Ken jij al die mannen? Nee? Mondje dicht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alle mannen die daar staan, zouden hun leven geven om dat jongentje uit die berg te trekken, dus ff pas op de plaats met je ongefundeerde opmerking.
je had het allebei kunnen doen. Is meermaals geopperd. Ook door mij iig. Zoek maar terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Tja, maar wat was je dan tegengekomen?
Dan had je op dag 4 geroepen dat je in 4 dagen ook die hele heuvel had kunnen weggraven.
Achteraf is alles makkelijk. Keuzes zijn gemaakt, daar moeten ze het nu mee doen.
Wacht ff, jij komt ermee. Kan best waar zijn, maar dan is een bronvermelding prettig. Dit is geen info zo.quote:
Wat zouden ze ergens anders op de wereld als meer middelen hebben gebruikt? Grondwerk kost gewoon tijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap het. Iedereen doet zijn best, men is hard aan het werk en er zijn tegenslagen.
Maar toch denk ik dat Rayan extra pech heeft dat ie in een gat moest vallen in een dorpje in Marokko. Ik denk dat hij op een hoop andere plaatsen in de wereld, met meer middelen en vooral een betere organisatie een betere kans zou hebben gehad
Zoals al die andere landen waar peuters in diepe smalle putten zijn gevallen en levend eruit zijn gehaald inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap het. Iedereen doet zijn best, men is hard aan het werk en er zijn tegenslagen.
Maar toch denk ik dat Rayan extra pech heeft dat ie in een gat moest vallen in een dorpje in Marokko. Ik denk dat hij op een hoop andere plaatsen in de wereld, met meer middelen en vooral een betere organisatie een betere kans zou hebben gehad
Die hangt in het gat en daarmee kunnen ze hem zien/monitoren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:15 schreef GwanGwaa het volgende:
Klopt het gerucht dat het jongetje ook een mobiele telefoon heeft gekregen? Leek mij een broodje aap verhaal, want dan zou hij kunnen praten met de reddingswerkers.
Iedereen weet inmiddels toch wel dat deze bron https://www.instagram.com/karimboulidam_/ is? Kom je net kijken ofzo? Maar speciaal voor jou: https://www.instagram.com(...)2766921874867134213/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wacht ff, jij komt ermee. Kan best waar zijn, maar dan is een bronvermelding prettig. Dit is geen info zo.
Dat is ook erg afhankelijk van hoe het met hem is natuurlijk. Dat jongetje Julen paar jaar terug in Spanje was dacht ik vrij snel door hoofdletsel omgekomen. Rayan zal onderweg ook flinke klappen hebben gehad. 30 meter is diep hè.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:15 schreef GwanGwaa het volgende:
Klopt het gerucht dat het jongetje ook een mobiele telefoon heeft gekregen? Leek mij een broodje aap verhaal, want dan zou hij kunnen praten met de reddingswerkers.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hebben we jou ook weer… post jij überhaupt wel eens iets ontopic?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ken jij al die mannen? Nee? Mondje dicht.
Ja, Arduino's zijn erg bekend dat ze zomaar spontaan in de fik vliegen, jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:01 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En dan is ie onderin de put, en dan vliegt t in de fik, of de Wifi ontvangst is bagger
Succes met je WellBoyMonitor devices.
Ja, bij het eerste contact heeft hij gehuild en riep hij haal me eruit. Ze kunnen dus met hem communiceren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die hangt in het gat en daarmee kunnen ze hem zien/monitoren.
Er is ook kort contact met hem geweest.
Is mij wel eens gebeurd dat ik er eentje heb opgeblazen, maar dat was wel mijn eigen schuldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:19 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, Arduino's zijn erg bekend dat ze zomaar spontaan in de fik vliegen, ja
Ik kijk hier al lange tijd met regelmaat, maar niet continu, zoals gebruikelijk op een forum..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:16 schreef NoXia het volgende:
[..]
Iedereen weet inmiddels toch wel dat deze bron https://www.instagram.com/karimboulidam_/ is? Kom je net kijken ofzo? Maar speciaal voor jou: https://www.instagram.com(...)2766921874867134213/
Doet me denken aan ditquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Verdomme zeg, dat jochie gaat daar gewoon dood. Dat kun je geen hulpverlener kwalijk nemen, maar zo schrijnend om zo langzaam dit te zien voltrekken.
Ik had nog best goede hoop 2 dagen terug, maar inmiddels... zoveel tegenslag.
helpt ook niet mee dat ik hier zelf zo'n 4,5 jarig mannetje heb rondlopen. knoop in je maag als je er teveel bij stilstaat.
Je bent niet de enige hoor. Als je naar zijn account gaat zie je helemaal niks qua updates. Nergens te vinden. Klik je op die andere link krijg je idd zo'n vaag 'verhaal' gedoe wat om de paar sec. verspringtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik kijk hier al lange tijd met regelmaat, maar niet continu, zoals gebruikelijk op een forum..
En ik wordt oud, want ik snap geen hol van dat instagram, die link verdwijnt na 5 sec steeds..
Oh, dus ik mag geen kritiek geven al amateur, maar jij mag het wel aan ons uitleggen, als amateur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm.. het horizontale gedeelte is het ingewikkelde gedeelte.
Ik wist dat ik die foto te zien zou krijgen als ik zou klikken. Snel weer weggeklikt, ook zo'n vreselijk naar verhaal inderdaad.. Nog erger eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Omayra_S%C3%A1nchez
Oh nee hoor, dat blijkt gewoon ook uit de uitleg tijdens de persconferenties.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag geen kritiek geven al amateur, maar jij mag het wel aan ons uitleggen, als amateur.
Wordt gvd onderhand wel tijd ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:28 schreef PinkLow het volgende:
Op het beeld wat Isae streamt is wat nieuws te zien. De brandweer die zich klaarmaken en een strecher.
Zal het dan nu snel gebeuren?
link?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:28 schreef PinkLow het volgende:
Op het beeld wat Isae streamt is wat nieuws te zien. De brandweer die zich klaarmaken en een strecher.
Zal het dan nu snel gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |