Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Mahra het volgende:
De grote baas is erbij gehaald ( hij heeft ervaring in putten). Dit betekent dus dat ze er bijna zijn.
Gewoon op het kruisje klikken rechtsbovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef Rambolin het volgende:
In die Nederlandse stream zeggen ze dat ze een camera te snel hebben laten zakken en op het hoofd van het kindje hebben gegooid.
Bedankt voor deze info. Ik kan me voorstellen dat het erg fragiel is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze weten wel degelijk wat ze doen en zijn goed bezig. Ze zijn heel voorzichtig met een reden.
[..]
3 meter graven in een uur.. lijkt me heel onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat laatste stukje graven zou maar 3 meter zijn. In principe moet je dat makkelijk binnen 1 uur kunnen doen.
Spreek jij Arabisch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Mahra het volgende:
De grote baas is erbij gehaald ( hij heeft ervaring in putten). Dit betekent dus dat ze er bijna zijn.
Ze zijn gewoon liever luiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat laatste stukje graven zou maar 3 meter zijn. In principe moet je dat makkelijk binnen 1 uur kunnen doen.
Ik zit hier 24/7 en die camera hangt al dagen beneden…. Wat lul je nou.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef Rambolin het volgende:
In die Nederlandse stream zeggen ze dat ze een camera te snel hebben laten zakken en op het hoofd van het kindje hebben gegooid.
Misschien heb je het niet meegekregen,het probleem was dat ze vastliepen op steen waardoor ze weer in een andere richting moesten gravenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er wordt idd veel bullshit verspreidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zit hier 24/7 en die camera hangt al dagen beneden…. Wat lul je nou.
Met schep, of letterlijk met de hand?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef wizzer het volgende:
Laatste stuk zijn ze met de hand aan het graven. Deze kwam ik tegen. [ link | afbeelding ]
Waarom moet ik aan Lemmings denken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef wizzer het volgende:
Laatste stuk zijn ze met de hand aan het graven. Deze kwam ik tegen. [ link | afbeelding ]
Heel naar dat er veel comments zijn in die streams dat ze zeggen dat dat jong al dood is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:40 schreef Knudde het volgende:
[..]
Er wordt idd veel bullshit verspreid
Is het zeker dat het jongetje nog leeft?quote:
Ja, dat spreek ik. Hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
3 meter graven in een uur.. lijkt me heel onwaarschijnlijk.
[..]
Spreek jij Arabisch?
Nee, onzeker...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het zeker dat het jongetje nog leeft?²
Komt omdat je niet volgt, ze werken keihard, Rayan wordt constant gemonitord en voorzien van verse zuurstof. Die zooi staat op instorten maar het gaat goed, wees positief en kom niet met rotzooi berichten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat is wat ik her en der hoor. Ik hoop dat ik het mis heb. Maar feit blijft dat het een moeilijk verhaal aan het worden is na zoveel dagen.²
Ze moeten gvd iedereen die er niets mee te maken heeft afvoeren!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Knudde het volgende:
Er is zojuist een relschopper afgevoerd
Vertelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:41 schreef Knudde het volgende:
Er is zojuist een relschopper afgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |