Ik ben totaal geen emotioneel mens, maar als dit jochie het niet red ga ik janken. Zolang gevochten, hij MOET er gewoon levend uitkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef wizzer het volgende:
Ik lees onder een Arabische stream meerdere keren dat het jochie buiten bewustzijn is.
Ik weet niet of het waar is.
Hij heeft het steeds volgehouden, wie weet wat voor breuken etc. Het zou toch heel triest zijn als hij het alsnog niet haalt nu. Vreselijke situatie.
Hangt er vanaf hoe gewond je bent, denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, hoe ben je er aan toe als je als vijf jarige 32 meter naar beneden in een gat flikkert
Ja snap ik. Maar een val van 32 meter..... ik moet er niet aan denken. Ook niet als ik 5 jaar zou zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe gewond je bent, denk ik.
Laat het alsjeblief waar zijn!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef wizzer het volgende:
Ik lees nu dat ze hem zien door een gat dat gegraven is. Laten we het hopen.
Volgens mij had hij ook een flinke hoofdwond toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zo'n bericht las ik 2 dagen geleden ook al eens. Dat hij nog wel zijn armen kon bewegen en ademen. Maar dat hij versuft overkwam ofzo...
Dan houdt hij het Goddank nog goed vol...
Dat zou fijn zijn zeg! Al was het alleen maar voor dat jochie dat ie weet dat het eind in zicht is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef wizzer het volgende:
Ik weet ook niet hoe hij erin gevallen is, blijkbaar kon hij hoofd en armen bewegen. 5 jaar en daar vastzitten, wat een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe gewond je bent, denk ik.
Haal je dit uit de comments?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef wizzer het volgende:
Er zijn meerdere van die waterputten, niet alleen in Marokko. Ook in Spanje heb je er veel, en ik denk als je goed zoekt dat je ze zelfs in Nederland vind. Het zijn gewoon waterputten, waarvan de eigenaar te lui is om ze goed af te dekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe hij erin gevallen is, blijkbaar kon hij hoofd en armen bewegen. 5 jaar en daar vastzitten, wat een nachtmerrie.
Is een reel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CZkjYYdgxNx/?utm_medium=copy_link
Werkt deze link? Krijg deze net door??
https://www.instagram.com/tv/CZklA7YDefm/?utm_medium=copy_linkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe hij erin gevallen is, blijkbaar kon hij hoofd en armen bewegen. 5 jaar en daar vastzitten, wat een nachtmerrie.
En hij leeft dus inderdaad nog, maar hoe lang?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/tv/CZklA7YDefm/?utm_medium=copy_link
Hier kan je hem zien bewegen..
Faaak, is dit echt? En hoe actueel? Dit is een heftig filmpjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef arvensis het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/tv/CZklA7YDefm/?utm_medium=copy_link
Hier kan je hem zien bewegen..
Dat zijn beelden van vanmorgen. De laatste beelden die ik heb gezien was hij een stuk meer aan de linkerkant, haast voorbij de bocht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En hij leeft dus inderdaad nog, maar hoe lang?
Ik hoop dat ie er zo uit is eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Tengano het volgende:
Zijn er nog mensen die de hele nacht hiervoor op gaan blijven?
Net als gisteren![]()
Wat weet je van de vorm van de tunnel? Heb je een afbeelding?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van vanmorgen. De laatste beelden die ik heb gezien was hij een stuk meer aan de linkerkant, haast voorbij de bocht.
Ja, als je nog 6 uurtjes geduld hebt en we geen instorting krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er zo uit is eigenlijk...
5 AM squad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Tengano het volgende:
Zijn er nog mensen die de hele nacht hiervoor op gaan blijven?
Net als gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |