Ja klopt, spijt dat ik die gepost heb. Maar af en toe vertaalt die respectloze gast nog wat. Ik begrijp dat ze nu die buis toch erdoor proberen te doen omdat graven niet lukt vanwege zand dat steeds los komt. (Ik ben de eerste die daar weg is als het jochie eruit is, maar hij is de enige die nog wat vertaalt nu)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is gewoon ronduit kut en draait alleen maar om likes en abo's
De Marokkaanse taal schijnt veel op Haags te lijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze. Werd net een chat door een robot voorgelezen 'kk dit kk dat' 'faka niffo'![]()
Ja kijk ik ook al de hele avond. (Terwijl ik wilde netflixen...)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Anwar Post stream is idd ook best oke.
En wij hoeven daar niet naar te kijken, omdat jij het dan weer hier met ons deelt tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:30 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ja klopt, spijt dat ik die gepost heb. Maar af en toe vertaalt die respectloze gast nog wat. Ik begrijp dat ze nu die buis toch erdoor proberen te doen omdat graven niet lukt vanwege zand dat steeds los komt. (Ik ben de eerste die daar weg is als het jochie eruit is, maar hij is de enige die nog wat vertaalt nu)
Ik reken erop.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:32 schreef PinkLow het volgende:
En
[..]
En wij hoeven daar niet naar te kijken, omdat jij het dan weer hier met ons deelt toch
Ja echt idd, raarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
What is dit! Ik vind dit raar... kinderstem, robotstem, zijn eigen stem. Heel verwarrend allemaal. En dan heeft ie ook gewoon ziek veel abonnees.. kom ik aan met mijn 1k haha
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb nu dit openstaan. Alles met geluid, want ik versta toch niets. Wel chaos hier![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet, want ik hoop dat ze het mannetje gewoon levend eruit halenquote:
Kun je nagaan wat ik over heb voor jullie my sister's & bro'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:32 schreef PinkLow het volgende:
En
[..]
En wij hoeven daar niet naar te kijken, omdat jij het dan weer hier met ons deelt toch
Wij zijn jouw 'sisters & bro's' nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef wizzer het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik over heb voor jullie my sister's & bro's
Erg lief 🥰quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef wizzer het volgende:
[..]
Voor eeuwig bewonderd....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef wizzer het volgende:
[..]
quote:Vhany Gomes only 3 meters from rayan, each meter takes an hour Horizontal drilling is carried out through precise tools by hand, and an iron cylinder of 1 meter in length is used, so they will use 3 cylinders
Ik bedoel dat je het zo intensief volgt. Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want ik hoop dat ze het mannetje gewoon levend eruit halen
.... 6.... uur.... ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef PinkLow het volgende:
Ik
[..]
Ik bedoel dat je het zo intensief volgt. Ik hoop het ook!
Las net ergens dat het nu nog wel 6 uur kan duren, maarja of dat waar is.
Jep, dacht ik al eerder. De 3 stalen pijpen worden erdoorheen geduwd tijdens het graven, en de betonnen rioolpijpen als mogelijke veiligheid / geleiding voor de stalen pijpen.quote:
Twee dagen geleden was het nog anderhalve meterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nu weer 3 meter?![]()
Ze graven verdomme de verkeerde kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |