Als ik jou zo hoor had er ook nog ff een klein ziekenhuisje gebouwd kunnen worden in de afgelopen 4 dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inventief idd
Jij bent meer het typ kan niet.
Klopt, in dit geval is het niet alleen vervoer van het traumateam, maar ook echt vervoer van de jongen omdat de afstand tot het eerste kundige ziekenhuis wel wat groot is. Ik vermoed dat hij naar Tanger gevlogen zal worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Een helikopter is ook geen magisch reddingsmiddel ofzo. Als hier de trauma heli uitrukt is dat ook vooral om een medisch trauma team snel ter plaatse te krijgen. De patint wordt dan normaal gesproken gestabiliseerd en dan met een normale ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Niks inventiefs aan als een clown uit je nek lullen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inventief idd
Jij bent meer het type kan niet.
Doe niet zo jaloers johquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Niks inventiefs aan als een clown uit je nek lullen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iemand een goed werkende stream behalve deze??
Irritant is die he?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja snap ik. Moet ie alsnog eerst zo goed mogelijk gestabiliseerd worden. In een helikopter zitten is ook niet bepaald comfortabel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, in dit geval is het niet alleen vervoer van het traumateam, maar ook echt vervoer van de jongen omdat de afstand tot het eerste kundige ziekenhuis wel wat groot is. Ik vermoed dat hij naar Tanger gevlogen zal worden.
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:54 schreef RegularOrange het volgende:
Zo te horen hier in dit topic ook een hoop kinderen diep in de put met zichzelf
YES!!! We gaan het meemakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:54 schreef Selenophilia het volgende:
Ik heb gehoord dat ze vanuit de helikopter een knuffel hebben gegooid en weggevlogen zijn.
Dat wilde ik net aan jou vragen, maar jij weet het dus ook niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze bidden boven en beneden staan ze in een ereboog, wat is er gebeurt?
Niemand huilt en niemand lacht dus het gaat nu om spannen?
https://www.facebook.com/Le360.ma/videos/506370460831576/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze staan op het punt om hem eruit te halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik kan het echt even niet meer volgen? Is hij er nu uitgehaald?
Nog niet, maar lijkt dichterbij dan ooit..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nee, maar het lijkt er wel om te spannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heh, heb dezelfde verwarring, enerzijds is ie eruit gehaald, anderzijds staan ze op het punt hem eruit te halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Bijna. De beveiligers vormen een haag, zodat ze hem straks kunnen wegbrengen zonder dat er een menigte bovenop duiktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heh, heb dezelfde verwarring, enerzijds is ie eruit gehaald, anderzijds staan ze op het punt hem eruit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |