Tja, dat is een artistieke keuze. Heb ik wel in meer videoclips gezien ooit (niet per se ESF Clips). Ik ben er ook niet per se fan van.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:17 schreef Nashipeer het volgende:
Deze staat net op het Eurovisionkanaal. Echt heel slecht hoe de zang en haar mondbewegingen totaal niet gelijklopen;
Vond dit nummer aanvankelijk niks maar in de recap valt het inderdaad wel op als het enige moderne popnummer in zijn soort. Ben benieuwd wat het gaat doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ierland heeft geluk dat ze dit jaar de enige in dit genre zijn. Valt wel op bij het kijken naar de recap. Ik zie dit wel de finale halen.
Trauma's naar vorig jaar toen Lesley Roy zei dat het voor haar fysiek zwaar was en dat ze veel moest trainen om te kunnen zingen en bewegen tegelijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef Momo het volgende:
Brooke is live op insta nu, mensen vragen naar haar staging, wat ik zo eruit hoor; Gaan ze voor heel wat anders dan de pre parties met zijn drieën en de moneygun. Schijnt iets fysieks uitdagend te zijn. Brooke moet nog veel trainen ervoor.
Zeg dat, een goed nummer compleet de das omgedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Trauma's naar vorig jaar toen Lesley Roy zei dat het voor haar fysiek zwaar was en dat ze veel moest trainen om te kunnen zingen en bewegen tegelijk
Misschien werkt het nu andersomquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg dat, een goed nummer compleet de das omgedaan.
Als ze nu nog er voor moet trainen gaat het een aanfluiting worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef Momo het volgende:
Brooke is live op insta nu, mensen vragen naar haar staging, wat ik zo eruit hoor; Gaan ze voor heel wat anders dan de pre parties met zijn drieën en de moneygun. Schijnt iets fysieks uitdagend te zijn. Brooke moet nog veel trainen ervoor.
quote:Op woensdag 20 april 2022 00:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wiwibloggs gelooft er wel in
Israel staat op 12. Dit kan ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 april 2022 00:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wiwibloggs gelooft er wel in
Ik vroeg me op een gegeven moment af of ze nog door hadden dat er mensen meekeken.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
Brooke is een icoon
Die hele insta live (ook met Ronela later) was genot.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |