Is dat DE verwachting of jouw verwachting?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, als je nog 6 uurtjes geduld hebt.
Kind ligt er sinds dinsdagavond hè. Je moet zo nu en dan ook slapen, je kan niet altijd wakker blijven. Dus ik vraag me af of hij niet gewoon 'bewusteloos' is doordat hij slaapt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef wizzer het volgende:
Ik lees onder een Arabische stream meerdere keren dat het jochie buiten bewustzijn is.
Ik weet niet of het waar is.
Hij heeft het steeds volgehouden, wie weet wat voor breuken etc. Het zou toch heel triest zijn als hij het alsnog niet haalt nu. Vreselijke situatie.
Wat bedoel je daarmee? Nachtdienst oid.quote:
De put loopt redelijk schuin af, waardoor hij zijn val heeft kunnen breken. Hij zit nu in een flauwe bocht en daaronder gaat de put nog zo'n 30 meter verder.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat weet je van de vorm van de tunnel? Heb je een afbeelding?
Ik heb al de hele tijd het idee dat hij binnen een kwartier vrij isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is dat DE verwachting of jouw verwachting?
Ik ga rond 5 AM slapen bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Tengano het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Nachtdienst oid.
Sinds dinsdagavond? wtf.quote:
Die zag ik vanmiddag inderdaad ook. Ik weet niet hoe het nu is. Lees er niets meer over. Iedereen roept wat anders. Helaas veel onduidelijke verslaggeving. Maar ja, als hij het maar redt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/tv/CZklA7YDefm/?utm_medium=copy_link
Hier kan je hem zien bewegen..
pfff, hoop dat hij het tot die tijd kan volhouden....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:21 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ik ga rond 5 AM slapen bedoelde ik
Straks gaan ze hem maandag pas bevrijden
Een kind van 5 in zo'n stressvolle situatie, misschien ook wel in pijn...kans is groot dat hij inderdaad oververmoeid is en slaapt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kind ligt er sinds dinsdagavond hè. Je moet zo nu en dan ook slapen, je kan niet altijd wakker blijven. Dus ik vraag me af of hij niet gewoon 'bewusteloos' is doordat hij slaapt.
Dat hoop ik. Uitgeput ook. Zo zielig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kind ligt er sinds dinsdagavond hè. Je moet zo nu en dan ook slapen, je kan niet altijd wakker blijven. Dus ik vraag me af of hij niet gewoon 'bewusteloos' is doordat hij slaapt.
Dopamine withdrawal, heftigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:22 schreef Harvest89 het volgende:
Sinds dinsdagavond? wtf.
Hopelijk hebben ze hem wat stripboeken of een gameboy gegeven.
Ja, dat, zo sneuquote:
Why? Ze zijn nog steeds aan het graven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:28 schreef Tengano het volgende:
Kan gewoon niet anders dan dat ze niet precies weten waar hij ligt, anders hadden ze hem allang gehad![]()
![]()
![]()
Als je zoveel materieel en mensen hebt dan had je hem simpelweg allang kunnen bevrijden, MITS je precies weet waar je hem moet vinden en waar je precies heen moet graven en tunnelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Why? Ze zijn nog steeds aan het graven.
Rond de 13 graden en natquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Is er een idee wat de temperatuur bij dat ventje is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je zoveel materieel en mensen hebt dan had je hem simpelweg allang kunnen bevrijden, MITS je precies weet waar je hem moet vinden en waar je heen moet graven en tunnelen.
Ze weten wel degelijk wat ze doen en zijn goed bezig. Ze zijn heel voorzichtig met een reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je zoveel materieel en mensen hebt dan had je hem simpelweg allang kunnen bevrijden, MITS je precies weet waar je hem moet vinden en waar je precies heen moet graven en tunnelen.
quote:Volgens de speleologen is het moeilijkste deel van de reddingsoperatie nu bezig. Namelijk: het graven van de laatste meters. Eskes snapt dat het heel voorzichtig en dus ook langzaam gaat. "Aan de beelden te zien ligt de waterput in losse grond met stenen. Dat is niet zo stevig als bijvoorbeeld graniet of steen. De kans op instortingsgevaar is dus ook groot."
Voor zover bekend is de waterput ook niet gestut. "Dat alles maakt de boel heel kwetsbaar. De wanden kunnen elk moment instorten en op het jongetje vallen. En dat wil je natuurlijk voorkomen."
Dat laatste stukje graven zou maar 3 meter zijn. In principe moet je dat makkelijk binnen 1 uur kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:34 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat? Het is toch duidelijk dat ze nu alleen nog maar handmatig kunnen graven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |