Wat gebeurt er in Putten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, dat zijn we vergeten... Wat is er in Putten begeurt?Die Peter R de Vries zaak?
Ja klopt, met Kris en Lisanne duurde het ook dagen, die zoektocht naar de jongens bij Doorn ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Maar ook de eerste dagen al? Volgens mij duurde dat toen ook wel ff voordat het op gang kwam.
Van put naar pun....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:23 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Putten leeft het meest mee.
too soon?
Het zal nog enkele uren duren lees ik op meerdere sites!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Er wordt geroepen... It's happening?
Morfine doet je langzaamaan dood, zal Rayan dus zeker niet redden!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch. Het is waarschijnlijk veel te verzwakt het fatsoenlijk aan te pakken.
Wat mij nog wel wat lijkt, en misschien doen ze dat ook wel. Kleine hoeveelheden medicatie door zn drinkbuis. Neem morfine. Dat krijgen mensen wel vaker die op het randje van de dood staat. Het zorgt dat je je op je gemak voelt. echter kan dit ook een averechts effect hebben, dar het lichaam daardoor stopt met de focus op overleven. Als het teveel op het gemak voelt, dan gaat er weer energie naar organen die nu even overbodig zijn...
Zomaar wat gedachtes
Mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het zal nog enkele uren duren lees ik op meerdere sites!
Die kleine komt hier zo voor haar fles dus ik ben er nog wel ff.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mooi.
Kunnen we ons misschien opsplitsen en ieder een eigen shift doen?
Oeh... nog een kleine.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die kleine komt hier zo voor haar fles dus ik ben er nog wel ff.
Heeft niks te betekenen. Gaat al dagen zo met vlagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef einzeinz het volgende:
Ik zie heel veel wenende smileys op die live-video via YouTube. Zou het?
Er is dan ook niks nieuws gebeurd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
AD had een goede update vandaag nadat ik ze gisteren een mail stuurde. Maar de club na 16:00 stopte ermee.
Kan ze nog wel even een mail sturen. Ik vind het belachelijk, bij Julien waren 24/7 live.
Nee, ben live aan het kijken. Geen zuurstofflessen of toch niet in beeld nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef the-eye het volgende:
Ik lees dat reddingswerkers met zuurstofflessen naar binnen gaan. Misschien heeft het iets te betekenen?
quote:Dimitri WoutersHij is bij bewustzijn maar nog niet bevrijd. De omstaanders steunen de reddingswerkers en de familie van Rayan. Wegens instortingsgevaar graven ze nu voorzichtig manueel verder.
Ik lees het op de chat. Ik neem aan dat iemand die daar staat dat doorgegeven heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee, ben live aan het kijken. Geen zuurstofflessen of toch niet in beeld nu.
Die zuurstofflessen gingen aan het einde van de middag die grot in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik lees het op de chat. Ik neem aan dat iemand die daar staat dat doorgegeven heeft
Valt nu weinig te notuleren en ze is nog steeds aan het slapen,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... nog een kleine.![]()
Hou 'm bij je als ie 5 is.![]()
![]()
Maar dat komt goed uit. Notuleer jij dan ff?
persluchtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zuurstofflessen gingen aan het einde van de middag die grot in.
Zelf gezien op de live. Zo’n tien flessen hebben ze daar.
quote:Sanaa He's feeling too weak to be able to eat or drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |