 14:07:18 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204024578
twitter


Trump is seniel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:02:34 #299
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204026892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Trump is seniel.
Hier hebben 74 miljoen mensen op gestemd...74 miljoen!

8)7
pi_204026938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Trump is seniel.
Hij zal vast niet deze windmolens bedoelen, onze Donald Quichote

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')