Is het Ryan, of Rayan? Wat jij zegt is eigenlijk logischer voor een Marokkaans kindquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Knudde het volgende:
De man in het blauw, die dus Rayan moest redden is eruit gekomen
Waarom redden de athestische supermannen die Allah niet nodig hebben dat ventje niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Had Allah de almachtige er niet voor kunnen zorgen dat het mannetje niet in de put gevallen was? Rare jongen die Allah...
Ik hoop het, ali heeft gezegd..ik kom er niet uit als ik Rayan niet hebquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Mahra het volgende:
3ami Ali lacht zeggen ze... dus bereikt?
Hou toch op. De ouders hebben interviews geven dat ze niet hebben opgelet, geen geld hadden voor een hek, wat wil je verder zeggen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had Allah de almachtige er niet voor kunnen zorgen dat het mannetje niet in de put gevallen was? Rare jongen die Allah...
Als die om hulp gevraagd werd, of in de buurt waren, hadden ze dat vast gedaan... Ik ben toch ook geen islamiet? En daartegen hoop ik ook dat het mannetje gered wordt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Waarom redden de athestische supermannen die Allah niet nodig hebben dat ventje niet?
*duimt....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Mahra het volgende:
3ami Ali lacht zeggen ze... dus bereikt?
Het is Rayan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het Ryan, of Rayan? Wat jij zegt is eigenlijk logischer voor een Marokkaans kind
Eindelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op. De ouders hebben interviews geven dat ze niet hebben opgelet, geen geld hadden voor een hek, wat wil je verder zeggen?
Gewoon ff niet die domme discussie over geloven, donder dan maar op hier.
Rayanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het Ryan, of Rayan? Wat jij zegt is eigenlijk logischer voor een Marokkaans kind
Nou, ik denk niet dat athesten of wie dan ook hem meteen hadden kunnen redden. We hebben hetzelfde in Spanje gezien. Het is best wel triest gesteld met de mensheid dat we niet in staat zijn om sneller zo'n slachtoffer te redden, laat zien hoe machteloos we werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Als die om hulp gevraagd werd, of in de buurt waren, hadden ze dat vast gedaan... Ik ben toch ook geen islamiet? En daartegen hoop ik ook dat het mannetje gered wordt?
Het is het erf van de ouders?! Even niet opgelet?! Dat moet ik eens proberen met mijn kinderenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op. De ouders hebben interviews geven dat ze niet hebben opgelet, geen geld hadden voor een hek, wat wil je verder zeggen?
Gewoon ff niet die domme discussie over geloven, donder dan maar op hier.
Ah, ok. Ik denk dat de uitspraak hetzelfde is? Of meer Raajan?quote:
Irritant. Waar kan ik verder kijken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:50 schreef Knudde het volgende:
De laatste stuk gaat er nu in. Chouftv is offline, battery is leeg
Machteloos misschien wel, maar we zouden hier ook met man en macht proberen zo'n mannetje te redden hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:50 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat athesten of wie dan ook hem meteen hadden kunnen redden. We hebben hetzelfde in Spanje gezien. Het is best wel triest gesteld met de mensheid dat we niet in staat zijn om sneller zo'n slachtoffer te redden, laat zien hoe machteloos we werkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Mahra het volgende:
[..]
Irritant. Waar kan ik verder kijken?
Ra-yen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik denk dat de uitspraak hetzelfde is? Of meer Raajan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |