Je hebt helaas van die zielen die een hopeloos, zielig leven leiden, zoals sommige in deze topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heel naar dat er veel comments zijn in die streams dat ze zeggen dat dat jong al dood is.
Allahoe ahlam. Key koullou baki be rou7. Telbou Lah...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meziane, ewa 3awdlina shwiya. Wash mtakda lwald ma matsh?²
Nee, wat 'rellen.'quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef Mammietje het volgende:
Dat gejuich elke keer... hebben ze hem nou?
In een van de streams letterlijk met de hand, 3 mannen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met schep, of letterlijk met de hand?
Dan ben je de enige betrouwbare bron als het gaat over vertalen wat je hoort in de livestream.quote:
nee, was hysterie ergens anders overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef Mammietje het volgende:
Dat gejuich elke keer... hebben ze hem nou?
Absoluut. Ik zie teveel "beste stuurlui staan aan wal"-berichten. De mensen doen echt wel hun best. Ik vertrouw op hun expertise. Het is makkelijk oordelen zo vanaf de zijlijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt omdat je niet volgt, ze werken keihard, Rayan wordt constant gemonitord en voorzien van verse zuurstof. Die zooi staat op instorten maar het gaat goed, wees positief en kom niet met rotzooi berichten.
Die man in die graafmachine slaapt in dat ding en doet alles perfect, niemand kan oordelen over de situatie.
Kijk volg, en heb respect.
Nee, je snapt het niet. Ze bidden en denken positieve energie en Allah op te roepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze moeten gvd iedereen die er niets mee te maken heeft afvoeren!
Doe jij even een bron waaruit blijkt dat het manneke nog leeft? Hier eerder in dit topic kun je lezen dat het onduidelijk is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, op zijn foks, doe even een bron….
Eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze moeten gvd iedereen die er niets mee te maken heeft afvoeren!
Zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Knudde het volgende:
[..]
Gewoon een relschopper, een aandachtstrekker
Ja, maar in hoeverre is het waar wat die journalisten zeggen... ik hoor nu een zeggen dat de grote buis geplaatst gaat worden...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan ben je de enige betrouwbare bron als het gaat over vertalen wat je hoort in de livestream.
Netjes, ik zou ook graven als een beest! Dat manneke moet gered worden!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef wizzer het volgende:
[..]
In een van de streams letterlijk met de hand, 3 mannen.
Bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef einzeinz het volgende:
Las net dat ie al sinds deze middag niet meer beweegt.
Ja, ik vraag het me echt af. Het feit dat deze al een tijdje uitblijft doet mij het ergste vermoeden. Als dit anders blijkt, en dat hoop ik echt, dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Doe jij even een bron waaruit blijkt dat het manneke nog leeft? Hier eerder in dit topic kun je lezen dat het onduidelijk is...
Dat is alles wat ik zei
Ik kijk constant, soms zie je een stream boven, dan staat er een laptop met de beelden van Rayan beneden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zie teveel "beste stuurlui staan aan wal"-berichten. De mensen doen echt wel hun best. Ik vertrouw op hun expertise. Het is makkelijk oordelen zo vanaf de zijlijn.
Maak me wel zorgen om het jongetje zelf vanwege de eerder genoemde argumente.²
3ami ali de rajl.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Mahra het volgende:
De baas, 3ami Ali (zo noemen ze hem) zit er in!
Klopt, de Sahrouiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Mahra het volgende:
De baas, 3ami Ali (zo noemen ze hem) zit er in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |