Lotje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan.[ afbeelding ]
Ja hoor ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja! Niet bewust dit keer, ik had 'm pas door toen ik het slotje zag!
Beetje.quote:
quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
Begin nou ZELFS jij lelijk tegen me te doen?
Echt, geloof het of niet, maar fan-tas-tisch vind ik die. Ik word zo blij van dat hoofd van die kerel.quote:
quote:
Er is ook een 10 uur versie van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, geloof het of niet, maar fan-tas-tisch vind ik die. Ik word zo blij van dat hoofd van die kerel.
ZO blij dan ook weer niet haha.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ook een 10 uur versie van.
Spul voor nachtmerriesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, geloof het of niet, maar fan-tas-tisch vind ik die. Ik word zo blij van dat hoofd van die kerel.
Ik ben kwa muziek een oude zak.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
neehoor ga ik ff het muziekje luisteren @:superbadeendje
No shame. Als dat is wat je mooi vind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben kwa muziek een oude zak.
Speciaal voor jou dan vriendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben kwa muziek een oude zak.
Word jij nog om ID gevraagd als je alcohol koopt?quote:
Vindt ie mooi hoor dit.quote:
Soul wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Word jij nog om ID gevraagd als je alcohol koopt?
Soms. Meestal wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Word jij nog om ID gevraagd als je alcohol koopt?
quote:
30 jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar zij is ook vrij jong toch
Ik weet nog dat hij de grote prijs won,toen werd er bijna geen bier gegooid.quote:
Ik vind dit zo ongelofelijk mooi. En dat je gewoon idd een rock-publiek stil krijgt (relatief)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij de grote prijs won,toen werd er bijna geen bier gegooid.
Deze ken ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:38 schreef B00STER het volgende:
Dit vind ik ook fantastisch. Een combinatie van twee stijlen die ik geweldig vind. Als je het geduld hebt (en dus geen FS heet) kijk het dan echt even helemaal af en zie hoe een 'stoffig' orkest compleet los kan gaan. Ik heb het al 100x gezien en nog steeds kippenvel.
heel dynamisch geluid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:38 schreef B00STER het volgende:
Dit vind ik ook fantastisch. Een combinatie van twee stijlen die ik geweldig vind. Als je het geduld hebt (en dus geen FS heet) kijk het dan echt even helemaal af en zie hoe een 'stoffig' orkest compleet los kan gaan. Ik heb het al 100x gezien en nog steeds kippenvel.
Dat is ook gaaf, ik ben zelf 2x op lowlands geweest en met eigen ogen gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind dit zo ongelofelijk mooi. En dat je gewoon idd een rock-publiek stil krijgt (relatief)
Waar stond je meestal. Vooraan? Middenin? Aan de rand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook gaaf, ik ben zelf 2x op lowlands geweest en met eigen ogen gezien.
Daar waar er plaats was eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waar stond je meestal. Vooraan? Middenin? Aan de rand.
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar waar er plaats was eigenlijk.
Ik heb laatst een partij platen gekocht,iets van 100.Moet ik nog steeds luisteren.quote:
Ik ging vroegâh naar (illegale) psytrance feesten en dan stond ik steevast te dansen bij de speakersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Grote klapper ineens aan muziek dat is echt wel flink wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb laatst een partij platen gekocht,iets van 100.Moet ik nog steeds luisteren.![]()
Veel te weinig dus.
Hier vlakbij was elk jaar een mooi Psytrance festival.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ging vroegâh naar (illegale) psytrance feesten en dan stond ik steevast te dansen bij de speakers![]()
![]()
yeahhhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ging vroegâh naar (illegale) psytrance feesten en dan stond ik steevast te dansen bij de speakers![]()
![]()
Ik weet nog dat bij Apocalyptica nog bijna niemand was. Niemand kende ze toen nog, ik stond vooraan en dat was echt een geweldig optreden.quote:
Best wel sneu,het deed de verkoper pijn ze weg te moeten doen en ik moet er goed op passen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Grote klapper ineens aan muziek dat is echt wel flink wat.
Dat lijkt me zeker mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij Apocalyptica nog bijna niemand was. Niemand kende ze toen nog, ik stond vooraan en dat was echt een geweldig optreden.
(Van de mobiele eenheid wagen)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Dat is een zegen geweest achteraf voor jou danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij Apocalyptica nog bijna niemand was. Niemand kende ze toen nog, ik stond vooraan en dat was echt een geweldig optreden.
Ok, ik ben nooit naar een psytrance feest of festival in Nederland geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier vlakbij was elk jaar een mooi Psytrance festival.
awww ja. Met pijn in het hart het wegdoen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel sneu,het deed de verkoper pijn ze weg te moeten doen en ik moet er goed op passen.
Hip Hop, Rnb, Soul. Dat is wat ik zelf het vaakst en het liefst luister.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete muziekstijl?
Psy-Fi in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, ik ben nooit naar een psytrance feest of festival in Nederland geweest
4 Cellospelers die opkomen en je denkt wat gaat dit worden? Dan gewoon even op die cello's even rock muziek spelen.quote:
Ziet er wel vet uit !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Psy-Fi in Leeuwarden.
[ afbeelding ]
Echt wel een aanrader.
Ik ken het wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 Cellospelers die opkomen en je denkt wat gaat dit worden? Dan gewoon even op die cello's even rock muziek spelen.
Ok! Goede keus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hip Hop, Rnb, Soul. Dat is wat ik zelf het vaakst en het liefst luister.
Is in een recreatie gebied.quote:
Ik weet, we hadden het er al eens eerder over gehad.quote:
Echt 538 dit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:52 schreef B00STER het volgende:
Ik heb een iets meer afwijkende muzieksmaak dan anderen (niet zo erg als FS, maar toch):
Moet ik hem slaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo, dat is een diep antwoord. Ik hoop dat je hem ook zo bedoelde.
Dat laat ik aan u.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo, dat is een diep antwoord. Ik hoop dat je hem ook zo bedoelde.
Nee, want als hij hem bedoelde als dat ik denk dat hij hem bedoelde is het een briljante reply.quote:
Doe je toch niet.quote:
Crowdsurfendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Daarom kan ik het ook zeggen.quote:
Hee joh!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:52 schreef B00STER het volgende:
Ik heb een iets meer afwijkende muzieksmaak dan anderen (niet zo erg als FS, maar toch):
Dan begrijpen we elkaar prima.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:56 schreef B00STER het volgende:
Denk aan mijn tekst een uurtje terug, over het tijdstip 538 dat ik steeds tegenkwam nadat ik Radio 538 had verlaten. En vervolgens plaats ik dit nummer en zegt hij dit is heel 538. Snapt u? Dat is hoe ik hem opvat.
Dan wow FreshFruit. Dat raakt me. Meer dan je beseft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar prima.
Jij hebt zeker een diverse smaakquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hee joh!ik heb een hele goede en ook erg brede muzieksmaak!
Hou je ook van hobby`s en strandwandelingen bij een ondergaande zon?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hee joh!ik heb een hele goede en ook erg brede muzieksmaak!
Ik vatte het anders op. Maar op een grappige manier wel goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan wow FreshFruit. Dat raakt me. Meer dan je beseft.
Don't Hassle the Hoff!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tuduudududuutuduudu
gevaarlijke tune van the HOFF
KITT I need jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tuduudududuutuduudu
gevaarlijke tune van the HOFF
Die tune kwam toch van Bollywood of andersom?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:58 schreef B00STER het volgende:
Even iets luchtigers, ik vind dit een hele goede remix.
Heb een hekel aan strandwandelingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou je ook van hobby`s en strandwandelingen bij een ondergaande zon?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:58 schreef B00STER het volgende:
Even iets luchtigers, ik vind dit een hele goede remix.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die tune kwam toch van Bollywood of andersom?
Die is ook fantastisch. Maar kijk deze dan maar even. Deze man weet daadwerkelijk wat hij met meerdere keyboards moet doen. En hoequote:
Sow dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die is ook fantastisch. Maar kijk deze dan maar even. Deze man weet daadwerkelijk wat hij met meerdere keyboards moet doen. En hoe
Volgens mij was die wel origineel gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die tune kwam toch van Bollywood of andersom?
fijn nummer dit jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja deze is het, hoorde het vaak op FunX
Ik ben zelf muzikant zoals je inmiddels weet. Maar ik kijk dit regelmatig, puur om even te zien dat je muzikanten hebt en virtuozen. Deze man echt. De snelheid van die vingers is on-voor-stel-baar.quote:
Ik heb het in de gaten.Ga hier wel even meer van checken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben zelf muzikant zoals je inmiddels weet. Maar ik kijk dit regelmatig, puur om even te zien dat je muzikanten hebt en virtuozen. Deze man echt. De snelheid van die vingers is on-voor-stel-baar.
Nederland was toch ook pionier vd synthesizer muziek?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben zelf muzikant zoals je inmiddels weet. Maar ik kijk dit regelmatig, puur om even te zien dat je muzikanten hebt en virtuozen. Deze man echt. De snelheid van die vingers is on-voor-stel-baar.
Hij was de keyboardspeler van de band Yes. De zanger van die band Jon Anderson werkte vervolgens weer heel veel samen met een van mijn twee grote idolen Vangelis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten.Ga hier wel even meer van checken.
Gedeeltelijk. Ad Visser was er een van! Wacht daar weet ik er ook nog een van, ook grijs gedraaid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland was toch ook pionier vd synthesizer muziek?
Vangelisquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij was de keyboardspeler van de band Yes. De zanger van die band Jon Anderson werkte vervolgens weer heel veel samen met een van mijn twee grote idolen Vangelis.
That's what she saidquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Deze man echt. De snelheid van die vingers is on-voor-stel-baar.
Vangelis ken ik wel veel van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij was de keyboardspeler van de band Yes. De zanger van die band Jon Anderson werkte vervolgens weer heel veel samen met een van mijn twee grote idolen Vangelis.
Jij begrijpt 'm!!quote:
Brainsessions?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Ad Visser was er een van! Wacht daar weet ik er ook nog een van, ook grijs gedraaid.
Handjes vasthouden doen jullie al...dus..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vangelis. jij en ik gaan nog eens vrienden worden.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Handjes vasthouden doen jullie al...dus..
Niet Kraftwerk?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland was toch ook pionier vd synthesizer muziek?
Begon al veel eerder in Nederland.quote:
Nee die niet, ik ken 'm wel maar nooit echt begrepen haha. Ik bedoel echt zijn synthesizer projecten zoals ik net heb gepost.quote:
Dat waren we toch al?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vangelis. jij en ik gaan nog eens vrienden worden.
Ook heel mooi.quote:
Meen je dit nou? Is NOVA Nederlands?? nooit geweten. Serieus niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begon al veel eerder in Nederland.
Ik draai hem zo, zo vaak!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:22 schreef PLY het volgende:
[..]
En dan op 10 zetten als er niemand is, ook de buren niet
In deze demonstratie zie je dus hoe hij al zijn instrumenten en articulaties bedient met een complete lading voetpedalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:21 schreef B00STER het volgende:
Dit, is mijn einddoel. Maar dan met hedendaagse techniek.
Jep, de groep bestond uit Rob Papen, Ruud van Es en Peter Kommers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Is NOVA Nederlands?? nooit geweten. Serieus niet.
Echt nooit geweten! Natuurlijk ken ik Aurora.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, de groep bestond uit Rob Papen, Ruud van Es en Peter Kommers.
Dat viel me bij Wakeman ook op.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
In deze demonstratie zie je dus hoe hij al zijn instrumenten en articulaties bedient met een complete lading voetpedalen.
Het was één vd eerste singels die ik kocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt nooit geweten! Natuurlijk ken ik Aurora.
Het nummer komt weer hier vandaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was één vd eerste singels die ik kocht.
Owh stik dat was hun eerste poging met het nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het nummer komt weer hier vandaan.![]()
JMJ had toch ooit een concert met veel lichteffecten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:27 schreef B00STER het volgende:
Mijn tweede grote idool is Jean-Michel Jarre. Ik ben in 2006 bij zijn concert geweest. Ik heb er gisteren nog een filmpje van op mijn Facebook geplaatst met uitleg. Het filmpje is lage kwaliteit (had toen niet zo'n goede telefoon) maar deze beelden heb ik zelf genomen *trots*
Jean-Michel Jarre - Heineken Music Hall 2006
Hij heeft het wereldrecord sowieso voor het concert met de meeste bezoekers. Of had dat wereldrecord. Inderdaad met veel effecten. En sowieso speelt hij vaak op zijn laserharp (die vaak hapert).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JMJ had toch ooit een concert met veel lichteffecten?
Ja ik heb ze nog steeds! Nepperitus was het eigenlijk, Ed Starring die alles naspeelde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kocht vroeger Synthesizer greatest.
Ze gaan weer optreden.quote:
Welterusten!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Fijn weekend allemaal en rustig aan![]()
En slaap lekker straks!
Trusten,leuk dat je er was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En slaap lekker straks!
trustequote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En slaap lekker straks!
Als je nu ziet wat er in zo een kleine draagbare korg synthesizer zit, is onwijs. Mijn jongste heeft er éénquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kocht vroeger Synthesizer greatest.
Kwam ik later ook achter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nog steeds! Nepperitus was het eigenlijk, Ed Starring die alles naspeelde.
Die lichteffecten zijn uit zijn latere concerten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij heeft het wereldrecord sowieso voor het concert met de meeste bezoekers. Of had dat wereldrecord. Inderdaad met veel effecten. En sowieso speelt hij vaak op zijn laserharp (die vaak hapert).
Waren niet eens zo lang geleden in NL geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kraftwerk waren ook echt pioniers, net als Tangerine Dream.
Lijkt me heel leuk.Heb ook weleens wat gepriegeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Als je nu ziet wat er in zo een kleine draagbare korg synthesizer zit, is onwijs. Mijn jongste heeft er één
De virtuele versies (VST) komen steeds dichterbij de hardware versies. Ik maak daar gebruik van. Maar stiekem zou ik ooit toch wel zo'n modulaire synth-wall willen hebben als Hans Zimmer en Tom Holkenborg (JunkieXL) hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Als je nu ziet wat er in zo een kleine draagbare korg synthesizer zit, is onwijs. Mijn jongste heeft er één
Het concert waar ik bij was had grote LED schermen voor hem die heen en weer bewogen en die ook als videowall fungeerden. Heel apart effect.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lichteffecten zijn uit zijn latere concerten.
Die ga ik ff googelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
De virtuele versies (VST) komen steeds dichterbij de hardware versies. Ik maak daar gebruik van. Maar stiekem zou ik ooit toch wel zo'n modulaire synth-wall willen hebben als Hans Zimmer en Tom Holkenborg (JunkieXL) hoor.
Junkie XL een keer live gezien op Dancevalley.Echt niet te geloven.Carl Cox kwam na hem,maar ik was helemaal van het padje door Holkenborg.Hij maakt nu veel filmmuziek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
De virtuele versies (VST) komen steeds dichterbij de hardware versies. Ik maak daar gebruik van. Maar stiekem zou ik ooit toch wel zo'n modulaire synth-wall willen hebben als Hans Zimmer en Tom Holkenborg (JunkieXL) hoor.
Jij achter de syntherzisers met FF en ik op de bank met een glas whiskey en een sigaar in de hand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kom ik er bij zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij achter de syntherzisers met FF en ik op de bank met een glas whiskey en een sigaar in de hand.
Deal!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij achter de syntherzisers met FF en ik op de bank met een glas whiskey en een sigaar in de hand.
Kan je de sigaren van FF en ik aansteken.quote:
Lekker acclimatiseren met Iwaniusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rietsigaren danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je de sigaren van FF en ik aansteken.
Ik had Foshi in gedachten voor die taak.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je de sigaren van FF en ik aansteken.
Doerebouten in het Fries.quote:
Voel ik nu een VIV meet aankomen?quote:
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voel ik nu een VIV meet aankomen?
VIV In Concert haha.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voel ik nu een VIV meet aankomen?
Over een paar weken weer een 40+ meet, ik kijk er weer naar uit.quote:
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had Foshi in gedachten voor die taak.
Omdat wielen rond zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom heet deze SC eigenlijk VIV, maar dit forumdeel VF?
Ja hier baal ik nog steeds ZO vreselijk van. Ik was net te jong om daar heen te kunnen (13). En die man geeft echt zelden concerten. Ik had hier zo graag bij geweest.quote:
Toen was ik nog under constructionquote:
Slaap lekker kerel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:48 schreef B00STER het volgende:
Mensen, ik wens u een welterusten!![]()
Bedankt voor de fijne avond.
Latersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:48 schreef B00STER het volgende:
slaapzequote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:48 schreef B00STER het volgende:
Trusten BOOSTER.Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:48 schreef B00STER het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen was ik nog under construction
Dat had ik met Tiesto at the Bridge in mijn stadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja hier baal ik nog steeds ZO vreselijk van. Ik was net te jong om daar heen te kunnen (13). En die man geeft echt zelden concerten. Ik had hier zo graag bij geweest.
Geen DT? Ow nee wacht...quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen DT? Ow nee wacht...
Trusten PLY,groetjes aan Jipske.
Ook groetjes van mij.quote:
Ik vind veel dingen in 010 wel mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wel mooi om te zien hoe onveranderd sommige gedeeltes zijn in Rotterdam en hoe erg het is veranderd in sommige delen
Daarom woon ik hier al 28 jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen in 010 wel mooi.
Mwa wel wat mooie architectuur maar voor de rest...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen in 010 wel mooi.
Je bent een toffe gozer maar je aanbod sla ik af.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent een toffe gozer maar je aanbod sla ik af.
Met jou wil ik ook niet kussen.quote:
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:03 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Net in bed, en niemand tot last geweest
Nee niet eens. Ben gewoon al wakkerquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou wil ik ook niet kussen.
Volgens mij kan je beter je reactie in het desbetreffende topic plaatsen.quote:
Idd, dat wil ik ook graag zo houden.quote:
Het gaat om een eerdere post,vandaar beter de reactie hier want anders offtopic.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter je reactie in het desbetreffende topic plaatsen.
Een vriend van me stelde het ooit voor,toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat wil ik ook graag zo houden.
Ja maar...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om een eerdere post,vandaar beter de reactie hier want anders offtopic.
Zal wel meevallen.Ik sta garant.quote:
Op omaseks gegoogled?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laptop is gek geworden godverdegodver
Een vriend had ooit eens geleerd om te narren met zoen gebaren. Ik heb het hem snel afgeleerd. Vraag niet hoe.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me stelde het ooit voor,toch maar niet gedaan.
Hoe?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend had ooit eens geleerd om te narren met zoen gebaren. Ik heb het hem snel afgeleerd. Vraag niet hoe.
Ik heb zij kop vastgepakt en hem plat op zijn bek gekust. Hij heeft het nooit meer naar mij gedaan.quote:
Een andere vriend van me stond ooit te zoenen met een travo/trans. Toen ik hem daar op wees was hij niet echt heel blij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend had ooit eens geleerd om te narren met zoen gebaren. Ik heb het hem snel afgeleerd. Vraag niet hoe.
Geniaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zij kop vastgepakt en hem plat op zijn bek gekust. Hij heeft het nooit meer naar mij gedaan.
Sommige dingen moet je rigorieus aanpakken.quote:
Je gaat toch niet met messen gooien hoop ik?quote:
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb rum gekocht door een post van Iwanius
Muis tegen het scherm.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met messen gooien hoop ik?
Scheelt niet veelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met messen gooien hoop ik?
quote:
Het begin van het einde, wel leuk om hem gekend te hebben.quote:
Het was een goede man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begin van het einde, wel leuk om hem gekend te hebben.
Toffe vent, ik had nog wel eens met hem willen zoenen.quote:
Goffer, is het alweer zo laat? Klote gezelligheid hier.quote:
Ik vind dit zo mooi voor dit topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, is het alweer zo laat? Klote gezelligheid hier.
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat wil ik ook graag zo houden.
Ik ben wel voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:37 schreef hemarookworst het volgende:
DT spam hier zou wel grappig zijn
quote:
Nu niet meer.quote:
Nog iets over Kramer bekend?quote:
Ze is echt heel goed,ik heb mittleidquote:
Dat wilde ik net vragen vriend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:43 schreef engine het volgende:
Waarom is dat niet te zien op npo of eurosport?
Helemaal koekoek..npo heeft niet eens een live programma vannacht. Snap het ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen vriend.
moet je op dat erste schaltenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:43 schreef engine het volgende:
Waarom is dat niet te zien op npo of eurosport?
Moet je hier voor betalen om alles te kunnen zien.quote:
Hedde gij Ziggo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:49 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je hier voor betalen om alles te kunnen zien.
Alleen de zender...niet de provider.quote:
Ik kijk ook gedeeld.Linkje staat hierboven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen de zender...niet de provider.
nee op dat erste duitslandquote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:49 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je hier voor betalen om alles te kunnen zien.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk ook gedeeld.Linkje staat hierboven.
Ah gevonden op BBC jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk ook gedeeld.Linkje staat hierboven.
Doet ze netjesquote:
Het leuke is dat die snowboarders heel relaxed zijn.quote:
Curling,wat kijk jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |