Met mijn nickname ben ik de laatste die commentaar moet leveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
Er is een Rambo-overschot in Marokko. Iedereen wil de held uithangen.
Ja, precies. Waarom houdt ze haar mond niet? Ze kickt op de aantal likes en kijkers. Die kerel vertaalt nog wat, maar het is amateurwerk en puur om wat te verdienen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat een vreselijk irritant mens met 'r "even een duimpje zo, klik"
Ik heb "even een kruisje zo, klik" gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ja, precies. Waarom houdt ze haar mond niet? Ze kickt op de aantal likes en kijkers. Die kerel vertaalt nog wat, maar het is amateurwerk en puur om wat te verdienen.
Gendarmes staan er inmiddels. Tis nu wel ook een soort symbolisch gebeuren geworden. In de zin van: het land is een eenheid geworden. Reddingswerkers vsn verschillende komaf vechten voor het leven van het kind. Iedereen wil daar deel van uitmaken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef deedeetee het volgende:
Stuur het leger af op die ramptoeristen. Het is toch treurig dat dat jochie er nu nog niet uit gehaald kan worden omdat mensen er zo nodig moeten staan omdat ze niks willen missen/zich vervelen/bemoeiziek zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb "even een kruisje zo, klik" gedaan
Respectloos figuur, zit daar te vreten in beeld vertaalde maar een paar woorden: dat er los zand zit en zegt letterlijk blablabla. Meisje bij hem lacht wat dom. Dan maar terug naar de Arabische stream zonder geluid, dit wil ik niet steunen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij heeft je gelezen; gaat meteen weer vertalen.
quote:Saliha Elghaadaou i Dus de man zegt dat het een wonder is dat hij nog leeft. Er is hoop, ze zijn heel dicht bij hem. NEDERLANDSE VERTALING
quote:Jack'lyn Matitawaerthanksdoc Jezus leeft! Heer help Rayan alstublieft..!
quote:Nawal Rochdi Update in het NEDERLANDS: ze zijn er bijna in 30 minuten moet hij eruit zijn en de hekken zijn er omdat er teveel mensen zijn ze hebben hem er bijna uit en doen zoooo hun best
Ik hoop toch eigenlijk dat tijdens het graven die buizen nog verder geschoven worden?quote:
Weinig dames te zien.quote:
Door wie, want op ChoufTV wordt nu een medewerker geïnterviewd en die zegt toch echt 1.5 meter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:
twintig tot dertig centimeter nog wordt er gezegd.
Geruchten gaan dat Papa of Opa dat gedaan heeft. En het is een waterput, dus met een boor waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Middle-East het volgende:
Vraagje: wie heeft die put eigenlijk gegraven? En vooral: hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |