Ja dat is irritant mobiel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik kijk hier al lange tijd met regelmaat, maar niet continu, zoals gebruikelijk op een forum..
En ik wordt oud, want ik snap geen hol van dat instagram, die link verdwijnt na 5 sec steeds..
Laten we het hopen. Hopelijk leeft het jochie nog..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:28 schreef PinkLow het volgende:
Op het beeld wat Isae streamt is wat nieuws te zien. De brandweer die zich klaarmaken en een strecher.
Zal het dan nu snel gebeuren?
Ik had het vanmorgen dat ik per ongeluk al een half uur naar een opname uit het verleden zat te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kom er nu achter dat ik al een half uur naar twee identieke streams zit te kijken. Alleen is de ene gespiegeld..
Inderdaad, zag er haast uit als een soort erehaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:37 schreef Mammietje het volgende:
Wat staan de gele hesjes in een soort haag opgesteld. Heb ik ook nog niet eerder gezien.
Weg moet misschien vrijblijven voor de route straks naar de helicopter? Als ik me goed kan herinneren zou die worden ingezet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Inderdaad, zag er haast uit als een soort erehaag.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weg moet misschien vrijblijven voor de route straks naar de helicopter? Als ik me goed kan herinneren zou die worden ingezet?
Eindelijk crowd control lijkt het wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen inderdaad.
quote:
Nou zeg. Mag toch wel aannemen dat hij daar kan landen. Ze hadden alle tijd om daar een mooi plekje voor te maken met die shovels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Die helikopter staat er in de buurt, maar niet om de hoek... het is bergachtig gebied he. Zou zomaar kunnen dat hij dus wel nog een klein stuk mer de auto moet.
Zodat het alsnog instort allemaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou zeg. Mag toch wel aannemen dat hij daar kan landen. Ze hadden alle tijd om daar een mooi plekje voor te maken met die shovels.
OMGquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zodat het alsnog instort allemaal.
Inventief iddquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon erg fantasierijk.
Een helikopter is ook geen magisch reddingsmiddel ofzo. Als hier de trauma heli uitrukt is dat ook vooral om een medisch trauma team snel ter plaatse te krijgen. De patiënt wordt dan normaal gesproken gestabiliseerd en dan met een normale ambulance naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zodat het alsnog instort allemaal.
Zoals ik al zei, je had bij de reddingsbrigade van NASA moeten werken.quote:
Ik leg dan mijn vinger op het scherm dan staat die ff op pauze.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik kijk hier al lange tijd met regelmaat, maar niet continu, zoals gebruikelijk op een forum..
En ik wordt oud, want ik snap geen hol van dat instagram, die link verdwijnt na 5 sec steeds..
Ah, onze ‘on site’ verslaggever is er weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, bij het eerste contact heeft hij gehuild en riep hij haal me eruit. Ze kunnen dus met hem communiceren.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je had bij de reddingsbrigade van NASA moeten werken.
Ik zit op de pc. Had het pauzeknopje niet gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik leg dan mijn vinger op het scherm dan staat die ff op pauze.
Iemand een goed werkende stream behalve deze??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |