Jamaar de teleurstelling moet toch ook 'geliked' worden op feesboek?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:41 schreef qajariaq het volgende:
Kunnen ze niet beter al dat volk met die stomme telefoons naar huis sturen en dan in alle rust voorzichtig verder graven? Nu loopt er van alles in de weg, nog een wonder dat er niet meer ongelukken gebeuren.
Sowieso niet fijn om al die camera's erbij te hebben als je straks moet constateren dat drie dagen klemzitten voor een kind toch te veel is om te overleven.
Dat kind kan zichzelf geen touw om de middel binden. Bovendien dreigt hij daarmee verder af te glijden naar beneden en dan moet je ook zeker weten dat hij nergens gekneld zit. Je zou hem zomaar omhoog trekken terwijl ie daar met een rotsblok op z'n been zou liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef fubaaar22 het volgende:
was het eigenlijk niet mogelijk om een touw om hem heen te krijgen en hem eruit trekken?
slangen met zuurstof en water was toch ook geen probleem?
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat kind kan zichzelf geen touw om de middel binden. Bovendien dreigt hij daarmee verder af te glijden naar beneden en dan moet je ook zeker weten dat hij nergens gekneld zit. Je zou hem zomaar omhoog trekken terwijl ie daar met een rotsblok op z'n been zou liggen.
Dat risico is immens en dan spreken we nog niet over 'wat als hij losschiet bij het naar boven halen'?
Waar lees je dat ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:01 schreef einzeinz het volgende:
Ik hoor en lees overal dat er al de hele ochtend niet meer verder gegraven wordt. De situatie is zo erg dat de boel dreigt in te storten en hij verder valt en dan is ie zeker dood.
Laatste teken van leven van Rayan dateert ook van gisterenmiddag. Nadien niets meer! Ze vrezen eigenlijk dat hij al dood is.
Ik Google op Rayan en sorteer je nieuws op laatste 24 uur. Je kan dan op diverse krantensites en nieuwssites lezen naar de laatste ontwikkelingen.quote:
Link dan naar de bron svp ( dat er de hele ochtend niet meer verder gegraven wordt)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik Google op Rayan en sorteer je nieuws op laatste 24 uur. Je kan dan op diverse krantensites en nieuwssites lezen naar de laatste ontwikkelingen.
Geen specifieke bron, meerdere bronnen spreken er over.
O dus als ik op Twitter roep dat hij bevrijd is dan neem jij dat aan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik Google op Rayan en sorteer je nieuws op laatste 24 uur. Je kan dan op diverse krantensites en nieuwssites lezen naar de laatste ontwikkelingen.
Geen specifieke bron, meerdere bronnen spreken er over.
Gisteren was het nog 80cmquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)and-van-zaken-rayan/
Volgens de laatste berichten zou er nog 1,68 meter resten tussen de hulpverleners en de kleuter. "Maar het laatste nieuws is dat ze op een stenen laag gestuit zijn, dus het werk is even stilgelegd", weet NOS-correspondente in Marokko Samira Jadir. "Het is een hele delicate operatie, hulpverleners vrezen voor instortingsgevaar."
Het is momenteel niet duidelijk of de jongen nog in leven is. "De laatste update dateert van vijf uur geleden, toen was hij nog in leven. Hij is wel enorm verzwakt", zegt Jadir. De voorbije dagen werd met een smartphone aan een touw gefilmd om zijn situatie in te schatten.
het werk is even stilgelegdquote:
Of degene die aan het graven zijn blijven gewoon daar en lopen dus niet rond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef the-eye het volgende:
Je ziet vanaf vanmorgen 7 uur (vanaf dat moment kijk ik) aan de mensen die daar rondlopen dat er waarschijnlijk al niet meer gegraven werd. Herinner je gisteravond toen het een heen en weer van mensen was naar daar waar gegraven werd.
Klinkt lullig maar ze hebben 'm opgegeven.
Bekijk even een oude stream. Je ziet dat toen eigenlijk iedereen paraat stond. Dat beeld is vanaf vanmorgen anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of degene die aan het graven zijn blijven gewoon daar en lopen dus niet rond.
Had zelfs ergens 50cm gelezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren was het nog 80cmKunnen ze niks meten qua temperatuur van het jongetje?
Mensen zijn moe, gaan ff slapen kunnen niks doen want dat doen anderen in die grot.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bekijk even een oude stream. Je ziet dat toen eigenlijk iedereen paraat stond. Dat beeld is vanaf vanmorgen anders.
Ik zie anders een behoorlijk aantal mensen beneden. Incl zuurstofflessen. Sowieso pas je niet met zn tienen in zo'n pijplijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bekijk even een oude stream. Je ziet dat toen eigenlijk iedereen paraat stond. Dat beeld is vanaf vanmorgen anders.
Kun je nagaan hoe het voor zijn ouders is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word gek van die "bijna" berichten. We horen ze al anderhalve dag.
Precies. Ik was hier om 5:30 en zag het ook. Zat mensen daar. Had zelfs gevraagd wat ze daar allemaal stonden te lummelen. Maar als Rayan al overleden zou zijn ga je daar niet met 100 man op een levensgevaarlijke plek staan waar je op ieder moment bedolven kunt worden. Er is namelijk niks meer te winnen daar dan. Sterker nog, dan ben je heel dom bezig als je daar nog langer met 100 man blijft staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen zijn moe, gaan ff slapen kunnen niks doen want dat doen anderen in die grot.
Er kunnen meerdere redenen zijn voor weinig activiteit op de stream.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:36 schreef Tengano het volgende:
Wat doen al die mensen daar in godsnaam eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Bidden, hopen, en zal ook (helaas) deels sensatie/ eindelijk wat te doen zijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lopen daar maar een beetje rond te lummelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |