Nee hoor, je hebt een standpunt ingenomen, komt erachter dat dit gewoon een dom standpunt is en in plaats van gewoon dat te erkennen gooi je het nu op trollen. Echt van een kinderlijk niveau lol.quote:
Ben je weer in de rol van kansloze bitch gedoken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nou veel plezier vandaag en ik hoop dat die turk snel uit de put komt.
Je zit op de kast zie ik. Geeft niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:59 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt een standpunt ingenomen, komt erachter dat dit gewoon een dom standpunt is en in plaats van gewoon dat te erkennen gooi je het nu op trollen. Echt van een kinderlijk niveau lol.
Je hebt wel eens van die ochtenden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ben je weer in de rol van kansloze bitch gedoken?
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:56 schreef Tengano het volgende:
Geloof het of niet maar er zijn wezens die jaloers zijn op Rayan omdat hij zoveel aandacht krijgt. En wezens zoals Wuppie vinden eigenlijk dat ze die aandacht verdienen en worden daarom boos, gaan frustreren zodat de aandacht weer op hen gericht is waar het thuis hoort. Ze kunnen namelijk niet zonder aandacht. Dan gaan ze dood
Ja, ik had jou er ook bij willen zetten, maar je gaat zelf al in de rij staan zie ik.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:14 schreef Alloch87 het volgende:
Er zijn aanzienlijk minder ramptoeristen. Zouden de haatbaarden op hun flikker heb gehad van hun vrouwen?
De plek waar ze aan het graven zijn kunnen we niet zien. Dat is nog een stukje verder en dieperquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik heb, beoordelend op wat ik zie, nu niet het idee dat er wat gebeurt. En beoordelen op audio lukt me niet...
klopt, ze zijn even een kopje thee drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik heb, beoordelend op wat ik zie, nu niet het idee dat er wat gebeurt. En beoordelen op audio lukt me niet...
Als die 'koker' in de grond zit om een soort van tunnel te vormen en beide kanten storten in zit je ook als een rat in de val. Kun je zowel links als rechts geen kant meer op. Best een gevaarlijke klus hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef Phoebster het volgende:
Oh je zag nu duidelijk dat die tank van gisteren in de wand zit!
Tuurlijk, dat verzwakte kind doet zich even vastbinden met een mastworpdubbeleknoop en geeft dan een seintje: "Jo!"en trekken maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef fubaaar22 het volgende:
was het eigenlijk niet mogelijk om een touw om hem heen te krijgen en hem eruit trekken?
slangen met zuurstof en water was toch ook geen probleem?
Dat zou je wel denken maar die wanden zijn volgens mij heel erg instabiel. Je wil geen risico lopen dat het instort of dat hij nog verder valt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef fubaaar22 het volgende:
was het eigenlijk niet mogelijk om een touw om hem heen te krijgen en hem eruit trekken?
Dan had hij zelf het touw om zich heen moeten binden/knopen of vasthouden. Lijkt me voor een kleuter in die positie na zo'n val niet de meest veilige optie om op te vertrouwen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef fubaaar22 het volgende:
In denk dat ze een persluchtfles voor noodgevallen in die buis/tunnel hebben liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:36 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als die 'koker' in de grond zit om een soort van tunnel te vormen en beide kanten storten in zit je ook als een rat in de val. Kun je zowel links als rechts geen kant meer op. Best een gevaarlijke klus hoor.
Plus dat het niet even een klein stukje is. 32 meter is een behoorlijk eindquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:40 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken maar die wanden zijn volgens mij heel erg instabiel. Je wil geen risico lopen dat het instort of dat hij nog verder valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |